UA-37194977-1

16.2.13

Ditjes en Datjes


Het is al een tijdje geleden dat ik een Ditjes & Datjes artikel heb geschreven, maar er zijn weer een paar dingen die ik jullie graag wil vertellen. Zo heb ik dé perfecte armband gevonden, 2 winacties gewonnen en ga ik op vakantie. Benieuwd?

Als eerste mijn nieuwe armband. Ik wil al heel graag een gouden armband met een klein liggend kruisje, maar kon hem nergens vinden behalve op Asos. Daar was hij best prijzig en zouden er ook nog verzendkosten over heen komen. Totdat ik hier tegenaan liep in de Kijkshop. Ik nam hem meteen mee, want voor €1,25 kon ik hem echt niet laten liggen.

Een tijdje terug deed ik mee met een winactie op http://chicksaboutfashion.blogspot.nl/. Deze was in samenwerking met http://5eurodivas.nl/. De winnaar mocht zelf een sieraad uitkiezen. Ik won (happy me!) en koos deze leuke, korte verenketting. Ik heb hem al een paar keer gedragen en vind hem nog steeds heel erg leuk. 

Een tijdje later ben ik nog een keer in de prijzen gevallen en ben ik nu eigenaar van deze zwarte suèden hand- en schoudertas van http://seasonbags.nl. Deze heb ik gewonnen op de blog http://beautydiamonds.nl/

Nog meer leuk nieuws voor mij: vanaf morgen (zondag) tot en met woensdag zit ik in Barcelona! Samen met mijn vader vlieg ik vanaf Rotterdam naar Barcelona. Ik ben er nog nooit geweest, dus ben heel benieuwd naar deze stad. Natuurlijk maak ik veel foto's en dinsdag ga ik shoppen. Ik heb eigenlijk geen idee wat we allemaal gaan bezoeken, gelukkig is m'n vader wel een goede 'reisleider'. Ik laat me verassen! 

Ben jij al in Barcelona geweest?

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk armbandje, ik moet ook eens gaan kijken bij de kijkshop! En die ketting is ook erg leuk, echt geluk dat je twee winacties won :) Alvast veel plezier in Barcelona!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah superleuk armbandje! Oehh, ik heb die tas ook gewonnen, alleen nog niet binnengekregen. Is ie groot genoeg om boeken in te doen? Liefs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk armbandje zeg! En wat gaaf dat je naar barcelona gaat, ben erg jaloers op je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sieraden! De trui die je aanhebt vind ik ook heel leuk. Ben echt jaloers dat je naar Barcelona gaat. Ik ben daar in de zomervakantie geweest en het is daar geweldig! Heel veel plezier daar! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf dat je gewoon 2x een giveaway hebt gewonnen! En ook nog hele leuke:) Nog gaver dat je naar Barcelone gaat, jaloerss:)
    Veel plezier!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wauw wauw wat een mooie ketting met die veer! Echt heel mooi!
    -en trouwens even als antwoord nog op je reactie van dat snorretjesplakband, het is toch wel iets voor jou he? Haha.
    Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeel veel plezier in Barcelona! Ik ben er vorig jaar een week geweest en wees niet bang er is genoeg te doen! :) je gaat je echt wel vermaken
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, lekker Barcelona, you lucky girl! En leuke dingen heb je gewonnen, zeg!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes heb je gewonnen! Veel plezier in Barcelona!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dingetjes!
    & Heel veel plezier in Barcelona!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geluksvogel zeg !
    en leuke trui heb je ook aan die bordeau - rode,die heb ik ook hihi (:
    en het armbandje van de kijkshop is erug leuk !
    ik denk dat ik die ook ga halen.
    en veel plezier in barcelona !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie ketting!
    En heeeel veel plezier in barcelona! (maar dat moet vast wel lukken)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een suuuuperleuke spulletjes heb je gewonnen! En veel plezier in Barcelona, lijkt me echt heel leuk daar! (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die verenketting is leuk. En in Barcelona ben ik vorige zomer geweest, fijne stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat leuk meis!!! En wat leuk dat je met je vader gaat! Zo gezellig!
    En vergeet niet naar de Zara en Mango outlet te gaan! ;) een tip van mij!

    XxX Farah

    wwww.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. have funnn in barca! echt een super leuke stad! pas wel op voor je tas, want bij mij vriendin hadden ze haar portemonnee gestolen :@. En leuke sierraden, ik ga even langs bij de kijkshop. Ben de laatste tijd into armbandjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat armbandje is vet cute. Barcelona is geweldig! Geniet ervan meid.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.