UA-37194977-1

2.12.12

L'Oréal Paris Super Liner - Perfect Slim


Omdat mijn geliefde eyeliner van Milani op was en ik hem moest bestellen (waar mijn voorkeur niet naar uit gaat) aangezien ik hem in Amerika heb gekocht en hij niet in de Nederlandse drogist te vinden is, was ik op zoek naar een (nieuwe) perfecte eyeliner. Toen ik de "L'Oréal Paris Super Liner - Perfect Slim" op tv zag was ik benieuwd of hij echt zo goed zou werken en heb hem getest. Benieuwd?


Ik heb de kleur "Intense Black". Dit is overigens ook de enige kleur.



Het is dus een eyeliner pen. Dé oplossing voor mij, want ik kan niet met eyeliner gel of met een liquid eyeliner werken.
De pigmentatie is goed en doordat de applicator flexibel is maak je er een makkelijk (niet te dik) lijntje mee op je ooglid.

Iets wat zeker een pluspunt is van deze eyeliner is dat hij de hele dag blijft zitten. En met de hele dag bedoel ik echt de hele dag. Ook is het makkelijk te corrigeren als je foutjes maakt. 
Ik kan hier eigenlijk geen minpunt aan vinden. Misschien de prijs, maar die €12 is het helemaal waard.

Zonder mascara

Met mascara

Conclusie: ik ben om! Deze eyeliner is geweldig en ik zou hem zeker opnieuw kopen. Hij is voor €11,99 te koop in de drogisterij.

24 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit zeg! :D En wow, je hebt erg mooie ogen ^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit! En wat een leuke header heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook. Hij is zó fijn. Zo'n stiftje is echt veel fijner dan een kwastje en het word ook nog netter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van eyeliner! Deze vind ik ook heel erg mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik vind persoonlijk een liquid liner fijner dan een stift.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna 12 euro valt echt nog goed mee!
    xoxo
    (love your blog)
    J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be
    ☃<december is the only month i can actually use this character so i will use it where ever i can!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was al superbenieuwd naar deze eyeliner maar hij ziet er goed uit :).
    Als mijn op is, overweeg ik zeker deze aan te kopen
    liefs,
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een fijne eyeliner! Je hebt echt mooie ogen!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij lijkt me erg goed! Maar ik vind 12 euro veel geld voor een eyeliner, maar dat ik eigenlijk omdat ik het maar op momenten véél draag en dus belange niet dagelijks! Ik gebruik nu een eyeliner die me slechts 2,20 kostte en hij is van Park Avenue, ik schreef er laatst nog een artikeltje over op mijn blog, mocht je geïnteresseerd zijn ;) ! Ik vind je layout trouwens echt geweldig, net als de naam van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me een fijne, maar ik ben zelf niet zo van de eyeliner, krijg ik echt super kleine ogen van.x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, hij ziet er echt super goed en mooi uit! Ik ga van de week eens kijken, heb een nieuwe nodig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er goed uit! mooi strak lijntje ook :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze post komt precies goed nu ook mijn eyeliner op is! Ik denk dat ik deze ook maar ga uitproberen:) leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er goed uit! Die wil ik ook graag uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh, ik lees je blog nu echt iedere dag! ♥ Zo leuk! :)
    Maar dat terzijde. Mooie eyeliner!

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw hij ziet er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel !
    Ziet er als een erg fijn product uit !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Handig!!!Mijn eerste eyeliner was idd ook zo'n pen! Maar nu ben ik overgestapt naar liquid!

    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Ik kan ook niet goed omgaan met zo'n gel liner. Perfecte oplossing dit! X

    fshnattacks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.