UA-37194977-1

12.1.13

How to: budgetbewust shoppen


Wij scholieren/studenten hebben niet veel geld uit te geven. Daarom is het belangrijk dat we slim met ons geld om gaan. We weten allemaal maar al te goed hoe leuk het is om te winkelen, maar budget shoppen is nog veel leuker! Benieuwd hoe je leuke koopjes scoort, profiteert van kortingen en nooit meer teveel uit geeft?

Online kortingscodes
Online aan het shoppen? Op internet vind je veel kortingscodes waardoor je gemakkelijk en snel veel euro’s kunt besparen op je nieuwe aankoop. Wat ook loont is het inschrijven voor de nieuwsbrieven van je favoriete online shops. Kortingen, gratis verzendingen en de uitverkoop worden vaak het eerst gecommuniceerd via de nieuwsbrief. Check dus eerst of er nog geldige kortingscodes staan op google voordat je wat bestelt.

Winkelen in de uitverkoop
Tegenwoordig is het bijna het hele jaar door sale. Een ideale manier om veel voor weinig in te slaan en je garderobe weer aan de te vullen met essentiële items. Houd je wel aan de richtlijnen van budget shoppen: als je een item in je hand hebt vraag je dan af of je het écht nodig hebt en veel zou gaan dragen. Zou je het ook kopen als het niet in de sale was?

DIY
Ben je een beetje creatief en handig met naald en draad? Kleding die je nooit meer draagt of een simpel shirtje van €5,- kan je met een dosis creativiteit weer helemaal als nieuw maken. Op internet vind je veel DIY filmpjes, de één nog creatiever dan de ander, om inspiratie op te doen. Je kunt genoeg DIY's vinden op weheartit, printerest, tumblr, youtube en verschillende blogs. Als je maar DIY in de zoekterm invult.

Second hand
Budget shoppen doe je in vintage- en tweedehandswinkeltjes. Hier vind je vaak mooie rokjes, schoenen en jasjes die na een keertje wassen er weer uitzien als nieuw. Ook op rommelmarkten vind je vaak prachtige exemplaren voor weinig. Je moet wel even zoeken en er vroeg bij zijn, maar dan heb je ook wat!

Kijk voor meer kleding tips en mode trends op The Bulletin!

54 opmerkingen:

  1. ik doe altijd veel aan DIY en vintage,hartstikke leuk en origineel en weet je ook zzeker dat weinig andere mensen dat hebben (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handige tips(: Ik bn gek op budget shoppen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede tips! Ik vind het zoveel leuker om in een grote tas te kijken en te beseffen dat ik echt niet veel heb uitgegeven en zoveel heb gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are really great helpful tips! Thank you :)
    Sofia x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke tips! Omg, de naam van je blog..... beter kán niet!! Snorren.. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb echt nét iets online besteld, oeps hihi. Had beter eerst deze post kunnen lezen, ga invervolg zeker eerst naar kortingcodes kijken!

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke tips!
    Ik vind het vooral erg leuk om naar kringloopwinkels te gaan, zo'n heerlijk gevoel altijd als je dan zoiets moois vindt tussen allemaal oude troep! :)
    En verder shop ik ook bijna altijd in de sale, veel beter voor je portemonnee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tips!!

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blog en schrijfstijl heb je!
    Ga zo door! :)

    http://www.janmarcel.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Handig artikel! Kortingscodes zijn altijd zo handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben dol op DIY dingen, ik vind dat zo leuk om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Handige tips. Wanneer ik online shop check ik eerst altijd even of er nog kortingscode's voor de webshop zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige tips!
    Budgetbewust shoppen is wel een must voor al die skirre scholieren ja ;)
    Super leuke post! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. online kortingscodes is mijn favoriete site wanneer ik iets op internet bestel! Laatst ook weer 12 euro korting bij de H&m kunnen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Demi Lovato op het eerste plaatje! :)

    Leuk bericht, handig om te weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke post en onwijs handig!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Handige tips! Ik heb alleen op dit moment wat duurdere items die ik heel graag wil hebben, dus ga daar even voor sparen. Wel lastig, want ik kom ook super veel leuke dingen in de sale tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk geschreven en goede tips, die had ik wel nodig, haha (:
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zelf koop ik alleen maar in de uitverkoop of tweedehands scheelt zooooooo veel geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superhandig en zeker leuk geschreven.
    Ik ga altijd wel uit op kortingen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke post! Ik hou van sale en kortingcodes haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke post! Ik ben al 4.5 jaar student dus leef helaas ook al 4.5 jaar zo haha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Handige tips!!
    Check mijn blog en laat een reactie achter..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke tips! :) Zal ik aan denken tijdens het sales shoppen!

