UA-37194977-1

25.11.12

My new shoes


Qua schoenen ben ik altijd heel erg kieskeurig. Ik heb iets in gedachten, en dat moet ik dan ook precies hebben. Maar eigenlijk is de schoen die ik graag wil nergens te bekennen of te duur. Gelukkig heb ik dé schoenen gevonden en die laat ik graag aan jullie zien.

Ik had sowieso schoenen nodig voor de herfst en winter, het liefst enkellaarsjes. Ook omdat ik tegenwoordig een baantje heb en het eigenlijk niet heel netjes staat om tijdens het werk m'n vans te dragen, had ik wel nieuwe schoenen nodig. Dit zijn ze geworden:






Ze waren niet duur en lopen lekker. Het imitatieleer, dus geen echt leer, maar dat vind ik helemaal niet erg.

Ze waren €29,99 en ik heb ze gekocht bij de Scapino [als je ze ook wilt hebben, kun je ze hier online bestellen].

21 opmerkingen:

  1. Oh ze zijn schattig en erg autumn :)
    and oh gosh, your blog is fab!
    So naturally, I followed
    mind checking out mine too(and maybe follow back)?
    Oh and give some feedback, as I just started this blog so yeah
    I'd be honoured :)
    xoxo
    J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele stoere laarsjes, idd ook chique voor je werk ofzo :)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh die zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze zo leeuk! Mooie kleur ook Jolet! x liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere schoenen! :D
    Ik heb de oorbellen ontvangen, ze zijn zo schattig. Heb er al leuke reacties over gehad hihi. Nogmaals bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk, precies goed basic zodat je heerlijk over bij passen! Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen?
    Liefs,

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke schoenen! & leuke blog, ik blijf je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah vet zeg! Ze zien er best duur uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha heel erg herkenbaar,
    ik ben ook nog steeds op zoek naar de perfecte schoenen,
    heb zoveel perfecte beelden in m'n hoofd, maar dan heb ik precies hetzelfde probleem als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke schoenen! Lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.