UA-37194977-1

1.12.12

My favorite jewelry


Sieraden. Misschien hou je er van, misschien niet. Ik ben zo'n iemand die er wel van houdt, maar eigenlijk altijd vergeet om te doen. Toch wil ik jullie mijn jewelry-favorites laten zien. Benieuwd?

M'n enigste horloge, gekregen voor m'n 15e verjaardag. Love on first sight! Ik heb hem online besteld, maar de site weet ik niet meer.. 

Ook gekregen van m'n verjaardag. Op zich was hij best prijzig (€17,95) maar ik vond hem zo leuk. Deze heb ik gekocht bij de Must Have.

Sorry voor de onduidelijke foto, deze is gemaakt met m'n iPod. Maar ik vind dit zo'n leuke combi! De horloge hartjesarmband staan hierboven, de overige armbanden komen van de six.

M'n favo sieraden! Van links naar rechts: hema - h&m - pieces - x (collega van m'n moeder) - h&m - hema.

De ring die ik altijd om heb. 2 jaar geleden ongeveer gekregen van m'n moeder, hij kwam van de C&A.

Dit super leuk ringen-setje komt ook van de C&A en heb ik gekregen van m'n zus (http://shinelike-diamonds.blogspot.nl/) voor m'n verjaardag.

I love bows, dus deze kon niet missen. Ik heb hem heel weinig om omdat niet van echt zilver is en ik er dus een soort uitslag van krijg. 

Bordeaux rode verenoorbellen, van Marleen (http://remotereporter.wordpress.com) voor m'n verjaardag. Meestal als ik iets bordeaux roods draag heb ik deze in.

I know, het is niet veel, maar ik draag ook weinig sieraden. Het meeste draag ik kettingen, en elke dag dezelfde ring. Soms wissel ik het af en doe ik een andere ring om.

Wat voor sieraden draag jij?

31 opmerkingen:

  1. armcandy!! dat horloge is echt super mooi :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. burgundry veertjes!!! dat moet vast een prachtig vogeltje geweest zijn. ik vind ze super leuk!
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik draag ook elke dag dezelfde ring! Ik ben helemaal verslaafd aan sieraden, hihi ;-)
    xoxo doe mee aan mijn give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sieraden! Vooral het horloge vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het horloge vind ik het allermooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, je horloge is echt gaaf en ik vind die ketting met het sleuteltje eraan ook erg mooi.
    Liefs,x
    ps; doe je mee met mijn giveaway?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige armbanden en kettingen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de oorbellen he : zo mooi !
    mijn eigen sieraden - bakje puilt echt uit,iets teveel heb ik er geloof ik haha (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie sierader! ik vind dat horloge leeuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi zeg! leuke blog ook!
    Elkaar volgen?


    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie sieraden. Vooral je horloge vind ik erg mooi. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, wauw! Wat een mooie sieraden! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb precies hetzelfde als jou! Ik hou van sieraden maar vergeet ze om te doen.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke sieraden! ik vergeet ze altijd om te doen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je horloge lijkt heeeel veel op mijn horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De tweede armbandje is zo leuk zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat witte horloge is zo mooi, ik houd van zulk soort horloges. Mooie sieraden zeg x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke sieraden!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat horloge is zó leuk! En die ring, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, mooi horloge! En de ring met het strikje is echt leuuk!
    Ik vergeet ook altijd m'n sieraden om te doen haha..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwie!! Super mooi! Vooral die oorbellen met veertjes! :o

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk horloge! x Elma

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schattige sieraden! Je armbandje is erg cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mimi’ staat voor welgevormd en schoon. En zo zijn Edelstenen sieraden ook onze producten. Kwaliteit en duurzaamheid staan bij ons hoog in het vaandel.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.