UA-37194977-1

9.1.13

Goodiebag van PrettyPolish


Ik vind het heerlijk om goodiebags te krijgen waarvan ik niet weet wat er in zit, maar wel gegarandeerd bent met mooie producten. PrettyPlease kwam met goodiebags waar je voor €14,95 (exclusief verzendkosten) een tas met daarin diverse zeepjes, make-up en cosmetica waarvan de waarde in de winkel veel hoger is dan het bedrag dat je er voor betaalt kunt krijgen. De inhoud van de goodiebags verschilt per tas, dus je weet niet wat je kunt verwachten, maar kan producten bevatten van merken als Victoria's Secret, Anderson Soap Company, Pretty Please en Covergirl. Ik was heel benieuwd naar deze goodies en kon het niet laten om een goodiebag te bestellen. Benieuwd wat er bij mij in zat?

Ik had verwacht dat alles in een pakket zat, maar niets is minder waar: het zat ook nog echt in een goodiebag (die overigens goed beschermd in het pakket zat).

Laten we dan meteen beginnen met het product waar ik het meest enthousiast ben: een hydrating body lotion van Victoria's Secret, in de geur Berry Kiss. De geur is heerlijk én het is van Victoria's Secret!! Sinds ik in Amerika deze zaak regelmatig bezocht heb, ben ik helemaal fan van de producten. Als ik aan Victoria's Secret denk ik meteen aan luxe, lekker ruikende producten. Deze bodylotion voldoet weer aan mijn Vicotria's secret-ideaal. Ik ben om! 

CoverGirl doet me altijd denken aan het slogan die ik vele malen gehoord heb van (hilarisch) slecht-acterende modellen in America's Next Top Model: "Easy, breezy, beautiful. Cover Girl." - Weten jullie wat ik bedoel? De kleuren van links naar rechts zijn 'night on the town', 'pink flash', 'energy' en 'emeral girl'. Ondanks de niet al te beste pigmentatie vind ik het een mooi palet.

Deze naar naar mango ruikende verzorgende zeep komt uit de PrettyPlease-collectie. Ik heb nog nooit een blokje zeep gehad, dit zal de eerste zijn: ik kan dus meteen goed beginnen! 

  
Hmm, een massage bar. Sowieso zijn massages heerlijk, maar dan ook nog met de geur vanille? Perfect als je het mij vraagt! 

Deze Bath Cupcake is voor in bad (gôh), maar helaas heb ik geen bad. Gelukkig kan ik er wel een vriendin blij mee maken! 

En als laatste twee geurkaarsen in de geuren 'White peach and hibiscus' en 'Japanese cherry blossom'. Dit zijn twee hele frisse, lekker geurende kaarsen.

Toen ik de goodiebag opende kwam er een walm van heerlijke geuren over me heen. Als ik ergens van hou dan zijn dat lekkere geuren, daar doet de goodiebag geen tekort aan (zelfs het CoverGirl palet ruikt lekker na een tijdje in de goodiebag gelegen te hebben!). Je kunt de goodiebag hier bestellen.

Wat vind je van deze goodiebag? Wil je er zelf ook één?

32 opmerkingen:

  1. Oeeh leeuk! Het lijkt me echt heerlijk! En Victoria's Secret whoee! Die cupcake ziet er ook supermooi uit:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit maar had er eigenlijk wel meer van verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!
    Ja ik wil er zeker ook één!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat er een product van Victoria's Secret inzit. Dat massageding lijkt me trouwens ook best wel grappig! En vanille ruikt zooo lekker. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke goodiebag! een body lotion van victoria secret, heeerlijk :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel leuk uit allemaal!
    Die kaarsen lijken me echt heerlijk ruiken, en die bodylotion lijkt me ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik ben ook echt een sucker als het gaat om fijne luchtjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke bag! De kaarsjes lijken mij erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke producten! Schattig zo'n cupcake voor in bad! X

    www.fshnattacks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke producten, maar ik heb zelf niet zoveel met blokken zeep.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoo lekker al die bad/massage bars dingetjes! En die geurkaarsen! JAM!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat een leuke goodiebag! En superleuk, zo'n massage bar haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb nog nooit in mijn leven een goodiebag gehad :( jammer want ze zitten vol met leuke dingen zie ik maar weer eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke goodiebag! Er zitten fijne spulletjes in, maar ik zou hem zelf niet kopen. Ik geef eigenlijk vrij weinig geld aan beauty producten uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Te leuk! Ik kende deze nog niet!! Je hebt tegenwoordig ook 1 voor lingerie zag ik:P!

    PS: doe je al mee met mijn give-away??

    Fijn weekend babe!!

    Love, Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fijne producten en lieve webshop zeg! :-)

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat houd ik van goodiebags!
    xo



    christian



    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie inhoud, dat had ik niet gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om zo allemaal verschillende productjes te krijgen! Dan is het een soort cadeautje hihi :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.