UA-37194977-1

8.2.13

Covergirl SmokyShadowBlast


Covergirl is een merk dat in Nederland niet in drogisterijen verkrijgbaar is, maar dat vrijwel bekend is. Ook al kun je het niet in de drogisterij verkrijgen, je kunt het wel op Glam Cosmetics bestellen. Ik review de SmokyShadowBlast van Covergirl. Geen oogschaduw, maar een cream oogschaduw in de vorm van een stick. Benieuwd?

De verpakking is mooi. Geen onnodige dingen waardoor het lekker simpel en rustig is. De kleur van deze eyeshadowblast is 800 onyx smoke: een witte en een zwarte kant.

Deze stick heeft twee kanten/stiften: stap 1: een ronde stift, en en stap 2: een stift die naar elkaar toeloopt in een soort halve hoekvorm. Zoals je kunt zien op de afbeelding hoort stap 1 op het bewegend ooghoek en stap 2 in de crease en kan ook gebruikt worden als eyeliner. 

De pigmentatie leek toen ik het op mijn hand swatchde heel goed te zijn, maar nadat ik het op mijn ogen had gedaan bleek het wat minder te zijn. Wat ik niet erg vind, want ik vind een heel zwarte smokey eye bij mij niet mooi staan. Dan houd ik het liever wat subtiel, wat deze shadowblast dus prima doet. Maar misschien is dit net iets te subtiel. 

Voor een eyeliner is het pigment van de zwarte kant dus niet goed genoeg, vandaar dat ik het met een normale eyeliner heb gedaan:

Dit vind ik er heel mooi uit zien. Een subtiele smokey eye, met ook de stick gebruikt onder mijn waterlijn.

Maar jammer genoeg bleef de zwarte cream oogschaduw niet goed zitten, ondanks dat ik oogschaduwbasis op had. Na een paar uur begon het al helemaal te creasen (oogschaduw in de lijnen van je crease). Helaas! Gelukkig bleef het onder m'n waterlijn wel zitten, wat normale oogpotloden voor mij niet doen. Ook de witte kant heeft goed zijn werk gedaan. 

De Covergirl SmokyShadowBlast is te koop bij www.glamcosmetics.nl voor €6,95. 

53 opmerkingen:

  1. Wel jammer van de zwarte kleur! Leuke review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij de swatches dacht ik ook : die is goed ! maar niet dus :(
    jammer ! maar goed geschreven review !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat hij in de crease niet blijft zitten. Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede review, fijn dat je zo eerlijk bent:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke review, de pigmentatie is idd een stuk minder op je hand dan op je oog zo te zien!
    Liefs,Charlotte
    ps; Er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke review! jammer dat 'ie zo begon te creasen :(
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jammer van die zwarte kleur. Covergirl ken ik enkel vanuit America's Next Top Model, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie review, wel erg jammer dat het zo tegen valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke review, wel jammer van dat zwart..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jammer zag ee leuker uit dan wat hij doet.
    goede review

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goede review, je bent eerlijk en daar houden we van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer van de zwarte kleur. Op de eerste foto's was het echt een mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer van de zwarte... hij zag er juist zo leuk uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het leek me wel een goed product!
    Jammer dat hij niet zo goed werkt.
    Leuke post

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat jammer! Hij is wel heel mooi, en covergirl lijkt me een leuk merk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nice dat ik nu weet waar het online te bestellen is, thanks!

    http://miratells.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf dat ze covergirl verkopen! De kleuren zijn erg mooi, alleen jammer van het creasen idd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zonde dat de zwarte kleur niet blijft zitten, het zag er zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jammer dat het gaat creasen :( hij ziet er wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. goede review! jammer van het creasen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Grappig zo met die stiften, ik denk alleen niet dat ik er mee over weg zou kunnen en ik vind het resultaat ook niet echt optimaal.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het begon goed. Jammer dat ie zo creast.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het lijkt wel alsof al dit soort producten gaan creasen echt irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede review, meestal blijft dat soort oogschaduw idd niet goed zitten helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. jammer dat ie niet zo goed blijft zitten :(

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goed review, jammer dat het niet zo'n goed product is.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wel een beetje jammer van die zwarte afdruk, maar het is tenminste een eerlijk review, haha :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nee niet de beste oogschaduw die er is haha..

    Zullen we elkaar volgen? Ik volg je al..

    xx

    marijnlashkari.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een handige & duidelijke review, jammer dat het product niet echt goed is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jammer dat je er niet helemaal tevreden over bent, maar fijne eerlijke revieuw!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat fijn dat je zo'n duidelijke en eerlijke review schrijft! En goede foto's erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dus toch niet zo 'Easy, breezy, beautyful'... Wel jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. thank you so much for your lovely comment! - are we already following each other??
    follow me via GFC and Bloglovin - I'm already following you now!!

    GFC: http://theriswardrobe.blogspot.co.at/
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/3755891

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een aparte stick! Als hij nou ook nog goed was blijven zitten.... jammer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jammer dat het niet goed bleef zitten, ik verwachtte wel dat dit product van Covergirl betere kwaliteit had.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mmm wat jammer ! duidelijk review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super handig dit, ik kan namelijk nooit een rechte lijn zetten. Hiermee lijkt het mij een stuk eenvoudige. Thanks voor de tip! <3

    De 2de ronde van de blogger battle staat online, zou je op mij willen stemmen? Je help mij er erg mee :)
    http://www.followfashion.nl/fashion-bloggers-battle-2-leather-touch

    XxX
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ziet er mooi uit!! Jammer idd van het zwarte!!


    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jammer dat de zwarte kleur snel gaat creasen, misschien kan je beter die van Maxfactor of Maybeline proberen, die schijnen erg fijn te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat jammer dat het tegen valt, wel een goede review! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zoiets heb ik ook van Max Factor. Jammer dat het niet blijft zitten. Die van MF is wel een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. De ronde stift ziet er toch wel mooier uit na een aantal uur. Covergirl leek me juist zo´n supermerk omdat dat vaak op American topmodel kwam.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.