UA-37194977-1

23.1.13

Youtube favorites


Ik breng een heel veel tijd van de dag door op YouTube. Niet alleen voor muziek, maar ook voor filmpjes. Zonder mijn favoriete YouTubers zou m'n computersleven veel saaier zijn geweest. Benieuwd wie mijn favoriete YouTubers zijn?


Bethany Mota staat met een dikke grote nummer 1 bovenaan op m'n lijst van favoriete YouTubers. Ze heeft twee kanalen: een vlog kanaal en een normaal kanaal. Wat ik zo leuk van haar vind is haar vrolijkheid. Ze vindt alles leuk en heeft een enorme positieve kijk op het leven. Natuurlijk vind ik haar niet alleen leuk om haar persoonlijkheid, maar ook om de filmpjes die ze maakt. Shoplogs, DIY's, make-up tutorials, ze heeft genoeg vrolijkmakende filmpjes om te kijken.

Jack Harries edit zijn filmpjes op een hele professionele, mooie manier. Zijn filmpjes zijn niet alleen grappig, maar ook gewoon leuk om naar te kijken. Vooral de Twin Mails met z'n tweelingbroer Finn. Hij heeft niet een specifiek onderwerp voor zijn kanaal, het is dus een beetje random. Dat is juist wat ik er leuk aan vind. Zijn accent en uiterlijk zijn trouwens ook heel grote pluspunten!

Zoella is ook weer zo'n vrolijk, grappig meisje. Ik vind haar vooral grappig. Haar accent is zo aanstekelijk (ik ben nogal gevoelig voor Britse accenten). Omdat ze veel filmpjes over fashion en beauty filmt, staat ze me aan. Ze heeft namelijk een goede kledingstijl en haar make-up zit altijd per-fect (net als haar haar trouwens). Ze heeft ook een blog: http://www.zoella.co.uk/.

Caspar Lee heb ik pasgeleden ontdekt maar ik ben nu al helemaal verslaafd aan z'n kanaal. Zijn korte maar krachtige filmpjes zijn heel grappig en hij komt heel sympathiek over op de camera. De naam 'Dicasp' is trouwens een afkorting van directioner casper, ZEKER een pluspunt!

Cutepolish kan natuurlijk niet in dit lijstje ontbreken. Ik kijk altijd heel erg uit naar nieuwe filmpjes van dit kanaal, want de nail-arts die de vrouw achter dit kanaal maakt zijn zo mooi! Als zij ze maakt zijn ze helemaal niet moeilijk meer (lijkt het).

Fun, het kanaal van Dylan en Mert, vind ik echt ge-wel-dig. Ik zit vanaf dinsdag de hele week weer te wachten tot de volgende dinsdag: dan komt de nieuwe milkshakevlog weer. Die milkshakevlogs hebben inmiddels weinig inhoud, maar ze zijn zo random en zo grappig dat ik niet meer zonder deze vlogs kan.

Teske is mijn favoriete Nederlandse blogger en videomaker. Ze heeft 3 kanalen: MyLoveBugLife, GoodxNightmare en Teske. Ze is heel persoonlijk en heel 'Teske': ze is heel typisch. Leuk! GoodxNightmare sluit meer aan op haar blog, MyLoveBugLife en Teske gaan eigenlijk meer over haar leven. Ik vind het heel leuk om een kijkje in haar leven te nemen en naar haar grappige, leuke, gezellige filmpjes te kijken.

Wie zijn jouw favoriete YouTubers?

31 opmerkingen:

  1. teske is ook een van mijn favo's (:
    ze is altijd zo lekker gek en grappig haha !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love all of them especially Bethany Mota! :D
    Sofia x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Sommige kende ik nog niet! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Macbarbie07 en Laurenbeautyy vind ik zelf geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, deze mensen volg ik ook allemaal (: Mijn favoriete youtubers zijn macbarbie07, stilababe09, caspar lee, marcus butler, zoella en alfie ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whaha die helium in de mcdrive is geweldig.!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke filmpjes! ik heb zelf zo'n strikje gemaakt :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jack finn en caspar zijn mijn favorieten uit dit lijstje haha!
    vooral caspar vind ik erg knap hoe verschrikkelijk snel hij is gegroeid: ik weet nog dat ik hem vorig jaar ofzo ontdekte en hij had een paar duizend subs denk ik, en moet je eens kijken naar hoeveel 'ie er nu heeft: al bijna een half miljoen... en van jack en finn is de 'twin cooking' video ook een van mijn favorieten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. macbarbie07 heeft hele leuke filmpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bethany Mota is echt heel cool! Ze is echt zo'n inspiratie voor me!
    Zoella's blog vindt ik ook erg leuk ;D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hele andere favorieten zoals pixiwoo en Nikkietutorials, heb ik ook al eerder een artikel over geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk artikel! Veel kende ik nog niet, dus heb genoeg nieuwe kijktips! Als ik op youtube ben kijk ik graag naar covers van liedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaa, Zoe, Jack en Caspar! Ze zijn leuk he haha. (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi!

    Liefs Daphne

    www.mylifeasdaphnex.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Ik wist niet dat Teskuh een youtube kanaal had :O Laat staan 3 haha. Ik vind zelf Jenna Marbles ook echt SU-PER gaaf!

    Liefs, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk artikel en erg grappig haha!x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke filmpjes! Dat meisje in de derde video is inderdaad heel leuk en grappig:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige selectie van youtubers, ken ze zelf niet allemaal maar degene die ik wel ken zijn echt super! Zelf kijk ik graag naar Nikitutorials en bubzbeauty (ofcourse).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind de video's van teske ook altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh, dat eerste meisje is zooo grappig. Obsessed met alles haha. Zo leuk. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kijk alleen Nederlandse, op de favorieten van de zangyoutubers na. Dylan, Mert, Teske, Thomas en Darcy zijn wel mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben ook echt een Youtube fan! Leuk om tips van anderen te zien. Ik vind Zoella en Caspar Lee (en die hele gang) ook echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt leuke filmpjes, sommige had ik al gezien, maar de meeste niet :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kende alleen de eerste niet, maar na die bekeken te hebben heb ik gelijk gesubscribed!
    Echt heel leuk om een fellow youtube fangirl te vinden haha
    xoxo Appie | vintage150395.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.