UA-37194977-1

2.1.13

Door de jaren heen


Foto's. Iets waar je naar kijkt, en weer even wordt meegesleept naar het moment wanneer de foto is gemaakt. Mijn moeder was een fanatieke 'ik-zet-m'n-kind-graag-op-de-foto-voor-later'-fotograaf en al deze foto's zijn beland in een van mijn 11 albums. Het leek me leuk om jullie een paar foto's van mij te laten zien hoe ik geworden ben door de jaren heen. Benieuwd?

You angry?




Hier kon je al duidelijk zien dat ik flap oren heb. Yep, iets wat ik m'n hele leven al meedraag. 


Naar de geitjes met m'n opa.


 En toen begonnen m'n ik-lijk-op-een-jongetje-periode. Gelukkig had deze niet een heel lange duur.


De charmantste foto van mij ever.

Voor de eerste en de laatste keer op wintersport. Wij zijn meer een gezin die van zon houdt, en deze kou stond ons niet veel aan. Ik was overigens ook totaal niet goed in skiën. De leider van m'n skie-groepje moest me zelfs optillen en weer bij de groep zetten, omdat ik niet vooruit kwam. Haha! 

Als roodkapje en m'n zus als doornroosje in de Efteling.


In Disneyland Paris, waar ik een mini-mousepakje had gekregen waar ik nogal blij mee was! 

 Met m'n geliefde mega-beer, die ik van sinterklaas had gekregen.

Ik deed ook elk jaar fanatiek mee met de avondvierdaagse tot klas 1.

Let's all take a moment, kijken naar deze foto en realiseren wat wij als kinderen ooit gedragen hebben. Kom op zeg! Haha! 

Kanoën met m'n moeder in Frankrijk. Diezelfde dag ben ik met m'n vader over de kop gegaan met de kano, maar gelukkig heb ik dat overleefd ;).



Ik weet niet waar deze rare glimlach vandaan komt, maar dit was één van de prijzen die ik gewonnen heb met het insturen van een kleurplaat tijdens een kleurwedstrijd. Ik heb heel erg veel prijzen gewonnen met kleurplaten, en kleuren was ook iets dat me dagelijks bezig hield.

Tijdens een vakantie in Turkije.



Ik weet nog heel goed dat dit in groep 4 was. Ik wilde onder het klimrek door springen toen ik met mijn mond tegen het klimrekje aan kwam. Had ik niet alleen heel erg veel pijn, mijn tand lag er ook half af. Sindsdien loop ik dus met een half-neptand rond en staat hij een beetje schreef. Heel jammer, anders had ik nu gewoon een heel recht gebit gehad.

 Pipi Langkous de 2e(?!)



En toen kreeg ik voor m'n verjaardag een hamster, Dusty. Inmiddels al overleden, maar toch oud geworden voor een hamster (2½ jaar).

Ik heb 3 jaar lang gezwommen, maar in die 3 jaar heb ik het redelijk ver geschopt. Ik zat in de selectie, en ben zelf naar de Nederlandse Estafette Kampioenschappen geweest! De tijd dat ik zwom was een heel erg leuke tijd: gezellige club, leuke sport, lekker in het water. Ik ben er toch van af gegaan omdat ik er na een tijdje best zat van werd. 



Tijdens het waterskiën - wat ik net zoals op het sneeuw ook niet kon. Doe mij dan maar zonnen en slapen, iets waar ik wél goed in ben.

Met m'n beste vriendin in Frankrijk, kijkende naar de Tour de France.


Paraglyden met m'n opa over het mooie Tunesië. 

Super leuke dag gehad in het dolfinarium. Uiteindelijk mocht ik ook nog een dolfijn aaien! 

Op m'n 15e verjaardag, dit is dus ongeveer hoe ik er nu uit zie. Kijk naar de taart, hoe leuk!

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, maar de meeste foto's zijn dus gemaakt vanuit het album. Het is dan een foto van een foto waar de kwaliteit niet beter van wordt..

Heb jij ook fotoalbums? 

