UA-37194977-1

9.12.12

Herôme nail hardner extra strong


De laatste tijd had ik last van hele slappe nagels die steeds afbraken. Omdat de nagelverharder van de Hema niet hielp, ben ik de Nail hardner (extra strong) van Herôme gaan proberen. Benieuwd of het ook echt geholpen heeft?



Het potje is best lang. Vooral het 'handvat' (kan ik het zo noemen?) waarmee je de nagellak dus aanbrengt, is lang. Dit is handig, zo heb je veel grip. Ook zit er aan het eind van het 'handvat' en bokkenpootje. Multitasking, als je het mij vraagt ;). Deze lak lakt fijn en droogt snel op. Wel is de geur heel sterk aanwezig. De kleur in het flesje is wit, maar het is transparant als het aanbrengt.

Het gebruik werkt als volgt: de eerste dag moet je een één laag aanbrengen, de tweede dag een tweede laag, en de derde dag verwijder je ze beide weer en breng je een nieuwe laag aan. Ik heb dit een beetje aangepast: ik heb namelijk de eerste dag één laag aangebracht, de tweede dag een tweede, de derde dag niets en de avond van de derde dag haalde ik het er af om vervolgens bij de vierde dag weer opnieuw te beginnen. 
Je gebruikt dit maar 14 dagen en mag deze kuur maximaal twee keer per jaar doen.

Na 2 weken geen nagellak te hebben gebruikt en dus alleen deze nagelverharder zijn mijn nagels wel degelijk sterker geworden. Ze zijn helemaal niet afgebroken vanaf ik ermee begon en heb dus mijn 'doel' gehaald. Ik ben heel tevreden over het product en zou het jullie zeker aanraden als je last hebt van vaak afbrekende, slappe nagels.



Deze nagelverharder kun je bij de drogist kopen voor € 11,70. Maar geloof me: dat geld is het helemaal waard! 

26 opmerkingen:

  1. herôme is altijd superfijn, dus ik denk dat ik deze ook eens ga proberen al heb ik vrij sterke nagels op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nagels zien er heel mooi uit! Lijkt me een fijne lak. Gelukkig heb ik van mezelf best wel sterke nagels, maar als ze dat niet meer zijn ga ik zeker deze proberen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze lijkt me echt super! ik wacht even tot er een aanbieding is :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke blog! Ik zou het leuk vinden om elkaar te volgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde deze nagellak al kopen, maar nu doe ik et zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw review is wel positief! Ik heb hier zoveel slechte dingen over gehoord.... Goed eens een ander geluid te horen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet zeker nog een keer zoiets proberen, mijn nagels breken altijd snel af. Thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er al veel positieve dingen over gehoord, hij lijkt me echt fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ga hem zeker kopen! m'n nagels breken altijd zo snel af! dus ik hoop dat het bij mij ook werkt :) xx

    lucahilvering.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nu Repair & Care Oil van Catrice en ben er zeer tevreden over! Heb niet echt last van afbrekende nagels,
    heb gewoon geleerd dat ik ze niet mag knippen enkel vijlen ofzo, ugh :p
    Ziet er wel goed uit :)
    Anyhow, I love your blog that's why I just followed you, obviously :)
    Mind checking out mine too / follow back?
    I'd really mean a lot to me as I'm just starting.. :)
    xoxo
    J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hier echt al zo veel positieve reacties over gehoord, wil hem nu eigenlijk ook wel een keer testen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat is zo fijn,je nagels worden er heel hard van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die heb ik ook! Erg hard nodig ook trouwens..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, dat gebruikt mijn moeder ook! Ze zegt dat het heel goed werkt, maar dat je het wel moet bijhouden, zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat lijkt me zo fijn! Toevallig is er deze week weer een actie van Herome :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat gaan we zeker kopen

    xx Mounia, Nonchalant Rebel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat het product fijn was :) Je nagels zien er in ieder geval goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik gebruik zelf OPI naijl envy, erg tevreden over!

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ook vaak slappe nagels :(. Ik volg je, volg je terug? XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lijkt me best handig; ik heb echt altijd last van sneue afbrekende nagels, dus misschien is dit een oplossing. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.