UA-37194977-1

16.12.12

OOTD


Er is weer sale bij de H&M, en ik kon het niet laten om iets te kopen. Ik heb onder andere deze sweater gekocht en de armbandjes die ik om heb. Benieuwd naar m'n outfit?

Mij zul je nooit met een hele 'uitbundige' outfit zien , daarom heb ik het nu ook lekker casual gehouden. Een grijze sweater (voor €10,- kon ik hem toch niet aan m'n neus voorbij zien gaan?), bruin riempje, bordeaux rode broek en m'n camel-kleurige Uggs.



Deze 2 armbanden heb ik ook gekocht bij de H&M in de sale. Geloof het of niet, maar ze waren maar €1,- en kwamen van de kinderafdeling. Maar ik had gewoon een stud-armband nodig! 


Van m'n Uggs heb ik nooit spijt gehad vanwege de prijs (ookal heeft m'n moeder ze betaald, laten we doen alsof ik ze zelf gekocht heb, haha!) omdat ze zo heer-lijk zitten. Sinds ik deze draag heb ik nooit meer last van koude voeten. En ja, ze zijn echt: ik heb ze gekocht in Amerika en daar waren ze $165, ongeveer €135.


Het enige wat ik heel erg mis bij deze outfit is een opvallende ketting, ofwel een statement ketting. Ik kan er geen leuke meer vinden op de H&M-site, dus ik denk dat ik er binnenkort zelf een ga maken.

sweater - H&M / riem - H&M / broek - H&M / armbanden - H&M / horloge - ? / Uggs - ?

Wat is jouw 'casual' outfit?

38 opmerkingen:

  1. Die ketting is zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die stud armband is echt leuk,en maar een euro,wauw !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je nieuwe trui echt heel leuk! En die armbandjes ook! Vooral die met die studs!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, leuke outfit! Die ketting is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit! Ik vind je grijze sweater heel mooi bij je bordeaux rode broek staan! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuke outfit :). Bij de primark hebben ze vast wel leuke! Daar had ik mijn eerste statement kettingen vandaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Als er een h&M in de buurt is, moet je daar even kijken! Ze verkopen veel meet kettingen in de winkel dna op de site volgens mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke outfit! H&m is de plaats voor een statement ketting, ik heb er ook een en ben er super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit, ik hou van die kleur broek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Zoals veel mensen al zeiden, bij h&m hebben ze erg mooie statement kettingen! Ik vind ze meestal wel een beetje prijzig voor h&m..
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit!! Wil je elkaar volgen? :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your necklace! lovely blog!


    blog: http://theriswardrobe.blogspot.co.at/
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/3755891
    pinterest: http://pinterest.com/theriswardrobe/
    instagram: theriho


    xx theri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wilde een super leuk jurkje kopen maar omdat ik vrij lang ben viel de voorkant veel te kort...

    Mooij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leeuk! Misschien bij claires dat ze mooie kettingen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leukleuk, ik hou van bordeaux! Ik zag wel leuke statementkettingen bij de h&m! maar ligt misschien aan de stad en het filiaal? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kettingen!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De stud armband is echt super leuk ! Ik ga snel kijken of ze 'm nog hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tip: Zulke kettingen kun je heel goedkoop op ebay krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat laatste kleurtje van je trui is echt heel gaaf !:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit!
    En wat een mooi horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Staat mooi bij elkaar, ook ik vind het horloge heel mooi. Mijn casualmoutfit? Hm.. Mn zwarte skinny met een leuk blouseje, vestje en wat leuke accesoires ervij :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie outfit en superleuke kettingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. alles is echt super leuk !
    Leuke blog, erg inspirerend ook ik ga je zeker volg



    xxxxx, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk! ik hou ook niet van uitbundige outfits, hou het vaak simpel. :) ik vind vooral het shirtje gecombineerd met de riem heel erg leuk en orgineel. Liefs, Savannah.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.