UA-37194977-1

29.12.12

DIY: 2013-pot


Ik ben altijd al een meisje geweest die veel waarde hecht aan herinneringen. Omdat ik nogal vergeetachtig ben is het natuurlijk altijd handig om deze herinneringen op te schrijven. Toen ineens schoot me iets te binnen:  waarom maak ik geen 2013-pot? Benieuwd wat het inhoudt en hoe de mijne is geworden?

Dit is wat je nodig hebt: lint (Action), een schaar, plakband, een papier waar 2013 op staat (als je dat wilt), een pot (Action, rond de €1,50)en spul dat je in de pot kan stoppen als je het een beetje wilt vullen.
Ik heb geen tutorial gemaakt omdat het simpelweg heel erg makkelijk is om te maken. De pot heb je namelijk al, dus het enige wat je moet doen is een plaatje met 2013 erop plakken, een lint eromheen en als je het mooi vindt van dat spul, dat zwarte rechts op de foto, erin doen als je dat mooi vindt.

Ik zal uitleggen wat precies de bedoeling van deze pot is. In deze pot stop je wensen of doelen die je in 2013 wilt bereiken. Ook stop je er leuke gebeurtenissen, citaten, gedachten en/of kleine foto's in. Of dingen die je dwars zitten, die beter/anders moeten in 2013. Dingen waar je trots op bent, spulletjes zoals tickets voor een musical, concert of misschien wel de bioscoop (denk aan de eerste date met je toekomstige/huidige vriend): noem maar op. Deze dingen zet je op kleine papiertjes (behalve de tickets en andere voorwerpen natuurlijk) en knip je uit zodat er veel dingen in de pot passen. In het einde van 2013 haal je de pot weer leeg en kun je opnieuw genieten van het jaar dat (hopelijk) goed wordt.

Dit is mijn pot. Met een strikje, vulling en een plaatje met 2013 erop. Ik heb gekozen om op de mijne gewoon met pen 2013 te schrijvenn, maar je kan het plaatje natuurlijk zo leuk maken zoals je wilt. Tip: http://i1288.photobucket.com/albums/b490/mybestlifetime/3-2_zps9399b816.jpg

Je kunt het natuurlijk ook simpel houden: zonder 2013-plaatje en vulling.


Ga jij een 2013-pot maken?

45 opmerkingen:

  1. Super leuk idee joletje kadetje kroketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW, wat een superleuk ideetje! Ziet er mooi uit. (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan! Is misschien ook wel wat voor mij, als ik een pot tegenkom ga ik zeker aan de slag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk :D
    ga ik zeker maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Dit ga ik onthouden ;)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was het ook al van plan! Erg leuk vind ik ´t! Mooie blog heb je, ik volg je!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zag ik op tumblr, leuk idee ik denk alleen niet dat ik het vol zou houden een heel jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Suuuuuuuuper leuk!
    Daar kan ik me direct mee bezig houden deze vakantie(ik moet zeker mijn boekbespreking niet veregten ;s)
    Xx Mo Xx
    ps.ik volg je,volg je terug?
    http://movuitton.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk idee zeg! Als je het vol kan houden haha, ik ben echt zo iemand die dat niet kan maar als je het kan zou ik het zeker doen! Hele leuke herinnering voor later :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof idee! Als ik het doe, moet ik een gigantische pot nemen. Ik hou namelijk alles bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee :) Ik heb een pot beschilderd met zo'n telefooncel van londen en de big ben, en daar steek ik geld in om te sparen voor Londen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk idee. Ik hou nog ouderwets een scrapeboek bij waar ik alle leuke dingen in plak.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Denk alleen niet dat ik het ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ontzettend leuk gedaan, keer uit proberen

    thanks

    x
    WITH LOVE,

    H&C

    Follow us on: Bloglovin, Facebook, Vimeo and Hazal on Twitter and Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk idee! Dat ga ik morgen maken ! (:

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Omg superleuk gedaan. Ik vind het echt heel creatief. Laatst heb ik ook zoiets voor mijn moeder gemaakt alleen dan met lieve dingen erin,haha. ik volg je,volg je me terug? http://thelittleblondexoxo.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er heel leuk uit! "favorite"

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n tof idee, dit wil ik wel eens proberen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een leuk idee. Denk dat ik dat ook eens ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super idee! Dit ga ik echt zelf proberen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die pot is echt te schattig! Heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ontzettend leuk idee! Ik ga het vandaag meteen maken! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuk idee, en erg leuke site ook! Ik volg je nu!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, echt een super leuk idee. Ik denk dat ik dat ook maar ga doen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk idee! ga ik denk ik ook doen :)
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuk idee, dit is toch weer net iets anders dan de meeste DIY's met een pot met herinneringen enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dit is zo leuk zeg !
    alleen na een week denk ik dat die pot heel eenzaam zal zijn bij mij ...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk idee! Dit ga ik misschien ook een keertje doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tof idee! Ik ga het denk ik ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heeel heeel heeel tof idee, ik ben iemand die houdt van mooie momenten en herinneringen. denk dat ik het ook ga doen !
    i loooove je blog, ik volg je nu !

    x liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een ontzettend leuk idee, ga ik maken! ;)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk idee! Ik was het zelf ook al van plan te doen, nu nog een mooie pot kopen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hé! Ik zie een link tussen onze namen van onze blogs ;)
    www.oohlamoustache.blogspot.com :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Loes (ohsostyles)3 januari 2013 om 20:14

    echt heel leuk jolet! ik ga er ook eentje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een goed idee. Ik ga hem ook maken, en dan alleen nog volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super leuk idee Jolet ! ik ken het idee wel van een wensfles . maar niet op deze manier.
    Mooi om zo eind van het jaar terug te kijken wat je allemaal opgeschreven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuk idee Jolet ! ik ken het idee wel van een wensfles . maar niet op deze manier.
    Mooi om zo eind van het jaar terug te kijken wat je allemaal opgeschreven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.