UA-37194977-1

23.11.12

The world is not enough (Opi)


Opi, wie kent het merk niet. De lakken van Opi zijn allemaal prachtig, maar als ik heel eerlijk ben vind ik prijzen rond de €15,- voor een nagellak net iets te prijzig. Deze lak heb ik ook zelf niet gekocht maar gekregen. Maar wát ben ik er blij mee! 

De nagellak op zich zelf is best dun, je hebt 2 tot 3 lagen nodig om het echt goed gedekt te hebben. Dit lakje lakt fijn, aangezien de kwast best wel dik is en je dus snel je hele nagel hebt meegenomen. Ook lakt hij totaal niet streperig. Het droogt niet heel erg snel op, dus je moet wel flink wat blazen of een sneldrogende topcoat gebruiken. De ondertoon is bruin-achtig, met paars/zilver/gouden shimmering. In elk licht heb zie eigenlijk weer een andere kleur. Dat vind ik zo mooi aan deze lak. Pas na ongeveer 4/5 dagen begint de lak te chippen. Dit vind ik lang, want de meeste lakjes die ik heb doen dat na de derdee dag en in sommige gevallen na de tweede dag al.
Ik ben erg tevreden over dit lakje. Misschien dat ik toch maar een keer een ander lakje van Opi moet kopen! Voor €13,95 is "The world is not enough" te koop.


Na één laag

Na een tweede (dikke) laag



24 opmerkingen:

  1. Wooow, wat een mooi lakje, zeg! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Apart maar leuk kleur !
    and your blog is fab !
    i'm following you,
    mind checking out mine too (and maybe follow back) ? :)
    I'd mean a lot to me !
    xoxo
    J.
    ps: you're beautiful :o
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi kleurtje! (: Maar ze zijn naar mijn idee ook wel erg prijzig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the polish color! :) Your blog is absolutely fabulous-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 



    ♥ Elle
    www.thehighfeather.com 
    High Feather Twitter
    High Feather Facebook
    High Feather Bloglovin

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk die glittertjes met kerst!
    ik schrijf sinds een tijdje zelf ook een blogg, en ik kan nog wel wat tips gebruiken! zou misschien eens een kijkje willen nemen? ik ben benieuwd naar wat je er van vindt.
    au revoir,
    liefs, laila.

    www.attjeboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een ontzettend mooie kleur! jammer dat OPI altijd zo duur is ;(
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he! alweer een comment van mij :)
    leuk dat je gecomment hebt op mijn blog, vind ik altijd zo leuk om te lezen!
    lijkt het je misschien iets om elkaar te volgen?
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love O.P.I they have such great colors

    www.viewrama.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kleurtje, hoor en wat een leuke blog! ik volg je via bloglovin en jij mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van O.P.I.! Vindt het zelf ook erg prijzig, maar zou toch nog graag de gouden nagellak van O.P.I. willen hebben! Jouw kleurtje is ook leuk!
    Ik volg je nu ;)

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig lakje! ik vind 15 euro ook te duur voor een nagellakje! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kleurtje!
    ik volg je vanaf nu via bloglovin,
    volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vindt het kleurtje echt heel mooi! Leuk dat je hem gekregen hebt, 15 euro voor een lakje is idd duur! Je hebt een leuke blog btw! :D
    liefs, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwie, na twee laagjes is hij is echt pretty! Ik heb een OPI lakje en die droogt inderdaad ook redelijk langzaam. Ach ja, ik vind hem zo mooi, dus dat weerhoudt me er niet van om hem te gebruiken. ^^ xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Opi komt volgende maand uit met een collectie Coca-Cola. Heel intens rood.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.