UA-37194977-1

6.12.12

Sinterklaas cadeautjes


Gisteravond was het weer pakjes avond: één van de leukste avonden van het jaar. Wij (m'n ouders, m'n opa en oma, m'n zus, haar vriend en ik) hadden zoals elk jaar lootjes getrokken.Een gedicht was verplicht, wat weer veel gelach veroorzaakte.  Ik had m'n moeder, de vriend van m'n zus had mij en m'n zus heeft geholpen met cadeaus uitzoeken. Dat garandeerde mij leuke cadeaus! Benieuwd naar m'n cadeautjes?


Van die kerststokjes/lolly's, ik weet niet precies hoe ze heten. Ze zijn in ieder geval heel lekker! 

Een chocoladeletter, pepernoten en chocolademunten. Ik had nog een andere chocoladeletter, maar die heb ik al opgegeten (ik kon me niet inhouden..)

Een nude kleur nagellak: Cookies and cream van Essence

Een €5,- kaart van de Hema

Een bioscoopbon

Een verzorgingssetje met een handcrème, bokkepoot, nagelvijl en nagelknipper

Tijdschriften: Girlz! en CosmoGirl! 

Een  muts: een soort 'afzakmuts' die dus niet helemaal op je hoofd zit, maar half, zodat het lijkt dat hij een soort van afgezakt is.


Een December Kalender, waarvan ik hoop dat hij me €100.000,- gaat opleveren :)

En alsof ik nog geen genoeg chocola heb gehad: een chocolade make-up set! Lekker! 

Wat heb jij gekregen voor sinterklaas?

31 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke dingen heb je gekregen! Wij zouden geen sinterklaas vieren dit jaar maar ik kreeg als nog een leuk flesje parfum van mijn oudesr! Namelijk tommy girl van tommy hilfiger! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dingetjes heb je gekregen! :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt leuke cadeautjes gekregen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb allemaal make-up gekregen, je hebt inderdaad erg leuke cadeautjes gekregen!

    Liefs,
    Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes! Mijn cadeautjes staan ook op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke cadeautjes gekregen! Vind het altijd leuk om te zien wat anderen krijgen ^^ 

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw dat laatste is echt super mooi! En lekker, haha, haast zonde! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. suuuperleuk :D dat chocolade make up set is echt awesome hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik heb net precies hetzelfde artikel geschreven! Leuke cadeautjes heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat moet inderdaat een 'heerlijk'avondje zijn geweest :) hiih!
    LIEFS, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke cadeaus heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke cadeautjes en de muts staat je goed.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een superleuke cadeautjes! En eet smakelijk alvast, haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt echt leuke dingen gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een leuke dingen heb je gekregen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg leuke dingen!
    ps: mss wil je meedoen met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jij hebt echt super leuke dingen gekregen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je leuke cadeau's gekregen. Ik heb ook leuke dingetjes gekregen ben er heel blij mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! :) Ik heb ook van die zuurstokjes gekregen, die zijn zoooo lekker. Ik vind je "afzakmutsje" erg leuk, in groep 8 droegen wij ook van die dingen, maar dan zaten ze heel strak om je hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dat chocolade make up setje had ik ook hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha geweldig die chocolade make-up set heel erg orgineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel! Dat mutsje is zo leuk :) En die makeup-set van chocola haha, komisch.

    Ik hoop dat je nog eens langs komt & me wil volgen? x
    www.jannakamphof.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.