UA-37194977-1

28.10.12

Vaseline

Zelf vind ik vaseline een goed product. Niet dat ik het vaak gebruik - oke, eigenlijk gebruik ik het bijna nooit, maar toen ik het wel gebruikt heb, heeft het echt geholpen. Ik had een soort 'ingegroeide' teennagel en het deed heel erg pijn. Dus heb ik er vaseline op gesmeerd die avond, zo in slaap gevallen met vaseline op m'n teen en de volgende dag had ik nergens last meer van. Ik heb op beautyblogs gelezen dat je vaseline ook op je lippen kon doen (niet een normale vaseline, maar een speciale lipvaseline) maar je kan er nog veel meer mee doen. Benieuwd wat allemaal? Ik heb het voor jullie opgezocht.

- Op je voeten: dat voorkomt dat je eelt op je voeten krijgt. Ook maakt het je voeten lekker zacht. Smeer dus vaseline op de (onderkant van je) voet en ga met sokken aan slapen.
- Ook handig als je veel hakken draagt: vaseline op de enkels. Hierdoor worden je enkels zachter.
- Doe een klein beetje op je hele wenkbrauw of aan de uiteinden zodat ze in model blijven zonder dat het overmatig gaat glanzen.
- Gebruik een beetje vaseline voor de nagelriemen, om ze zachter te maken.
- Tegen uitdroging kan je het gebruiken voor de handen.
- Je zou het niet denken, maar vaseline is ook goed voor je wimpers. Je kunt je make-up er mee af halen en als je elke avond vaseline op je wimpers smeer, worden ze voller en groeien ze langer.
- Om de huid op je ellebogen en knieën zachter te maken is vaseline hét product.
- Het werkt voor schale/droge lippen. Zoals ik al heb gezegd, hier is wel een speciale lip-vaseline voor nodig.
- Smeer het in je haarpunten zodat je gespleten en dood haar tegen gaat.
- Breng een beetje vaseline aan op de plekken waar je meestal parfum spuit, bijvoorbeeld op je polsen. Zo blijft de geur langer hangen.
Geen scheergel bij de hand? Smeer de huid in met een beetje vaseline en het smeermesje glijd over je huid heen. Maar niet te veel gebruiken! 
- make-up vlekken op je kleding? smeer er dan een klein beetje vaseline op en stop het in de wasmachine.



6 opmerkingen:

  1. Vasaline is idd heel erg handig! Ik gebruik het heel veel op drogen plekjes bijvoorbeeld op je ellebogen, werkt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tips! ik gebruik het sinds een tijdje weer op mn wimpers :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha give me some!
    xo



    christian

    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh leuk, wat handig allemaal!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.