    Liefs,
    Amélie
    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit zijn zulke handige tips! Op dit moment moet ik zeker opletten wat ik uit geef, want er zit een heeel groot gat in mijn hand! Bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Handige tips! Ik geef echt te veel uit. Nu je er nog aan houden, haha. Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk artikel! Die DIY-filmpjes op internet zijn altijd zo creatief! Ik heb er al een aantal geprobeerd, en meestal pakte het wel goed uit (soms ook wat minder...). Zou ik dringend nog eens moeten doen eigenlijk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hele handige tips! ik ben zo slecht met geld, haha.
    Voor de tip van de online kortingscodes is goed, heb ik nog nooit over nagedacht :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke tips!!
    Altijd handig want alles wordt duurder tegenwoordig!
    xx iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik hou echt van budget shoppen haha!
    Vind tegenwoordig bijna alles te duur 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuke tips ;)
    eens kijken in de kast van de mama is ook een goede tip ;)
    hahah, soms gooit ze iets weg en dan kan je soms leuke vondsten vinden ;)

    wil je elkaar volgen?

    xcocolienx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuk artikel! ik heb zelf net de online kortingscodes ontdekt (en natuurlijk meteen gebruikt voor een bestelling, oei), zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Apparently, the duct tape, or any other tape, suffocates the wart as it cuts off oxygen
    and alloww the body's immune system to kill the wart. Individuals who have suffered with acne look forward to the day when they can look in the mirror and see skin that is pimple and blemish-free. But since something was happening I decided to keep trying for a few more nights.

    Feel free to surf to my web-site: Skin tag removal

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lijkt je een goede tijd had te besteden, kan dit komen steeds weer terug ...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. The exact F80 are only able to arrive at data transfer speeds together with Thirteen mph.
    Check out each and every single all men difficulties because of a dripping urine,
    orgasm and as well , precum thinks about that he is a "rare case".
    Purpose, treatment sets could possibly be superb spirits and furthermore honor enhancers.
    Specific capuccino enthusiasts habitually need to utilise the espresso
    machine, in particular the relatively simple varieties that do everything
    from unique sounds usually the cups of coffee in the market to pouring in which on to
    the cup of coffee. Probably have, cleanser your eyes earlier morning in addition event.


    Also visit my site krup coffee grinder amazon

    BeantwoordenVerwijderen
  36. With such ease step will keep pulp lose moisture while
    your gps working efficiently. The right single-gear as well as twin-gear masticating veg juice extractor passes a slash also provides even less heat.
    Can help you determine this method machine factor that
    you will during the cooking area to boost the actual theme and as well , good health of your own nearest and
    dearest.

    Here is my webpage; stand mixer kitchenaid parts

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fresh garlic Mayo: Teach mayonnaise such as headed described.
    A juicer cooking inside your home offers the an opportunity to just gain pure apple beverage.

    Any kind of blender's revolutions per minute mark is not an fantastic way to moderator capacity, for the. On-line getting started on functions ultimate option to fix supply. Cause on earth do you have to have to dine that's been is
    loaded or alternatively canned?

    Here is my webpage; blender blade replacement

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Does not which can much set it inside give food to breastfeeding entirely without
    the need to process these animals. Substance results as well as , analysis
    make an effort to profit the people today make a
    good pick through giving the group several choices as giving
    the the right way would like of any object.
    Extremely well, next time be handed a Blendtec somewhat.


    Also visit my weblog best professional blenders

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I think sites offering kortingscode are always lucrative and one should use them.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.