UA-37194977-1

5.1.13

Nagelstickers van nailways


Ik ben dol op mooie nagels. Nail art vind ik daarom ook heel erg leuk, maar ik kan het gewoon niet. Het mislukt altijd of ik heb er geen geduld voor. Gelukkig is daar iets op gevonden: nagelstickers. Ik heb 4 setjes nagelstickers gereviewt van Nailways. Benieuwd?

Dit zijn de eerste nagelstickers die ik review. Nou ja, nagelstickers kan ik ze eigenlijk niet noemen. Het zijn namelijk stickers die je op je nagels plakt om zo nagellak op het patroon te lakken en vervolgens meteen de sticker er weer af te halen. Handig, want zo zit je ook niet met het probleem dat de stickers er af gaan en heb je dus langer plezier van je nail art. 


Het resultaat is heel leuk! Zorg dat je wel een goede nagellak hebt, want zoals je ziet is het niet goed gelukt met de witte nagellak en heb ik daarna een roze gedaan (waar ik vergeten ben een foto van te maken..). Ook moet je je daarvoor gelakte nagels goed laten drogen, anders kan het zijn dat je ze sticker stuk maakt tijdens het er af halen.

Deze zebra-nagelstickers zijn mijn favoriet. Ik vind ze zo leuk!

Het is beter om deze stickers op te plakken met een basecoat er onder zodat ze beter blijven plakken. Deze stickers zijn handig te appliceren. Als ze op de nagel zitten zijn ze (waarschijnlijk) veel te groot, handig: zo passen ze voor elke nagellengte. Je knipt het grote stuk eraf en vijlt de rest bij.


Na een dag chipten ze al wel, maar na het chippen bleven ze goed en lang zitten. Zelf vond ik het niet heel storend.

 Deze stickers dekken niet de hele nagel zoals de vorige, wat ik zo leuk aan ze vind. Een keer wat anders!

Ook onder deze stickers heb ik een basecoat gedaan. Deze stickers zijn wel snel 'breekbaar' dus je moet wel voorzichtig doen tijdens het opplakken. Ik vind het resultaat heel leuk! 

Jammer genoeg begint deze ook na een dag te chippen. Maar net als de zebra-stickers blijven ze lang zitten na het chippen.


Deze stickers kreeg ik er bij. Ik heb al een keer wat besteld bij Nailways en toen kreeg ik ook zulke soortgelijke stickers - gratis. Ze zijn heel handig in gebruik: je moet eerst de achterkant nat maken, zo kun je de sticker er gemakkelijk afhalen en op je nagel plakken. Doe er nog een topcoat overheen zodat ze langer blijven zitten en klaar zijn je waterdecal-nagels. 

Conclusie: het zijn allemaal leuke stickers. Jammer dat de zebra en de kanten stickers redelijk snel chippen, maar over het algemeen blijven ze allemaal goed zitten.

Deze nagelstickers zijn verkrijgbaar bij http://www.nailways.nl/. Nailways heeft niet alleen stickers, maar ook nagellak, nail art tools, stamping plates, nail foils en nog veel meer.

Wat vind jij van deze nagelstickers?

41 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er gaaf uit! Erg leuk :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Alleen jammer dat ze zo snel chippen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend leuk en origineel bedacht de nouja euhm stikkers !
    erg leuk (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! Ik ben zelf ook niet zo goed met nailart maar vind 't wel super leuk.
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga ook maar eens ooit nagelstickers kopen.. als ze in de aanbieding zijn wil ik een gokje wagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit! Wel jammer van de zebra en kant print, maar die eerste vind ik heel mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zebra print vind ik superleuk! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn gaaf! Lijken net van die nagels van tumblr en weheartit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm, heb al van bijna iedereen gehoord dat ze max een dag blijven zitten? Vreemd.
    xoxo
    J.
    ps: I am following you and your awesome blog and I like waffles.
    It's been a while since I've blogged so please check out my blog and leave a comment or so?
    Would mean so much to me!
    ♥♥♥
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk uit! Ik ben zelf echt zo'n kluns met nagelstickers, haha :')

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk! jammer van het chippen, ze zien er zo gaaf uit allemaal :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amazing work dear!What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3
    MARC JACOBS GIVEAWAY!

    NEW POST UP!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, wist niet dat er zoveel verschillende stickers bestonden. De zebrastickers zijn echt wel hartstikke leuk en wat handig dat er stickers bestaan om je te helpen met nail-art!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat ze zo snel gaan chippen: die zebra print stickers zijn echt heel erg leuk haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me niets voor mij, dat gepriegel, maar het ziet er wel leuk uit!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er leuk uit!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik gebruik zelf geen nagelstickers, maar het ziet er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt super gave nagelstickers!

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er echt super leuk uit! Ik ga ze zeker een keertje uitproberen :)

    www.tlnique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk! Ik vind de zebra's vooral heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer dat het niet heel lang bleef zitten, maar het ziet er wel tof uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk artikel , ik vind de zebra stickers het leukst !
    Ik vind de nagelstickers van Sephora heel erg fijn !
    Ik volg je , ik zou het super tof vinden als je me terug volgt !

    Liefs,
    Isabel
    livelifewithisa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh die zebrastrepen zijn vet! Leuk dat je dat patroon afwisselt met één nagel met zilveren glitters; heel erg mooi. Jammer dat het niet superlang goed blijft zitten, maar dat heb ik toch altijd al met nagellak dus voor mij zou dat niet veel uitmaken. Leuk om eens te proberen. :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die zebra zijn inderdaad wel heel leuk!
    Leuke post.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zien er heel mooi uit! Ik vind degene met zebrastreepjes leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Same here :) nagelstickers zijn de oplossing! Helaas mag ik op mijn werk geen nagellak dragen en stickers zullen dus ook wel niet mogen
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het ziet er leuk uit, al ben ik toch meer fan van een lakje ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow great diy nails!!

    www.lessismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Met de zebra print is echt wel super!

    xoxo
    modas-diva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. For amazing nails !!

    I love your blog and univers
    Please come visit my blog
    Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. die zijn leuk zeg, die eerste is best wel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.