UA-37194977-1

30.11.12

Christmas Tree DIY's


December, de maand van sinterklaas en kerst (lees: gezelligheid en familie) komt er weer aan. Het meest leuke vind ik persoonlijk toch kerst. Warmte, chocolademelk, dekens, kaarsen, familie, lekker eten, kerstboom en noem maar op brengen mij toch in de winter-stemming (ik heb een hekel aan de winter aangezien het weer, maar alles van dat rijtje maakt het weer goed). En natuurlijk: don't forget about the christmas tree!  Wij gaan met de kerstboom-traditie mee en hebben elk jaar een grote, versierde kerstboom in de kamer staan. Wij hebben er kerstballen, lampen en andere versiering in - net als iedereen. Maar waarom niet eens tegen de main-stream in gaan en zelf kerstballen maken en dus een 'unieke' kerstboom hebben? Benieuwd naar wat leuke 'make your own ornaments' DIY's?






Sewing Pattern, Christmas Ornaments - 

http://www.etsy.com/listing/107159696/diy-vintage-felt-baubles-pdf-sewing


Ook hebben ze nu bij de Xenos kleine hartjes fotolijsten en hartjes memoborden voor in de kerstboom. Het is dan wel niet zelfgemaakt, maar wel uniek doordat je er zelf een foto in kan doen of wat op kan schrijven! 

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk, thanks for sharing! Ik vind die galaxy ballen echt zó gaaf! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh echt schattig! Zeker de 'knitted' kerstballen :)
    xoxo
    your fab new (!) follower
    J.
    >check out my blog too? :) and maybe.. follow back?
    I've got a new outfit-post!
    http://www.Fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo wat leuk! hele leuke tips, dankje! HIHI,
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehh ben nu helemaal in de kerststemming. ♥

    Liefs,
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk! ik ga hier zeker iets van maken :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh ze zijn allemaal echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, Jolet! Dit is echt superleuk! ♥ Ik ga hier zeker eens wat van uitproberen! (Maar wel na de SE-week...)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat leuk allemaal !
    vooral nummer 1 en 3 zijn echt heel erg leuk !
    ik volg je op bloglovin,volg je terug ? (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ideeën!
    Ik krijg zelf een kleine kerstboom in mijn kamer dus dit komt goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.