UA-37194977-1

31.10.12

Music of the moment


Muziek is iets waar ik veel mee bezig ben. Sowieso luister ik elke dag wel muziek (als ik op de computer zit dan) en geniet er heel erg van. Zelf speel ik een klein beetje gitaar en piano.
Music of the moment is dus simpelweg gewoon de muziek die ik op het moment veel luister. 

Rihanna - Diamonds 


Niels Littooij - Beauty & the brains

Taylor Swift - We are never getting back together

Cher Lloyd - Oath

Little Mix - Wings

Little Mix - DNA

Little Mix - We are young (cover)

Bridgit Mendler - Ready or not

Alex Goot & Landon Austin - As long as you love me (cover)

Maroon 5 - One more night

One Direction (kon niet missen, ben nogal fan van deze jongens..) - Live while we're young

One Direction - Little Things

Justin Bieber & Nicki Minaj - Beauty and a beat

17 opmerkingen:

  1. Haha, ik ben ook zo obsessed met LWWY, Ready or Not en Beauty & de Brains! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liedjes, de meeste luister ik ook veel!

    Liefs,
    missrenate.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke liedjes, beauty en brains is zeker een gezellig liedje! (:
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. we are never ever getting back together en beauty and a beat vind ik ook super!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Diamons één van de slechtste nummers van Rihanna.. XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik vind Wings, Ready or not en One more night ook leuk! Maar ik heb die liedjes al te vaak geluisterd. Ik ben nu helemaal weg van het nieuwe album van Loreen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke liedjes! Ik ken er best veel niet, moet ik ook maar eens luisteren :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alex Goot :DDD! Zijn covers zijn altijd mooi.

    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Blog Award :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De meeste kende ik nog niet, dus het was erg leuk om te ze horen. Bedankt voor het delen!

    Ik volg je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er zitten echt leuke liedjes tussen, sommige kende ik nog geeneens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik kende de meeste nummers wel, maarr die nummers die ik nog niet kende ben ik nu aan het luisteren haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. och wat heb ik een hekel aan dat nummer beauty and the brains haha wat dat betreft val ik buiten de boot :p maar Alex Goot vind ik echt geweldig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke liedjes :'D Little things is zo perfect hea?;D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had dat liedje Ready or Not nog nooit gehoord maar hij is echt superleuk! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuke liedjes, de meeste luister ik ook. maar dan nog het meest little things natuurlijk. :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.