UA-37194977-1

17.12.12

Truly Yours - december


Ik ben dol op beautyproducten. De uitvinding van de beauty-boxen zoals truly yours is dan als een zevende hemel voor mij. Voor € 14,95 per maand kun je je abonneren op truly yours. Iedere maand ontvang je 5 luxe samples van exlcusieve beautybrands. Je kunt het abonnement op ieder moment stop zetten. Zo kun je zelf bepalen hoe vaak je de box wilt ontvangen. Ik ben gelukkige eigenaar van de december-editie. Benieuwd naar wat er in zat?

De box is oogt luxe met een merkennaam en een strik. How cute?


Op de box stond de leuke tekst 'Have yourself a beautiful little christmas', wat ik erg toepasselijk vond.

Op de achterkant van deze 'brief' zit de productinformatie.

  Dit zijn de producten. Deze maand zijn het niet 5 samples, maar liefst 7!


MAVALA NAIL COLOR CREAM
Een glittering prize voor knallende eindejaarsfeesten in zo'n cute klein flesje van Mavala. Omdat je van nagellak nooit genoeg kunt hebben. Schitterend!
Nail Color Cream € 4,95 voor 5 ml (Fullsize)

Van dit lakje werd ik wel heel vrolijk toen ik hem zag. Wat een mooie! Ik heb hem op 3 verschillende manieren getest, van links naar rechts: zonder nagellak, met een nude nagellak en met een rode nagellak. Dit is zeker een leuke lak voor kerst of oud&nieuw en ik ga hem dan zeker op doen!  

THIERRY MUGLER ALIEN ESSENCE ABSOLUE
Wat krijg je als je sensueel heliotroop, sprankelend iris, mysterieus kasjmierhout en scherp zoetzure balsamico en musk mixt? Juist: een weergaloos parfum, betoverend en bijzonder. Een wereldgeur van de creatieve en excentrieke designer Thierry Mugler.
Alien Essence Absolue miniatuur, fullsize vanaf € 78,29 voor 30 ml

Dit is vanaf nu mijn favoriete parfum. Je-mig, wat ruikt deze lekker. Jammer dat ze fullsize zo prijzig is, anders had ik hem zeker gekocht! 


BURT'S BEES REPLENISHING POMEGRANATE LIP BALM
Wie niet verslavingsgevoelig is, moet nu toch op z'n tellen gaan passen: voor je het weet ben je geobsedeerd door deze lippenbalsem. Verzacht als de beste en heeft een subtiel kleurtje. Onze lievelings van het lovely Amerikaanse merk Burt's Bees.
Replenishing Pomegranate Lip Balm € 3,95 (Fullsize)

Deze lippenbalsem wordt goed omschreven op de site en op de kaart: verslavend, verzachtend en geeft een subtiel kleurtje. Mijn lippen voelden meteen zachter aan toen ik deze balsem op deed. De balsem ruikt wel een beetje naar honing, dus voor honingliefhebbers is het dé balsem. Ik zelf ben ik niet zo'n fan van honing, maar de geur was niet storend.

DR. VAN DER HOOG CHARMING CHOCOLATE MASKER
Een masker van chocola! Chocola! Pept uitgebluste huidjes enorm op, dankzij cacao-extract, cacaoboter en vitamine E, maar zo'n donkerbruin vermoeden had je natuurlijk al.
Charming Chocolate Masker € 2,23 (Fullsize)

Ik heb al veel ervaring met de Dr. van der Hoog maskers en vind ze erg fijn. Nooit erg om deze te krijgen, toch?!


THIERRY MUGLER A*MEN EAU DE TOILETTE
Een bijzonder extraatje voor de ster in jouw leven, of dat nou je minnaar, broer of buurman is. Een vurige geur met koffie en hout. Hang in de boom of leg op z’n kerstontbijtbord. Scoor je punten mee.
A*Men Eau de Toilette sample, fullsize vanaf € 49,83 voor 50 ml

Als ik man was, zou ik deze geur niet kopen voor mezelf. Deze geur is namelijk heel apart en ruikt inderdaad naar een mensel van koffie en hout. Geuren waar ik zelf niet zo'n fan van ben, maar misschien je vriend/man/buurman/broer/zwager etc wel. 


PHILOSOPHY PURITY MADE SIMPLE ONE-STEP FACIAL CLEANSER
Hoe briljant is dat? Een gezichtsreiniger voor dagelijks gebruik die make-up verwijdert, reinigt, verkwikt en de huid hydrateert. Een bekroond juweel van het übercoole merk Philosophy.
Purity Made Simple One-step Facial Cleanser miniatuur van 30 ml, fullsize € 19,95 voor 240 ml

Handig, een 3-in-1 cleanser! Deze cleanser is prima, maakt je huid lekker zacht en doet z'n werk ook nog eens goed. 


