UA-37194977-1

2.11.12

Winactie Moustache oorbellen [GESLOTEN]


Om te vieren dat ik (inmiddels meer dan) 100 volgers heb organiseer ik samen met Jewelryz.nl een winactie.
Jewerlyz is een sieradenwebshop. Je kunt er super leuke armbanden, kettingen, ringen, oorbellen, clutches en sjaals kopen. 
Een van de vele leuke oorbellen zijn de Moustache oorbellen, en ik mag één paar van deze oorbellen verloten onder mijn volgers.



Wat moet ik doen om kans te maken op deze prachtige Moustache oorbellen?

Verplicht: 
- Mij volgen op GFC en/of Bloglovin' en deze pagina liken (Bloglovin'). 
- De Facebook pagina van Jewelryz liken: http://www.facebook.com/NLjewelryz 
- Een reactie plaatsen waarin je e-mail staat, en dat je meedeelt aan deze winactie. 
(In totaal: +3 entry.)

Om meer kans te maken:
- Jewelryz volgen op twitter: https://twitter.com/JewelryzNL
- Een tweet plaatsen met daarin: 'Ik doe mee met de winactie op http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html en maak daarbij kans op moustache oorbellen! Doe jij ook mee?' (Stuur me wel even de link van de tweet, zodat ik kan zien of je het ook daadwerkelijk heb getweet.)
( In totaal: +4 entry.) 

De winactie loopt vanaf nu (2 november 2012) tot 21 november. De winnaar wordt gemaild, en voor de niet-winnaars heb ik nog een troostprijs.
Succes! 

25 opmerkingen:

  1. ik doe mee!
    leuk winactie:D i love snorren haha.
    hier is me mail address": mustaschbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie, ik laat hem alleen eventjes aan me voorbij gaan! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer maar helaas heb ik geen Facebook (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, maar niet helemaal mijn stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, ik doe mee, ik heb tot nu toe nog niets van moustaches ;) Ik doe al het verplichte en ook alles om meer kans te maken! Dit is de link van mijn twitter, de tweet staat bovenaan: https://twitter.com/kiekscreation
    Mijn e-mail: kiek.k@live.nl
    Keep my fingers crossed! :D
    xxxx Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee ;D
    Leuke blog heb je :D
    Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen? ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag je berichtje op mijn site en doe zeker mee!
    Mail: dressesnddaisies@gmail.com
    Ik volg je op GFC
    Ik heb het bericht getweet: https://twitter.com/SmallestDaisy/status/264735375321337856
    Ik had wel problemen om naar de facebook site van de winkel te gaan? Is dit normaal?

    groetjes!x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke oorbellen! Ik doe mee!
    - Ik volg je via GFC
    - Ik heb de Facebookpagina van Jewelryz geliked
    - Ik heb de volgende tweet geplaatst: https://twitter.com/Annelooot/status/264782198064943105

    xo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke winactie! Ik doe graag mee.
    Ik volgde je al met GFC maar nu ook met Bloglovin en heb je post geliked. Ook volgde ik Jewelryz al op Facebook en Twitter.
    Ik heb net een tweet geplaatst op twitter:
    https://twitter.com/Anneliex/status/265175041157787648
    & heb je vermeld in mijn sidebar onder het kopje winacties. :)
    Spannend :D

    Liefs, Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winactiee! Ik doe mee
    studiomarleen@hotmail.nl
    ik volg je via GFC en Bloglovin en ik heb de FB pagina geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heey. ik heb helaas geen facebook. dus ja dan kan ik ook niet meedoen. zou je het wel leuk vinden om aan mijn give-away mee te doen? :) http://fashiondreamsforever.blogspot.nl/2012/11/give-away.html

    liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee! Heb alles gedaan. Mijn email adres is essiesthings@hotmail.com :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb niet zoveel met de snorrentrend, maar de webshop vind ik wel heel leuk. :) Succes aan iedereen die mee doet! Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik volg je terug! (:

    Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Ik heb alleen al een paar 'snorrenoorbellen', dus ik gun dit paar aan de anderen. Wel een leuke give-away en gefeliciteerd met je 100 volgers! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk idee, ik doe mee! Nou ik heb zelf geen gaatjes maar dan ga ik ze aan me vriendin geven, als ik win dan) mijn E-mail: jentelschiett@gmail.com x
    En trouwens bedankt voor je reactie op mijn blog! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Ik doe mee!
    Mijn e-mail is wiesvanriel@hotmail.com en ik volg Jewelryz ook op Twitter!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aah leuk! heb geen facebook dus doe nie mee, maar ga je wel volgen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke oorbellen, ik doe zeker mee!
    - Ik volg je via bloglovin
    - Bericht geliked
    - Facebookpagina geliked

    Mijn e-mail: myrthebergsma@hotmail.com

    Xxx Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke winactie en ook een leuke prijs, maar ik kan jammer genoeg niet meedoen, want ik heb geen facebook... Tja, volgende keer beter ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuke winactie! Ik wil zeker graag mee doen! Ik volg je op GFC met de naam Maris en heb de Facebook pagina van Jewelryz al een keertje geliked, hihi. Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl (hier kijk ik het meeste op) en zal nog even een stukje schrijven in de sidebar onder het kopje winacties :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk, moustaches zijn helemaal mijn ding hihi! Ik doe mee :D

    iesaabell@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke win acite!
    Die oorbellen zijn te cute!

    Ik volg je op bloglovin'
    Ik heb de tweet getweet: https://twitter.com/__kirr/status/270401007840804865
    Ik vind http://www.facebook.com/NLjewelryz leuk op facebook (:
    En mijn e-mail adress is: kirsten.ooms@hotmail.com

    We hopen natuurlijk op een prijsje!
    Bedankt voor je reactie op mijn pepernoten artikel (: ze waren idd goed gelukt!

    liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gedaan, ik volg je op bloglovin.
    & op GFC, heb de facebookpagina, geliked.

    ik doe mee, vanesrawr@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke winactie! Ik doe mee! Bedankt voor je lieve reactie op m'n blog, jouw blog is ook super leuk! Al was deze winactie er niet geweest had ik je alsnog gevolgd haha :)

    ellen.vas@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.