UA-37194977-1

12.12.12

Ditjes en Datjes


Ik hoor jullie al denken: 'Huh, een Ditjes en Datjes artikel?' Ja jongens, Jolet wil jullie een paar dingen vertellen/laten zien en vond het onnodig om over elk 'onderwerp' één post te maken, dus heeft ze er een 'Ditjes en Datjes' artikel van gemaakt! Benieuwd?

De kerstboom staat er weer! Meteen een veel gezelliger gevoel, vooral 's avonds als het donker is en de lichtjes in de kerstboom en de kerstboom zelf extra veel opvallen. Dit jaar zijn we - tegen onze traditie 'elk-jaar-een-echte-kerstboom' in - voor een kunstboom gegaan. Het is veel handiger omdat je gewoon een keer een boom koopt en hem elk jaar opnieuw kan gebruiken, maar ook niet zo'n denneboom-geur in je huis hebt en geen rommel afvallende naalden.
Vroeger togen mijn zus en ik de kerstboom altijd op en deden we er zo veel mogelijk ballen in zodat het nergens op leek. Dit jaar heeft mijn moeder de kerstboom versierd en ik vind het resultaat heel erg leuk! 

Ik had m'n moeder memo-hangers gegeven voor in de kerstboom. Mijn moeder had ons gevraagd om op te schrijven wat kerst voor ons betekende. Zo hangt onder andere 'familie', 'geboortefeest Jezus' en 'vrede op aarde' in de boom.



Dan m'n nieuwe kerst-sokken! Ik draag ze gewoon als sloffen en ben er helemaal verslaafd aan. Maar zeg nou zelf: deze zijn toch te leuk voor woorden?


Onder de sokken zit een 'anti-uitglijdspul' waardoor ik ermee (als ik zou willen) door de kamer zou kunnen rennen. 
Deze sokken kosten €1,79 bij de Wibra.

Dan heb ik in een mengel van een 'One Direction-bui' en een creatieve bui fotolijstjes gekocht en er foto's van de 5 jongens erin met hun quotes gedaan. 

Ik vind het eindresultaat - al zeg ik het zelf - best leuk! :)

Dan het schokkende nieuws: mijn Urban Decay Naked Palette heeft in de natte wasbak gelegen waardoor hij dus nat geworden is en hij heel lelijk is geworden. Er is gelukkig niks mis met de oogschaduws, maar ik vind het heel erg jammer.



De rand om de spiegel zit helemaal los en zou je helemaal los kunnen trekken.

Ook is het gedeelte waar de oogschaduws in zitten bol gaan staan.
Me is not happy.. Als ik nou de Urban Decay Naked Palette 2 had met de oogschaduws van het eerste palette zou het veel praktischer zijn geweest. Maar ja, niets aan te doen! Ik ben allang blij dat er niks gebeurd is met de oogschaduws! 

Morgenavond ga ik Sinterklaas vieren met m'n (gezellige) volleybalteam, ik heb er erg veel zin in! 

Wat gaan jullie doen deze week/wat hebben jullie gedaan deze week?

28 opmerkingen:

  1. Wat zonde van je palette! Die kerstsokken zijn wel heel gaaf trouwens haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat leuk bedacht, met die one-direction fotolijstjes en hun quotes! Ze zijn leuk he. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's (: Die sokken zijn gaaf, wel zonde van je palette zeg jeetje ;o!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Zodra ik een wibra zie ga ik ze kopen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh jammer van je palette.. Hele leuke sokken! Leuk artikel ook , leuke naam. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke sokken haha (:
    ook leuk gedaan met die foto's van one direction,al ben ik geen fan van ze ik vind het leuk gedaan,en nog sterkte aan je palette ):
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke foto's! wat een leuke sokken!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jammer van het palette. leuke sokken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke post! :)
    Zo jammer van het mooie palette...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je hulp! ♥ En wat een leuk artikel. Die fotolijstjes van 1D is echt perfect geworden. Ik ben van plan om binnenkort ook zoiets te gaan doen. :) Jammer van dat palette. Het Naked-palette lijkt me heel fijn, maar ik ben echt nog een beginner met oogschaduw. Raad je het aan?

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zonde van je palette... maar de kerstboom en sokken zijn wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke post! Die sokken zijn leuk haha! En de one direction fotolijstjes heb je echt superleuk gemaakt! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post! Wat zonde van het palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee Jolet! haha
    Je blog is zooo leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke post!!

    X

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, die fotolijstjes!
    En ik mis echt mijn kerstboom, ik woon dit jaar voor het eerst op kamers en daar is echt geen plek meer voor! Zo jammer, want het ziet er altijd zo gezellig uit met kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk om te zien, maar wat zonde van je palette! Het is zo'n tof doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Doe je mee aan mijn win actie? (: http://itruelyme.blogspot.nl/2012/12/winactie-jewelryz.html

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha altijd leuk dit soort artikelen :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een kerstboom is zo ontzettend knus!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.