WELEDA ROSA MOSQUETA VITALISERENDE OOGCONTOURCRÈME
De teergevoelige huid rond je ogen smeekt om een eigen smeersel dat de huid verstevigt en beschermt. Deze smeuïge crème met olie uit de zaden van biologisch geteelde rozen is basically een rot-op-gebaar naar de eerste fijne lijntjes.
Rosa Mosqueta Vitaliserende Oogcontourcrème € 16,50 voor 10 ml (Fullsize)

Deze oogcontourcrème trekt snel in en maakt de huid soepel. Ik kan nu nog niet beoordelen of mijn 'eerste lijntjes' weg zijn gegaan, maar ik vind het tot nu toe een fijn product.

 
 En toen was de box leeg. Ik ben helemaal om, de truly yours box is zo leuk: echt een aanrader! 

50 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik wil ook een keer een box aanschaffen, maar ik heb nog geen idee welke en welke maand ik dat ga doen!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke box (: Ik wil zelf ook nog een keer zo'n box kopen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leeuke inhoud! Ik vind het lakje heel mooi staan met een nude lakje eronder!! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke inhoud :). Wat een leuke nagellakje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Zitten hele mooie spulletjes in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor je comment op mijn blog! :)Toevallig ben ik vandaag op internet rond gaan kijken, op zoek naar dit soort boxen. Deze kende ik nog niet, ziet er super goed uit!
    Ik denk dat dit een goeie kanshebber wordt ;D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat ontzettend leuk! Ik ga ook maar eens zo'n box aanschaffen, ik dacht altijd dat er niet zulke hele bruikbare dingen tussen zaten, maar dus wel als ik naar dit bericht kijk haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like this post so much: these products are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a Daniel Wellington watch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is de eerste keer dat ik van deze box hoor, maar hij ziet er zo mooi uit!
    En de inhoud is ook super leuk! Ben echt benieuwd hoe die parfum ruikt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat en ontzettend leuke box! ik vind deze veel leuker dan de glossybox ;)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat leuk! Die nagellak wil ik ook graag!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke box! Ik heb zelf allen al de Glossybox!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke box! Er zaten ook leuke producten in! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toffe box met toffe inhoud! Ziet er weer goed uit deze maand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nice pictures I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke blox zeg, leuke spulletjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie box heb je gekregen zeg! Die nagellak is erg mooi. En super dat het luchtje van alien erin zat, heeeerlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. klinkt super! Ik ken deze box nog niet; wel de glossy box. maar dit klinkt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk! Lijkt beetje op glossybox alleen dan nog leuker =)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke box!!:) Heerlijke producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah, wat leuk dat je dit hebt ontvangen! Ziet er fijn uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Awesome!!
    Super leuke box.

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk is de decemberbox he! Heb ´m ook ontvangen en ben er helemaal blij mee. Heb precies dezelfde inhoud op het lakje na, ik heb de zilveren versie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, deze is echt veel leuker dan de Glossybox. Alien is ook mijn favoriete luchtje, mar de prijs die je er bij hebt gezet klopt niet.. Ik koop hem al jaren en ben nooit zo vele kwijt geweest voor 30ml. Volgens mij is het tussen de 50 en 60 euro voor 30ml.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. its really great nice share hun! wanna stay in touch thru google/fb? Wld love to c u drop by my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke inhoud! Die lipbalm lijkt me erg fijn! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn post.
    Je blog is echt leuk! Ik ben helemaal fan van de beginplaatjes bij elke post, ze maken me echt nieuwsgierig naar wat erna komt.
    Ik volg je nu :D

    liefs,

    lijnsfairytaleworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er echt een superleuke box uit! In Amerika hebben ze echt suuuperleuke boxen allemaal, ik wil dolgraag een little black bag box :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauw zitten echt gave dingen in ! :)


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Er bestaan ook heel wat beautyboxen zeg! wel erg leuk wat er allemaal in zit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, ziet er veel leuker uit dan de deautybox. Ik wil ook wel de lippenbalsem, parfum en oogcreme!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele leuke box! En leuke blog heb je ! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zitten erg leuke dingen in! Glitters gaan zeker wel hard-core van je nagels af?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Echt zo'n leuke box! Van Truly Yours had ik nog wel niet gehoord. Ik ga meteen echt eens even googlen hoe ik mij ook kan abboneren want zucht, ik ben echt verliefd op dit concept. + Je hebt echt een leuke blog, doe zo voort!

    Happy holidays ♥

    http://inspirationdailyoverhere.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind het wel steeds leuk om te zien,
    maar ik gebruik echt weinig van die spullen, dus voor mezelf is het eigenlijk zonde om te kopen.
    Die nagellak is wel erg leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Erg leuke box dit keer! Een inhoud waar ik alles wel zou kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jaa wat leuk! Zo'n box is en blijft een verrassing! Je hebt er nu ook met lingerie hahaha :P

    Liefs!Farah

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoe leuk is deze box en zo goed gevuld ook! Zeker your money's worth!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Echt een heeele leuke box. Ziet er beter uit dan de beautybox of de glossybox!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben nog niet zeker op welke box ik een abbonement wil nemen. Lastig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.