UA-37194977-1

17.1.13

Bolsius geurkaarsen


Wat is nou gezelliger dan een brandend kaarsje op je kamer/in je huis? Vooral nu het eerder donker is heb ik vaak kaarsjes aan in m'n kamer. Een simpel kaarsje op je kamer kan je je iets gelukkiger laten voelen (en iets meer laten genieten van al het werk dat op je bureau zit te wachten). Maar wat nou als het kaarsje ook nog eens lekker ruikt? Een win-win situatie! Ik review deze Bolsius Aromatic geurkaarsen van VanKaarsTotServet voor jullie. Benieuwd?

Vanille. Een geur die iedereen kent en iedereen lekker vindt (ik wel in ieder geval!). Dit was de eerste kaars die ik probeerde en ik was meteen enthousiast. Vanille doet het altijd goed bij mij! 

Wild cranberry is een heel lekkere geur. Zoetig, maar ook weer niet. Een beetje fris, naar cranberry's ruiken. Ik vind hem heer-lijk! 

Winterdream doet zijn naam eer aan. Het is een beetje een mengeling van natuur en sneeuw, maar op een lekkere manier. Deze is perfect voor de winter. 

Magnolia is een hele frisse, bloemige geurkaars. Als ik deze aan heb is het alsof ik in een bloementuin zit te genieten! 

Fresh linen. Ja, deze ruikt echt naar fresh linen: het laat je kamer naar wasgoed ruiken! Als je er van houdt is het zeker een aanrader, maar persoonlijk was ik niet heel enthousiast over deze geur. Het is maar net waar je van houdt.

 Black cherry is mijn favoriete geur(kaars). Dit is een zoete, warme geur en ruikt uiteraard naar (zwarte) kersen. 

Het assortiment geurkaarsen van Bolsius van de lijn Aromatic is ontwikkeld op basis van echte, natuurlijke geuren en zuivere ingrediënten. De geurkaarsen verpreiden een pure, waarheidsgetrouwe geur. Je hebt veel keus: namelijk 23 geuren en 13 mooie verpakkingen. Ik zelf heb gekozen voor de 53/54-kaarsen, ongeveer 5 centimer, en vond ze groot genoeg. Deze kostten €1,59 per stuk.

Conclusie: het zijn heel fijne en lekkere geurende geurkaarsen. Deze goed-verspreidende geur laat de kamer na ongeveer een kwartier/halfuur subtiel naar de geur van de kaars ruiken. De geur is dus niet overheersend, wat juist het fijne is van deze kaarsen. 
Ik heb de kaarsen in een kaarsenhouder gehouden. Hierdoor kon de kaars niet hervormen en kon je hem dus langer gebruiken. De kaarsen branden ongeveer 15 uur.

de Bolsius Aromatic geurkaarsen kun je met online voordeel kopen bij VanKaarstotServet.

46 opmerkingen:

  1. Oeeh, ben meteen enthousiast!
    Fresh Linen lijkt me juist lekker ;)
    Toch wel het proberen waard voor die prijs
    Leuke post!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh! Dat ze zien er heerlijk uit! Ik wist niet eens dat ze zo goedkoop waren?! Ik dacht dat ze ruim 3 euro waren, is toch weer een meevaller! Volgende keer ga ik zeker eventjes sniffen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik steek de laatste tijd ook veel vaker geurkaarsen aan, maar ben nog niet echt onder de indruk van de kaarsen die ik tot nu toe probeerde.. Die kwamen van Ikea en Action. De kaarsen van Kruidvat, die in een mooie glazen pot met deksel zitten bevallen me tot nu toe het best. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er leuk uit (: Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook kaarsen staan in m'n kamer, 50 cent elk, kon ik toch niet laten liggen?
    Ze geuren wel niet...
    That is so fucking beautiful, excuse my French, but I can't find other words than those to express how amazed I am with this necklace!
    Maar love it!
    Like I love your blog
    xoxo
    your follower
    J.
    >got a new post; check it out // comment // follow ? I'd appreciate it!
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oee, die lijken me echt heerlijk. Ik zag laatst meloen geurkaarsen, ik was zo benieuwd naar hoe die zou ruiken want i love melon!!! Helaas had ik geen geld bij hahha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh lekker! Ik hou van vanille, wij hebben altijd standaard een vanillekaars in huis staan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb eigenlijk nooit geurkaarsen, maar het lijkt me toch wel heel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, does seem to be great :-) I wish we had those kinds of aromatic candles here in Canada! :-) XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijken me echt fijne kaarsen, heb er wel eens een aantal geroken, maar nog nooit een gekocht. Eigenlijk weet ik niet waarom, maar ik zal denk ik binnenkort de vanille aanschaffen, dat is altijd goed! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet eruit als goede kwaliteit kaarsen die een lekker sterke geur afgeven: niet van die kaarsen waarvan je er 5 tegelijk moet branden tot je het goed ruikt haha!
    Op dit soort koude winterdagen brand ik ook altijd geurkaarsen, heerlijk als ik een paar uur lekker bezig bent voor school of met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben benieuwd! Ik ben bijna door mn geurkaarsjes heen dus ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben echt in love met geurkaarsen , ziet er lekker uit .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmm die magnolia lijkt me heerlijk ruiken! Ik heb alleen een hele slechte neus helaas, dus ik kan niet zo goed ruiken... Meestal ruik ik deze geurkaarsjes wel haha, maar toch niet zo goed als eigenlijk zou moeten :p

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Reacties
    1. Sorry m'n iPad liep vast! Ik ben erg benieuwd naar die kaars met kersengeur!

      Verwijderen
  16. Hmz ik heb deze nog nooit ergens gezien, waar kun je ze kopen? Ik heb wel interesse in de black cherry versie, hmm :d

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er superfijn uit! Vooral de vanille en winterdream. En met zuivere ingrediënten voor maar €1.59, dat klinkt als een echte aanrader! Ik heb hier ook een heerlijke geurkaars staan met o.a. kaneel van het Kruidvat. :)
    xoxo Lana.

    PS: Er is een winactie op mijn blog! Meedoen? Klik hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb die van de Primark van vers linnen! Die vind ik zooo lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een overheerlijke kaarsen! Toevallig was ik net bezig met blogfoto's maken over kaarsenhaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb ook wel is die van bolsius geprobeerd en vind ze erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh echt te lekker, vanille, verse linnen en wintergeurtjes. Kom maar op met die kaarsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aaah ziet er goed uit! Ik zou echt vanille willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Klinkt erg lekker allemaal vooral Winterdream

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik houd van geurkaarsen! Ze klinken echt heel lekker. Ik ben voor al erg benieuwd naar Winterdream.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. me encanta las velas ;)
    www.eusoumuitovaidosa.com
    si te gusta y me sigues deje su link para que yo pueda seguir !
    besos
    españa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oeeh leuk! ik ben de laatste tijd dol op geurdingen! eerst had i ker niks mee maar het geeft toch wel wat gezelligheid aan de woonkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. die vanillekaars klinkt heerlijk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nice post, thank you for share! I'm following you right now, hope you will do same!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben ook gek op geurkaarsjes!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    €100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ons huis ruikt helemaal daar kaneel en appel van bolsius ozo lekker ((:

    BeantwoordenVerwijderen
  31. interesting post!!!

    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een fijne review. Ik houd van geurkaarsen. Ik had gedacht dat deze kaarsen duurder zouden zijn, maar het valt erg mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ga binnenkort maar even kijken of ik FreshLinen kan kopn, deze lijkt me zo lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik ben echt geurkaars verslaafd :) Deze kende ik nog niet, ze klinken goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.