UA-37194977-1

21.2.13

LOOkX lipgloss Hot Pink


LOOkX komt met een nieuwe collectie: de Spring/Summer 2013 Make-upcollectie. Deze is leuk voor alle typen: als je nou van zachte pastels, felle kleuren of liever voor een natuurlijke look gaat, het zit er allemaal in. De nieuwe trends zijn divers: van vrolijke, opvallende, felle lipstickkleuren tot romantische poederachtige pasteltinten en down-to-earth natural looks. Deze zomer verstig je vooral de aandacht op je lippen. Ik review de Lipgloss Hot Pink. Benieuwd?

De verpakking is wel heerlijk zoals we gewend zijn van LOOkX: simpel, maar luxe.Om de lipgloss zit nog een soort plastic laagje (beter dan glas, want glas breekt) wat voor een leuk effect zorgt. Zo lijkt het alsof de lipgloss in een buisje zit.

Links heb ik geen lipgloss op, rechts wel. Zoals je ziet heeft deze lipgloss niet heel erg veel pigment, maar geeft het je lippen wel een mooi glans. Wel had ik voor de prijs wat meer pigment verwacht. Maar door de mooie glans, is dit wel een perfecte 'topcoat' voor op je lippenstift. Deze lipgloss blijft ongeveer een uur op je lippen zitten.

De prijs van deze Lipgloss in de kleur Hot Pink (Gloss 42) is €17,96.

De nieuwe collectie met oogschaduws in de kleuren Sand Beige, Wood brown, Flower pink en Sea Blue, lipglossen in de kleuren Hot Pink en Shiny Nude, lipsticks in de kleuren Sun Orangje en Butterfly Purple en de Eyeliner in de kleur exclusive Pearle Purple. 

De nieuwe collectie is verkrijgbaar op www.lookx.nl.

40 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit alleen ik heb er geen 17 euro voor over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat er niet veel kleur vanaf komt, voor de rest klinkt hij wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi :)! Kunnen jouw plaatjes trouwens ook een maatje groter? Ik denk dat dat namelijk nog leuker zou staan op je blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, hij is echt heel duur!

    Ik heb ooit een keer een gratis mascara van dit merk gekregen, maar wist niet dat het zo'n prijzig merk was...

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dat is wel erg duur voor een lipgloss.. ik heb zelf een lippenstift van lookx die zat in de beautybox, is wel van goede kwaliteit verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij ziet er mooi uit! 17 euro is wel veel voor een lipgloss, vind ik dan haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er fijn uit, alleen inderdaad wel duur voor een lipstick!

    fashionate volgt je vanaf nu ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi maar pfoe wat duur! Mijn Essence lip cream (vandaag een review op mijn blog) blijft nog langer zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat wel mooi!
    Gave header zeg! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem mooi, ik hou wel van neutraal en toch iets extra's:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi! Jammer dat 'ie niet heel veel pigment heeft, maar ik vind 'm wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie nude kleur, volgens mij is 'ie prachtig bij een heftige ooglook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ken het merk niet..
    Maar het is idd een hele mooie lipgloss!


    xoxo
    MariekeMaria.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die lipgloss ziet er erg mooi uit maar 17 euro vind ik ook wat veel voor zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is mooi, jammer dat je hem niet zo goed ziet. Wel mooi om over een lipstick kleurtje te smeren idd!
    Jammer dat hij best wel prijzig is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er niet verkeerd uit, maar ik vind hem best prijzig! LookX heeft over het algemeen wel fijne producten ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hij ziet er wel mooi uit! Maar net zoals de mensen hierboven vind ik 17 euro wat te veel voor deze lipgloss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het de 17 euro zeker niet waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er leuk uit! Ik zou alleen persoonlijk voor die prijs een ander merk kiezen..

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Klinkt wel als een fijne lipgloss, maar 17 euro is wel vrij prijzig inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er mooi uit. Maar ik heb er zelf geen 17euro voor over..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het een mooie lipgloss, alleen ik laat 'm liever zitten voor de prijs! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gewoon een simpel lief transparant glossje, staat altijd wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er erg mooi uit, maar 17 euro vind ik iets te duur...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hij is wel mooi maar voor die prijs had ik toch wel iets meer verwacht,jammer !
    goed geschreven review (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hij is mooi! ik vind zulke kleurtjes altijd wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hou juist wel van lipglossjes met weinig pigment, ik vind 'm wel leuk.
    Handig revieuw dus (:

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi, maar ik zou er echt geen 17 euro voor betalen ;)


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuk, maar echt te duur voor mij! Wel weer erg leuk geschreven:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind een lipgloss zonder pigment eigenlijk leuker dan met. Stiekem houd ik niet van lipgloss, het plakt zo, maar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ziet er leuk uit! Kom je ook is bij mijn blog kijken?

    x www.itisafashionworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De prijs valt idd een beetje tegen, maar ik hou wel van subtiele glosjes!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw. 17 euro. Das wel een duur glansje. Gelukkig wel een móoi glansje :D

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.