UA-37194977-1

30.12.12

NYE: last minute looks


Een paar dagen geleden verscheen het 168 palet van webshopcherize.nl op deze blog. Met dit prachtige palet heb ik een paar ooglooks gemaakt, speciaal voor new years eve. Een bijzondere avond verdient een bijzondere look. En iedereen wil er toch speciaal uitzien op Oudejaarsavond? Benieuwd wat ik heb gemaakt?
Ik heb drie looks voor jullie gemaakt: een nude/bruinachtige look, een grijze look (past overal bij) en een look met bordeauxrood er in. Er zijn veel mensen die graag bordeauxrode outfits dragen (zoals ik), daarom kon deze look natuurlijk niet ontbreken.

De volgende foto's laten de look zien met eerst alleen de oogschaduw - zodat jullie goed kunnen zien welke kleuren ik heb gebruikt, maar ook de complete look: inclusief eyeliner en mascara. Onderaan dit artikel staat een lijst met gebruikte producten.

Ik heb de kleuren die ik heb gebruikt genummerd: in mijn look, maar ook in het palet. Zo kunnen jullie precies zien hoe ik het heb gedaan. Heel veel blenden deze look!


Dan volgt nu de zilver/grijze look. Deze look past eigenlijk bij elke outfit, vooral waar zilver, zwart en wit in zit. Net als de volgende look heb ik deze look op één oog gemaakt.

En last but not least: de bordeaux-rode look. 


Gebruikte producten op mijn ogen
- Concealer stick nr. 01 van de Hema als oogschaduwbasis
- Concealer palet van Catrice onder mijn ogen
- Max oogschaduw in mijn wenkbrauwen (Action)
- Eyeliner van Essence: liquid ink
- Mascara van Max Factor: Fals Lash Effect Fusion
- Kohl pencil nr. 37 (wit) van de Hema op mijn waterlijn
- 168 palet van Cherize cosmetics

Dat waren de looks! Ik hoop dat je het leuk vond om ze te zien en er misschien wat inspiratie uit kunt halen. Ik weet nog niet welke kleren ik aan ga doen op oudejaarsavond en ook nog niet welke look ik ga dragen, maar de bordeaux-rode look is mijn favoriet. 

Welke look maak jij bij jezelf op New Years Eve? Houd je het lekker naturel of pak je flink uit met je paletjes?

49 opmerkingen:

  1. wat een mooie look,past helemaal bij oud en nieuw (:
    en super handig gedaan met die cijfers,heel overzichtelijk !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie looks en inderdaad handig met de cijfertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw-wauw-wauw! ♥ Die eerste look is mijn favoriet! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie looks, vooral de eerste! i Like!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind die bovenste het mooist, maar ik heb helaas geen bruin/goud palette..
    Ik ga wel met de onderste aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuw echt heel mooi alledrie! De eerste vind ik het allerleukst denk ik (:
    xxxx Esther
    www.keepsmilingeatchocolate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe looks. Ik hou het toch wel naturel :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooie looks.
    Die laaste is mooi

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie looks! Ben fan van de laatste look! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie looks, ik heb dat palette deze week ook binnen gekregen maar ik heb hem nog niet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw heel erg mooi! En leuk dat je er ook gelijk drie doet :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie looks! die eerste is mijn favoriet :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de eerste het allermooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie looks! Ik vind de eerste het mooiste. Alvast een heel gelukkig 2013. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooie looks! Vooral de laatste! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie looks zeg, en wat heb je mooie ogen! Ik wens je een gelukkig en gezond 2013.

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie looks hoor! Ik vind de eerste het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind vooral de eerste look heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! De eerste en derde staan het mooist bij je oogkleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je staat echt geweldig met die eerste look, maar die derde laten je ogen echt goed uitkomen! Heel erg mooi gedaan. Momenteel heb ik een simpele donkerparze ooglook.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, dat bordeaux-rode vind ik erg mooi. Leuk al die looks + uitleg. :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waauw wat een mooie looks heb je gemaakt! Lekker duidelijk uitgelegd ook en het ziet er mooi uit!
    Ik houd het lekker rustig: ik draag meestal alleen oogpotlood en mascara, nu misschien alleen nog wat eyeliner erbij. En als ik wel oogschaduw opdoe, gebruik ik eigenlijk alleen bruintinten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!♥ (oeps, dat krijg je als je te vroeg op verzenden klikt :P)

      Verwijderen
  23. Ziet er mooi uit zeg! Vooral de laatste. Zo jammer dat ik totaal niet met oogschaduw over weg kan. :P
    Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. lovely make up! happy new year!!

    love, Theri from http://theriswardrobe.blogspot.co.at/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk gedaan dit artikel! Je make-up ziet er mooi uit! En nog een happy new year! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Jolet!

    Ik weet niet of je me nog kent, we hebben elkaar al lang niet gesproken. Ik heb je leren kennen van toen nog knt, ik woon dicht bij je, weet je wel hihi?
    Ik ben net weer begonnen met een blog, en toevallig kwam ik op jouw blog, maar wat een leuke blog heb je!!
    Ik dacht ik moet even een berichtje achterlaten :)

    Liefs Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gelukkig nieuwjaar, en wat een prachtige looks, vooral die eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hele gave looks! Mooi gemaakt. Ik volg je , liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. so pretty!
    happy new year! best wishes!
    kisses :* :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh bedoel je Jeffrey? Volgens mij had die een keer de groetjes gedaan hihi, daar zat ik bij op theorieles voor mn scooter :)
    Ja met mij gaat het goed, met jou ook hihi?
    Ah echt leuk dat ik je 'weer gevonden'heb haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, de eerste look is echt prachtig! En een heel gelukkig nieuwjaar!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw de eerste ooglook vind ik echt heel mooi!
    Een fijn 2013.

    Liefs, Romy
    www.muchable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk! Je hebt het handig uitgelegd met die nummertjes zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oeh! heel leuk gedaan!


    Liefs Marieke,
    2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooie gedaan, nog een gelukkig nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.