UA-37194977-1

26.11.12

How I straight my hair


Ik stijl mijn haar om de dag omdat ik mijn krullen niet mooi vind en stijl haar wel. Ik stijl het op een speciale manier. Ben je benieuwd naar die manier?

Stap 1: Eerst kam ik mijn haar door zodat ik geen klitten heb en makkelijker kan stijlen.

Stap 2:  Don't forget to protect! Je haar beschermen voor de hitte is een belangrijke stap die je absoluut niet mag vergeten. Ik gebruik de Studio Silk&Gloss hot straight van L'oréal Paris.

Stap 3: Dit mag er wel heel raar uit zien, vandaar die awkward gezichten, haha!
Ik verdeel mijn haar in twee stukken. Één stuk daarvan doe ik in een staart. Daarna verdeel ik het losse deel in drie stukken: onder, midden en boven. Ik begin op deze foto bij onder, dus midden en boven heb ik met een knip vast op mijn hoofd gezet.

Stap 4: Het losse stuk stijl ik. Als het stijl is die ik dat gestijlde deel laat ik het 'met rust' aan de andere kant van m'n hoofd, bij het haardeel dat in een staart zit.

Stap 5: Vervolgens ga ik verder met het volgende deel, het midden, als dat stijl is doe ik dat stuk ook aan de andere kant van m'n hoofd. Daarna ga ik verder met het laatste deel, boven. Als ik klaar met dit alles ben doe ik het geheel bij elkaar en kam het door.

Stap 6: Dan is het tijd voor het andere haardeel waarbij je de stappen 3, 4 en 5 weer herhaalt.

Stap 7: Om pluis tegen te gaan gebruik ik nog een anti-pluis créme, de Frizz-Ease van John Frieda.


En dit is het eindresultaat. Deze manier werkt voor mij het beste, want nu ga ik elke 'pluk' grondig bij langs en is dus alles goed gestijld. 

Als stijltang gebruik ik "Diva" van Ginalli Milano, een merk die we in Nederland niet kennen. Ik heb hem in Las Vegas gekocht samen met een Curling Iron. Samen kostte dit ongeveer $300,- inclusief tax. Over het algemeen ben ik tevreden over deze stijltang.

36 opmerkingen:

  1. Wauw staat je mooi, al moet ik zeggen dat ik je krullen ook heel mooi vind ^^ Zelf heb ik redelijk stijl haar met wat slag, het liefst zou ik juist krullen willen hebben haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi. bij mij blijft het nooit zo zitten met mijn krullen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, staat je leuk! Als ik mijn haar stijl blijft het meestal niet echt goed zitten dat is ook de reden dat ik het krul haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi effect! Lijkt me wel eem gedoe, maar het ziet er mooi uit :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Achja, die twintig minuten eerder uit je bed resulteren toch wel in mooi stijl haar:) Je moet het ergens voor doen hé:) xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik ook altijd die van L'oreal, anders is mijn haar zooo fuzzy.
    xo.
    From hats to heels
    www.fromhatstoheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie resultaat! ik doe het ook altijd zo, echt precies dezelfde stappen bijna :)
    xfije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankje voor je comment!

    Leuk je haar zo ;)

    Ik heb een club manhattan give away lopen op mn blog, misschien iets voor jou?

    x
    http://www.monstrousstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Je hebt geluk, het staat je allebei heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi hoor, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je comment! Erg handig hoor die tips voor het stijlen van je haar! Ik volg je terug!
    Lots of love,
    Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel handig, maar stiekem vind ik je krullen nóg mooier! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En stiekem zit ik elke ochtend met de krultang in mijn handen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het je allebei leuk staan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het staat je allebei!!! Leuk dit! :)

    Ik heb een leuke giveaway op mijn blog, het lijkt mij leuk als je ook meedoet <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2012/11/giveaway-sparkles-by-susie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat je goed!

    Maar het is juist altijd zo dat wanneer je krullen hebt je stijl haar wilt en als je stijl haar hebt je krullen wil. Heel irritant. Gelukkig bestaan er hulpmiddelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gestijld! Ik stijl mijn haar nooooit, misschien moet ik daar maar eens mee beginnen!
    Eerst een stijltang aanschaffen:p

    Liefs, Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Staat je goed, maar vind je krullen juist wél mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi! Ik vind je krullen mooier, maar ieder zijn eigen smaak haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je krullen juist heel erg mooi staan! Ik zou willen dat ik krullen had, maar ik heb juist slap en stijl haar. Ook niet altijd leuk :) Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Handig voor mensen die hun haar wel eens stijlen, maar ik doe dit nooit (echt nooit) hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het eigenlijk stiekem zonde van je krullen. hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik stijl me haar ongeveer op dezelfde manier, alleen vind ik het bij jou eerlijk gezegd niet heel stijl. Op mysterieuze wijze krijg ik het bij iedereen zo stijl dat het echt lijkt en dat het 3 dagen blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. great :)
    lovely blog :)
    following u now, hope you do the same :)
    kisses :*

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke blog!
    Elkaar volgen??
    xxx
    laulaulaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk om te zien, je hebt echt mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.