UA-37194977-1

29.10.12

Parfum Stash


Parfum. Iets wat ik zelf heerlijk vind, maar over het algemeen best weinig draag. Simpelweg eigenlijk gewoon omdat ik het heel vaak vergeet op te doen. Misschien omdat het in een la ligt dat ik dus niet meteen zie, of omdat ik er niet aan denk. Maar de laatste tijd vergeet ik het steeds minder vaak op te doen, dus draag ik het ook vaker. Maar oké, genoeg gebabbel, ik zou jullie graag m'n parfumstash laten zien! 



In totaal heb ik 11 parfums, inclusief 1 testertje. In m'n la bewaar ik een paar doosjes waarin ze verpakt waren, zodat ik ze mee kan nemen op vakantie (of als ik ergens ga slapen).
Van links naar rechts:
Essence - Like a day in a candyshop
Essence - Like a trip to NY (die ik van mijn beste vriendin kreeg toen ik op vakantie naar Amerika (dus ook naar New York) ging)
Mex XX - Wild (die inmiddels al op is, op een paar druppeltjes na..)
Beyoncé - Heat
Playboy - Play it rock (die ik van Marleen (http://remotereporter.wordpress.com/) kreeg, hoe lief!)
So...? - So...? Kiss me
So...? - So...? Enternal
Action - Female touch night for woman
Action (Indigo) - Sweetheart for woman
Victoria's Secret - Scented body mist, Noir Tease
Hugo Boss - Nuit (testertje)


Dit zijn mijn favorieten: Like a day in a candyshop, Heat, Play it rock en Noir tease. Het is jammer dat ik Noir tease in Amerika bij de Victoria's Secret heb gekocht, dus niet in Nederland meer kan kopen. De anderen gelukkig wel, en als ze op zijn koop ik ze zeker nog een keer!  

Wat is(/zijn) jouw favoriete parfum(s)?

14 opmerkingen:

  1. Heat is zoo lekker! En ik ben blij dat je die van mij zo lekker vindt! :) xliefss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf helemaal verslaafd aan lady million en nummer 3 l'imperatrice van D&G!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn favoriete zijn lady million en catch me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ook beyonce, so kiss me & like a day in a candy shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt weg van Heat! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er veel! Ik gebruik meestal One van CK ;)

    Heb je de give-away op mijn blog al gezien? Ik geef een trui van Pieces weg! Klik hier voor meer info: http://letsdothepenguin.blogspot.nl/2012/10/give-away-moustache-sweater.html Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'Kiss Me' had ik ook, die is zooo lekker! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het altijd zonde om veel geld aan parfum uit te geven. m'n hoogste bedrag was denk ik 30 euro. Vond ik b est prijzig, maargoed doe het ook niet vaak! ik gebruik wel elke dag parfum denk ik! vind de bodysplashes van de bodyshop ook heel lekkker! blijven ook lekker lang zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stash, erg leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stash heb je, ik vind dit altijd erg leuk om te zien. Zelf heb ik er geen een, maar ik weet wel dat Hugo Boss Nuit erg lekker is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je lieve reactie! Ik ben je gaan volgen, en jij bent ook super dicht bij de honderd!! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.