UA-37194977-1

5.12.12

London inspiration


Ik heb gister wel heel excited nieuws gekregen: ik ga met excursie naar Londen in 2013! We moesten een formulier inleveren met onze keuzes voor de excursies. Je kon kiezen uit Londen, Berlijn en Barcelona. Ik heb precies in die volgorde gekozen: ik wilde niet naar Barcelona aangezien ik daar al in februari heen ga, en wilde liever naar Londen dan Berlijn. Ik weet niet waarom, maar ik heb het niet zo heel erg gesteld met Duitsland. Omdat Londen zo vaak gekozen is, is er geloot. En ik ben ingeloot! Ik was ZO blij, en ook omdat ik onder andere met Marleen heen ga: dat wordt zeker weten geweldig! Om alvast een beetje in de mood te komen, heb ik een inspiratie-post gemaakt met de zoekterm "London" op weheartit. Beniewd?


"I love big red bus" - Louis Tomlinson















Gaan jullie ook op excursie? Zo ja: waarheen?
Of ben je al naar Londen geweest?

26 opmerkingen:

  1. Super leuke inspiratie foto's! Ik wil ook naar London. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heerlijk artikel, fijne inspiratie! Ik ben nog nooit op excursie geweest? nee volgens mij niet nee. Wel eens naar Londen met een vriendin en haar ouders :D. Echt tof, lijkt me nog mooier om er met de winterdagen heen te gaan.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Londen is echt geweldig! ♥ Echt heel leuk dat je er naar toe gaat! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga dit jaar naar Rome! Ik kon kiezen uit Londen, Rome of Parijs, Alle drie nog nooit geweest maar Rome leek mij het gaafst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah ik wil ook zo graag naar Londen!

    Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke inspiratie! Ben zelf één dagje naar Londen geweest, 't is superleuk daar! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw mooi! ik ga morgen naar Londen hahaa :)

    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf dat je naar Londen gaat. Ik ben er ook geweest en het is LEUK! hihi. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ga over ongeveer een jaar ook naar londen EN IK KAN NIET WACHTEN !
    alvast heel veel plezier en FOTO'S MAKEN !
    haha (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat superleuk zeg! Met school gaan wij ook op excursie dit jaar: en je kon kiezen uit Rome of Londen. Ik heb wel voor Rome gekozen en daar ben ik ook voor ingeloot, in de lente/zomer is het daar denk ik iets leuker.

    Alvast heel veel plezier!

    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind londen zoooo geweldig!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aahh superleuk dat je naar London gaat! Ik wil daar ook heel graag een keer heen. Ben er nog nooit geweest! Alvast heel erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aahh superleuk dat je naar London gaat! Ik wil daar ook heel graag een keer heen. Ben er nog nooit geweest! Alvast heel erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aahh superleuk dat je naar London gaat! Ik wil daar ook heel graag een keer heen. Ben er nog nooit geweest! Alvast heel erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je naar Londen gaat!
    Lijkt me echt heel gaaf ;D
    & leuke inspiratie foto's ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk!! Ik ben zelf al een aantal keer in Londen geweest. Ontzettend leuk! Berlijn is ook echt gaaf, voor de modeliefhebber vooral! Heel urban en ontzettend veel gave stijlen en winkeltjes!
    Als je in londen bent is de wijk Covent Garden heel leuk! Je hebt daar de 'seven dials' (soort 9 straatjes van Amsterdam met lieve winkeltjes en vintage!) Heel veel plezier alvast!
    xx Sofie

    http://blog.nelly.com/soophist...

    Psssst win a €100,- gift card to shop at Nelly.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Barcelona en Londen in één jaar? WAUW ik ben zo jaloers! Heel veel plezier (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw super leuk zeg! Ben er nog nooit geweest, wel in Barcalona prachtige stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waaah supergaaf dat je naar Londen gaat! Ik wil er ook zoooo graag naar toe. Neem me mee, neem me mee! Haha joke, veel plezier meid :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele gave foto's zeg! Ik houd van londen, neem me mee zou ik zeggen. haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi meis!

    Allereerst wil ik zeggen dat jouw complimentjes zooo leuk zijn!!
    En wat GAAF! London! je hebt zeker een goede keus gemaakt. Ik ben er
    3 keer geweest en het behoort sowieso tot mijn favoriete steden. Ik zou
    nu alvast maar beginnen met sparen want shoppen is een ware paradijs daar!!:D

    XxX Farah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben dit jaar met school naar Londen geweest en dat was echt de moeite waard!
    Londen is zo mooi en zo leuk.<33

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt hele leuke foto's, wauw ik wilde er al heen maar als ik dit onder elkaar allemaal zie dan nog meer!

    echt hele mooie en overzichtelijke blog, misschien kunnen wij elkaar volgen?! ik volg je sowieso al.

    liefs www.rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben echt helemaal verliefd op Londen. Ook maar door een schooltripje van 4 dagen. En dat is meer dan een jaar geleden. Maar ik ga er hopelijk volgend jaar in de zomer heen met mijn vriendinnen voor een week. Lekker shoppen, sightseeing, etc :) Hopelijk vind je het ook leuk. Ik volg je nu trouwens :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.