UA-37194977-1

19.12.12

Tumblr inspiration


Sinds een paar maand heb ik een verslaving opgelopen naast het bloggen: tumblr. Een soort van blog die ik gebruik voor plaatjes/foto's, maar je kunt het ook voor teksten/video's etc gebruiken. Mijn tumblr heet 'itsrainingfashion' en ik heb één regel: ik reblog/post alleen maar dingen die onder fashion vallen. Mijn favorites wil ik graag met jullie delen. Benieuwd?

Ook al is het allang geen zomer meer en vooral geen weer voor deze outfit, ik ben ver-liefd op deze soort rokken: waterval rokken.


















Mary-Kate of Ashley, wie je ook bent (de rechter), geef me je schoenen! 







Heb je ook tumblr? Zo ja: wat is jouw tumblr?

44 opmerkingen:

  1. De laarsjes met studs en het legergroene jasje zijn echt heel leuk! Ik houd ook van Tumblr, mijn verslaving zie je op www.nighttimes.tumblr.com maar dat wist je hihi. xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg altijd gelijk zin in te winkelen! ik heb ook Tumblr:
    http://ambervandijl.tumblr.com/, ik vergeet het altijd, maar ga gelijk even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! kan ik altijd uren naar blijven kijken al die die foto's enzo :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeey, ik ben obsessed met tumblr ♥ Mooie plaatjes heb je uitgezocht!
    Om nog even op je reactie te reageren... Wacht maar op mijn komende review! Die BB Cream geeft meer dekking dan ik ooit bij een foundation heb gezien! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke plaatjes allemaal hihi ik hou van tumblr (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke plaatjes! Zo kan je er wel duizenden aan mij laten zien Haha!

    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt hele leuke inspiratie! Leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk en handig voor inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaa die rokjes zijn zo mooi! durf ze alleen zelf niet aan te doen.. mijn tumblr: http://nailpolishh.tumblr.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie foto's! Van die zomerse outfitjes krijg ik helemaal zin in zon! x Elma
    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeel leuk!

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. idd inspirerend! ik heb zelf geen tumbl, hiervoor gebruik ik alleen instagram :P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik hou altijd zo erg van deze plaatjes, echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb een tijdje gekeden Tumblr aangemaakt, maar ik zit er allang niet meer op. Ik weet mijn inloggegevens niet eens meer ;p. Leuke inspiratie foto's. Gotta love fashion. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great Post ,love the Pictures! Great Work :)
    follow new ,mind follow back?

    kisses ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hou van die plaatjes! Wou dat ik van die mooie kleding had, wauw!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke inspiratie, ik kon ook echt urenlang rondhangen op Tumblr! Wat ik zo gaaf vind op Tumblr is de unieke stijl van de meisjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke fotos! Tumblr is echt geweldig, je vind er oneindig inspiratie!

    www.tlnique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijke inspiratie-foto's! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw wat een perfecte inspiratie! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's heb je uitgezocht! Ik kan ook wel uren naar tumblr plaatjes kijken, heerlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zitten mooie foto's tussen! Ik vind de kleuren van de eerste outfit echt heel mooi. Als je toevallig dat soort rokken zoekt, bij de V&D in Utrecht waren er gister best veel te vinden :). Ik heb zelf ook tumblr: www.breakingdawns.tumblr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie foto's allemaal! Ik heb geen tumblr, helaas :)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die schoenen van Mary-Kate (of Ashley :P) zijn inderdaad mooi! En ik wilde dat shortje van Zara met dat kant zoo graag; nooit kunnen vinden. :(

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. cooool! ik heb geen tumbler, wel een pinterest!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jaa tumblr! Love it <3 Dit is mijn tumblr: runout-thelittlethings

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijke inspiratiefoto's!
    Ik wil misschien toch maar een keertje Tumblr aanmaken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke foto's, ik volg je op Tumblr! Mijn Tumblr: thefashionmansion.tumblr.com en ebonyfashion.tumblr.com

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.