UA-37194977-1

2.2.13

Foto op canvas (pixum.nl)


Wat is er nou leuker dan een moment vastleggen op doek? Natuurlijk, fotolijstjes zijn ook leuke must-haves in je kamer/woonkamer/etc, maar persoonlijk vind ik het leuker om een grotere foto op canvas te hebben. Pixum.nl vroeg mij of ik één van hun producten wilde testen, en daar kon ik natuurlijk geen nee zeggen. Benieuwd naar mijn mening over dit product?

De originele foto: 

De levering van het pakketje was snel. Het pakketje kwam in in een stevige platte kartonnen doos, die precies om de canvas heen paste en dus geen karton verspilde. Nadat ik het karton open had gemaakt, haalde ik het pakketje er zo uit. Wat betekent dat de canvas dus goed was beschermd en niet beschadigd kan raken.

(op de foto lijkt de foto iets lichter, maar in het echt heeft het gewoon de normale kleuren van de originele foto.)


 
Als je de canvas van dichtbij bekijkt, is de kwaliteit van de foto weliswaar een klein beetje achteruit gegaan, maar dat is wat je kunt verwachten van canvas. Als je een stapje achteruit zet zie je niks meer van de achteruitgegaande kwaliteit en is de foto gewoon zoals het zou zijn.

De foto op canvas was heel dun, wat ik persoonlijk mooier vindt. Dit komt waarschijnlijk omdat het een foto op kunststof is, en niet op 'echte' canvas.

 
Op de achterkant zaten 2 wandvestigingen en 2 'stoppers' zodat de foto vanaf de achterkant niet beschadigd kon worden en recht blijft hangen. Deze hangers zijn geschikt voor iedere wand.

Omdat ik al ervaring had met canvas, wilde ik nu kunststof proberen en kijken of er verschil in zat. Wat ik persoonlijk mooier vind is kunststof, aangezien je dan niet het textuur van het doek ziet en gewoon een mooi rechte, dunne 'plaat' hebt met een foto erop van goede kwaliteit.

Conclusie: ik ben heel tevreden over deze foto op kunststof. De levering is snel, de kwaliteit is prima en het bestellen gaat snel en soepel in zijn werk op de site. 

Prijs: de foto op kunststof (directe druk) had ik in de grootte 20x30 en kost €27,99. De verzendkosten waren €3,99 wat je op een totaalbedrag brengt van €31,98.

Op http://www.pixum.nl/wanddecoratie/foto-op-canvas kun je foto's op canvassen bestellen. Maar je kunt niet alleen een foto op canvas bestellen, je kunt ook een foto op kunststof, op een poster, achter acrylglas en op een Alu-Diblond bestellen. Ik zou zeggen: neem snel een kijkje op www.pixum.nl

39 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk vind ik dat toch altijd zo op doek !
    ik wil dat een keer doen met meerdere foto's een soort van collage zeg maar (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk. Ik heb laatst bij Hema een canvas doek besteld!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er erg mooi uit!
    hele leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke tip! ik wil graag zoiets laten doen wanneer ik op kamers ga :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik vind die canvassen van London en New York altijd heel leuk! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dat jullie een foto van jullie twee op canvas hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi! :D
    ik heb een fotokalender van pixum :)
    ik ben er ook heel tevreden mee!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto! Ik heb zelf ook een canvas doek van Pixum waar ik heel tevreden over ben. Leuke site hebben jullie en wat een té gekke en originele naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ze hebben echt een goede service :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto! Ik heb ook zo'n canvas gekregen van m'n vriend met een foto van de plek waar we verkering (ik weet het echt het meest nerdie woord ooit maar whatever :) met elkaar kregen :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie foto! Dit is wel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf om zo'n foto op je muur te hangen, altijd leuk om weer te denken aan fijne tijden die je op dat moment beleefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn review komt vanavond online. Ik mocht de foto op canvasdoek testen. Verder heb ik afgelopen week ook een album van Albelli ontvangen, waar ik dik tevreden mee ben. Die review lees je ook op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk! Ik wil het ook altijd nog eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ziet er leuk uit! Ik vind het altijd zo mooi, een foto op canvas!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk!!!

    Zou je mij willen helpen? Ik doe mee aan een battle en wil je op mij stemmen? Zou echt super zijn! Alvast bedankt! ♥ http://www.followfashion.nl/fashion-bloggers-winter-vibe

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, zo leuk! Zelf heb ik een foto boek van pixum en daar ben ik heel tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto en leuk product! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt leuk! Ik heb zelf ook een foto op canvas en het is zo leuk om dat te hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je dat mocht testen, het ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een foto op canvas is een super idee, zeker met Valentijnsdag zo vlak voor de deur.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.