57 opmerkingen:

  1. Wat een super schattige foto's! Mijn moeder heeft ook nog foto albums van mij ja, altijd leuk om ernaar te kijken! Of ik sta er ondeugend op, of lachend, of met mijn tong uitgestoken of etend haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awww super schattig! Sommige doen me echt denken aan mijn eigen foto's van toen ik zo klein was! Super leuk om te zien (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaawh, wat was je vroeger schattig zeg! :) Ik heb ook een aantal fotoalbums ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk (en schattig hihi) om te zien zeg! Heel leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien! Helaas mag mijn hoofd niet op internet, maar ik heb ook een heleboel charmante foto´s. O, en ook genoeg van mijn broertje om hem ooit mee te chanteren (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattige en leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om al die baby foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk om te zien! :) Wat was je schattig zeg als baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat super om dit te zien! Echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha ja die ken ik ook!
    Ja, ze zijn leuk he hihi.
    Volgens mij he.. hebben wij samen ook nog een foto van fox haha.. maar die staat denk ik op mn stukke laptop haha. Alweer een hele poos geleden, kom je daar nog wel eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's en ook erg leuk om te lezen !
    Wij hebben ook veel foto albums liggen thuis :)
    Vindt het ook leuk om er af en toe even doorheen te bladeren.

    Liefs,
    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk om te zien! Ik vind jonge kinderen altijd schattig en leuk hahha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's! Ikkijk ook altijd graag foto's van vroeger enzo hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk om te zien! Ik heb ook genoeg fotos waarvan ik denk "wat heb ik hier nou weer voor vreselijke kleding aan" haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaahw wat leuk om te zien zeg! Zo schattig die babyfoto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aah zo leuk om te zien hoe je bent opgegroeid. Freakking schattige baby en wat zijn jullie mooi verkleed in de Efteling. Wat gaaf dat je echt goed in zwemmen was!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuuuk! Echt super schattig ^^
    Liefs, Paula
    http://ifiwarg.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super schattig, die baby foto's!
    Bedankt trouwens voor je reactie op mijn blog, ik vind de jouwe superleuk! Ik volg je, follow back? :)
    xoxo Lana - A Pretty World

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik loop trouwens ook rond met de helft van mijn 2 voortanden nep. :)

      Verwijderen
  20. Het is echt leuk om in oude fotoalbums te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah echt een heel leuk artikel! Leuk om te zien hoe je bent veranderd maar toch ook weer niet.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk al die foto's uit 'de oude doos'! Vind het af en toe ook heerlijk om foto's van vroeger terug te bekijken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. echt heel leuk Jolet, ook lieve en leuke foto's !

    Love, x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk artikel! En je had/hebt echt prachtige ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk
    Te zien! Vanaf mijn 6e tot 13e heb ik amper foto's:( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh zo schattig! Vooral die met dat zonnebrilletje. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk al die foto's! mooi om te zien hoe iemand groeit!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lovely blog :)

    http://n-julie.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super schattige baby foto's!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    €100 NELLY VOUCHER GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Awwh wat leuk om te zien joh! Die taart ziet er leuk uit, maar jij ook ofcourse :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een ontzettende vrolijk baby/peuter/kleuter was je zeg hihi (:
    leuk die foto's !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. veels te schattig :) Je deed toen al aan colorblocking haha


    www.freshminhtea.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Achhhhh wat schattig en super leuk om te dien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuke foto's! Ik heb zelf ook allemaal van die foto albums. Echt super leuk om terug te zien!

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ahw, wat leuk om te zien! Super schattige foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat schattig! Ja, wij hebben ook foto albums; hoe ouder ik wordt, hoe minder foto's haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wat was je schattig vroeger! En wat een leuke taard had je oh lord <3
    Ik follow je!
    Loves.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Haha ahw, wat poepig! En jouw haar is echt zó mooi krullend!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Aaah wat super schattig! Echt adorable :D
    Altijd leuk om foto's terug te kijken, en ik werd helemaal vrolijk van die van jou ♥! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat tof om zo'n hele groei te zien. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heeeii Ik heb je blog net ontdekt en volg je ook nu.
    Zou je een kijkje op mijn blog willen nemen en misschien ook willen volgen?
    xx, Sammie
    www.oohlamoustache.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuk om te zien!
    Wat zag je er vroeger schattig uit hihi :D

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.