UA-37194977-1

22.12.12

168 eyeshadow palette


168 oogschaduw-kleuren in een handig, niet-al-te-groot palette is toch het droom van ieder meisje? Ik ben nu trotse eigenaar van dit palette en wil jullie graag m'n mening geven over dit (geweldige) palette.

Ten eerste: de verzending was snel. Binnen 24 uur lag dit pakketje in m'n huis.Wat me opviel aan het pakketje, is dat het product niet met plastic wordt beschermd in de doos, maar met krantenpapier. Goed voor het milieu (recycling), en ook nog eens goedkoper voor de klant. Slim!

In de verpakking van het palette zelf zat wel plastic voor extra bescherming. Ik vind dit erg goed: zo worden de producten nooit kapot afgeleverd. 

Mijn palette komt van webshopcherize.nl, een webshop die het dus 168 eyeshadow palette verkoopt, maar nog veel meer andere producten (en palettes) in de collectie heeft voor een scherpe prijs.

Dit is hem dan: het 168 eyeshadow palette. Het heeft ook daadwerkelijk 168 kleuren (gôh): kleuren die misschien op elkaar lijken, maar toch allemaal verschillend van elkaar zijn. Nu kan ik bij elke outfit een andere look kiezen - jup, dit is ideaal.

De oogschaduws zijn hebben ongeveer de grootte van het topje van m'n vinger en dat is meer dan genoeg.



Ook zit er een lintje onder het groen/bruin/blauw/geel/oranje-tintende gedeelte. Zo kun je het er gemakkelijk af pakken.

Om 168 kleuren op m'n hand te gaan reviewen leek me iets te veel, dus ik heb van elke rij (er mist er één) 4 willekeurige kleuren geswached.

Conclusie: Ik ben erg tevreden over dit palette! De pigment is goed (op een paar matte kleuren na) en er zitten erg mooie kleuren in. Het palette is stevig en handig in gebruik en de oogschaduws hebben een fijne textuur.

Prijs: €19,95 exclusief verzendkosten. Omdat ik in Nederland woon kwam er maar €2,49 bovenop wat me op een totaal bracht van €22,44. Je betaalt dus per oogschaduw €22,44:168=€0,13. Geen geld voor als je het mij vraagt.

56 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad heel erg goedkoop voor zo'n mooi palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik ook zo'n palette ga bestellen, ga je er een look mee maken? Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had ik geprobeerd, maar de foto's waren niet goed. Binnenkort maak ik er een kerstlook mee!

      Verwijderen
  3. wauw wat een prachtig palette, en erg goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wauw wauw.
    Trouwens, helemaal niet duur voor zo'n prachtig palette!
    Echt heel leuk!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat zijn wel heel veel verschillende kleurtjes, kan je echt 1001 verschillende ooglooks mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat veel kleuren! Daar ben je wel even zoet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt ge-wel-dig uit! Ik wil ook zo'n pallet kopen, dus ga binnenkort even kijken op die site.

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg mooi palette en helemaal niet duur.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have this palette load of time, and Im still being really fan of it.
    Its really useful!

    Loads of kisses, enjoy!

    http://themysticlipstick.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That's awesome! I want to have that!...:)


    xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooi palette ! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my God,that is one crazy eyeshadow pallete! :O I want ittttt! :(
    I have a 50 eyeshadow pallete,but this one is every girls dream!

    Following you via GFC&Bloglovin,hope you can check out my blog,
    have a nice weekend,

    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi palette, hier kan je inderdaad lekker lang en veel mee aan de gang! Zitten hele mooie kleuren tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb hem ook, hij is echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er mooi uit. Er zitten super leuke kleurtjes tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super palette, heb er al zoveel goeds over gehoord en wat een aardig prijsje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een mooie palette! Ik zie echt hele mooie kleuren en nu wil ik hem ook hebben ihihih.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg gaaf! Ik wil ook nog zo graag een palette <3_<3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi palette! Niet duur en mooie kleurtjes. Zat al lang te twijfelen over zo'n palette maar ik denk wel dat ik er binnenkort 1 ga bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wohoow,echt heel veel kleurtjes en totaal niet duur !
    ik heb je trouwens getagd voor de winterlicious tag (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ontzettend mooi palette!
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh geweldig, ik houd van de palettes! Ik. Mag. Hem. Niet. Kopen! Hoe graag ik hem ook wil, want ik heb de 120 Smoke and Fire + de 120 palette zelf.. al die kleuren, ik word er enthousiast van!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb hem van de week besteld en ik kan niet wachten tot ik hem binnen krijg (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Shit dit is gaaf! Oke dit ga ik dus even aan mezelf cadeau geven haha

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi!
    Ik volg je nu! =)
    xo

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig, echt prachtig palet!
    + absolutely adore your blog,
    that is why I (just) followed ya hihi :)
    so take a look at mine, follow back, drink some tea and keep smiling beautiful :)
    xoxo
    J.
    >I've got some new blog post so if you're reading this, please check it out!
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hele mooie review! Die prijs/kwantiteit verhouding is echt geweldig! wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super mooi palette,
    Inderdaad niet duur!
    Ik ga misschien ook wel een keertje kijken voor zo'n groot palette.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WOW wat een doos! Ik zou niet meer weten welke kleur ik op zou doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super mooi!! ik heb de 88 versie ook echt heel fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohh wat een prachtig palette!! Het pigment van de oogschaduws is ook super zeg!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat een supermooi ding! En helemaal niet duur, superhandig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wowwiee super mooi O.O

    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Omg! Supervet! Ik wil zelf al heel lang het 88 pallette maar hij is zoo duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fijne dagen! ♥
    Erg mooi palette zeg, deze wil ik ook ooit nog eens gaan kopen :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is inderdaad geen geld voor zoveel kleuren! Ik twijfel telkens of ik deze wel of niet moet bestellen, omdat ik bang ben dat ik geen felle kleuren ga gebruiken! Misschien moet ik gaan voor een meer naturel palet, die hebben ze ook van deze toch?
    P.S. Misschien is het mooi om de foto's op je blog groter te displayen?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Klinkt super! Goede review ook! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow klinkt echt heel goed! Ik wil al lang zo'n palette! x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. omg this is a lot of colours! I'm such a lazy bug I'll probably never really use up a whole palette :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. WAAAAUW SUPER ! *_* ik droom ook van zo'n palet en zal het ooit aanschaffen :D voor mijn 18de denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Aaaah wauw, eyecandy! Zulke paletten blijven mooi, ik wil al jaren een 88 palette :D

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wil dit palette ook al zo lang! Super mooi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke site! Ik wil ook nog een keer een pallet aanschaffen! (en hopelijk deze week)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.