UA-37194977-1

20.1.13

EyeMajic


's Morgens moet ik me vaak nogal haasten. M'n gezicht, ogen, wenkbrauwen en haar moeten er goed uit zien voordat ik de deur uit kan. Met m'n ogen ben ik het langst bezig: oogschaduw kost nou eenmaal tijd. Maar wat nou als er speciale oogschaduw pads bestaan waarmee je in ongeveer 20 seconden klaar ben met je oogschaduw? En ja, ze bestaan! Benieuwd naar mijn mening over deze Eyemajic oogschaduw pads?


Dit is het pakje waarin de pads in zitten. In totaal zitten er 7 pads in. 

Er zit nog een plasticje over de pads heen. Nadat je deze verwijderd hebt kun je ze zo pakken en kun je in 3 stappen je oogschaduw aan brengen. De 3 stappen staan aan de zijkant van het pakje:

Klik op de afbeelding voor een groter resultaat 

Zo ziet het eruit nadat ik hem heb aangebracht. Je ziet duidelijk de randen, maar dat maakt niet uit: je gaat deze namelijk nog uitvegen.

 Na het 'blenden' van de kleuren ziet het er zo uit. Het resultaat vind ik mooi.

Conclusie: dit zijn fijne oogschaduwpads. Je moet wel even oefenen (het eerste paar was mislukt) maar na je het onder de knie hebt gekregen is dit dé oplossing voor tijdnood. Deze EyeMajic oogschaduw pads zijn er in verschillende kleuren.

Prijs: €9,95 bij wimperwensen.com (http://www.wimperwensen.com/eyemajic-eyeshadow-pads.html). Je hebt 7 pads, dus per pad betaal je dan ongeveer €1,40.

45 opmerkingen:

  1. super leuk! ik wou dat ik zo goed was met make-up

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA IK ZEI MOOIE OGEN
    EN MOOIE OOGSCHADUW

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb deze ook eens gehad maar toen in de verpakking ging verwijderen bleef de oogschaduw aan dat plastic hangen erg jammer.
    bij jou ziet het mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat handig !
    ook als je niet zo goed over weg kan met oogschaduw,like me :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat grappig! Ik denk niet dat ik dit snel zou gebruiken alleen als ik in een hele erge tijdnood zit. Het staat opzich wel mooi. Lijkt net 'echte' oogschaduw!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Toch vind ik het leuker en fijner om zelf te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je ziet amper het verschil met echte oogschaduw, wat handig eigenlijk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi :) ! Handig voor als je snel snel een feestlook op wil zetten.
    Liefs, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat superleuk! Ik hoop dat dezen (of zoiets) in de winkels verkocht gaan worden, dat is net een stukje makkelijker ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ik vind het nog steeds een goud concept! Ooit zag ik ze bij de Krudvat, wilde ze meenemen, maar liet ze toch maar liggen. Nu zijn ze nauwelijks verkrijgbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaa wat een grappige dingen! ziet er goed uit :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog nooit van gehoord. Raar maar waar,

    Liefs Daphne
    www.mylifeasdaphnex.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk! Ik heb nog roze/paars kleurige pads, maar dit zijn meer dagelijkse kleuren:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, het ziet er wel leuk uit! Ik denk niet dat ik het nodig heb..
    Ben meestal wel op tijd klaar, en anders gewoon een streepje..

    xxYasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er goed uit! (: Ik doe t liever zelf hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je er een artikel over hebt gemaakt! Ik vind het resultaat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er wel goed uit, maar zelf zou ik het niet zo snel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het eigenlijk heel grappig! Maar ik zou het liever zelf doen eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leukk haha, ziet er niet verkeerd uit! Ik zou het denk ik alleen zelf niet snel kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat grappig dit, ik wist helemaal niet dat zoiets bestond.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee wat handig! Ik vid het alleen wel vrij duur dus ik doe het toch maar zelf haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had niet verwacht dat het zo goed werkt! Ziet er mooi uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lijkt me niet echt handig, wel tijdbesparend. Maar ik vind ze toch wel vrij prijzig. Ik zie ze vaak in reclames, maar leuk om te zien dat het ook in het echt werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. kei leuk !
    hij is nog best mooi,
    had ik eigenlijk niet verwacht.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh das niet duur, inderdaad ideaal voor als je haasrt hebt!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vroeg me altijd af of het echt werkt! Na het blenden is het echt perfect voor dagelijks gebruik :) Lekker snel!
    Leuke blog heb je meid, ik volg je nu met bloglovin!
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb ze ook! Deze kleur en met zwart wit en zilver. Ze werken inderdaad fijn, als je weet hoe ze werken.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb ze een keer bij de action meegenomen voor één euro.
    Beetje uitblenden met een kwast en het zit prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super handig!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het resultaat is beter dan dat ik had verwacht! Lijkt me echt fijn, vooral in tijdnood want daar heb ik ook erg vaak last van hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vroeger gebruikte ik ze ook, zijn wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Bij mij zou het echt sowieso mislukken maar ik vind het resultaat wel mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, dit lijkt me echt handig! Ik had niet verwacht dat het zo goed zou werken! Ik ga je volgen :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow! Super handig als je het moeilijk vindt om zelf oogschaduw mooi aan te brengen! (haha speak for myself:P)

    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.