UA-37194977-1

27.10.12

Shoplog 27/10/2012

Ik ben vandaag wezen shoppen met een vriendin in de stad, Groningen. Dat was nodig tijd, want ik zat in een mini-kledingcrisis, ookal heb ik een kledingkast vol met heel veel kleren. Het was heel gezellig (ookal was haar portemonnee gestolen en kon zij niks kopen. Gelukkig is hij wel weer terug gevonden en naar het politiebureau gebracht, maar we hadden haar pasje al laten blokkeren dus daar had ze eigenlijk niks meer aan, en het geld wat er nog in zat - best veel - is eruit gestolen. Balen!) en ik wil graag laten zien wat ik gekocht heb. In totaal heb ik €182,44 (oeps!) uitgegeven.



Deze tas van de H&M, hij kostte €19,95. Mijn andere tas, die ik mee had, had ik al een jaar en was aan vervanging toe aangezien de lange gesp kapot was en de rits - nou ja, dat ding waarmee je te rits open trekt -. Deze was simpel, goedkoop en handig, dus ik heb hem meegenomen zonder twijfel! 


Deze armbandjes van de Six waren allebei €4,95, dus in totaal was ik voor deze 2 €9,90 kwijt. Ik vond ze zo leuk, en ze staan samen vast heel schattig samen, dus deze kon ik niet laten hangen. 


Deze pyjama is van twee winkels. De top is van de Hunkemöller en is €19,99. De broek is van de H&M en is €14,99 wat me op een totaalbedrag van €34,98 bracht. Normaal zou ik dit nooit betalen voor een pyjama, maar ik heb niet echt normale pyjama's en vond dat het tijd werd dat ik daar maar eens verandering in moest brengen.


Ook heb ik een grijze broek gekocht van €19,99 bij de H&M. Hij lijkt op de foto glimmend, maar dat is hij niet. Gewoon een normale, grijze kleur. Ik had ook nog riempjes nodig, deze kosten per stuk €4,95 en komen ook van de H&M.


In een van mijn vorige posten heb ik gezegd dat ik truien heel leuk vind, dus ik moest natuurlijk wel truien kopen. Ik heb een zwarte van de Zara van €19,95 en een blauwe van de H&M, ook van €19,95. Die van de Zara is iets meer 'trui' en gehaakt. De trui van H&M heeft een zachtere stof, wat allebei lekker warm is.

De laatste tijd ben ik helemaal van de bordeaux-rood, dus kon het niet laten om nog een vestje (met een heeeerlijke stof) van €24.95 voor €10 te kopen en een t-shirt van €14,95. Het vestje lijkt roder op de foto dan die echt is. Beide komen van de H&M.


And last but not least.. Dit t-shirt met print van de Zara voor €22,95, wat m'n duurste aankoopje is. Van een afstand lijkt dit t-shirt legergroenig, maar van dichtbij is het geel met grijs. Ik heb dit plaatje van de Zara site gehaald, aangezien mijn foto niet gedetailleerd/mooi genoeg was.

Totaal kwam ik dus op €182,44 uit, maar eigenlijk nog meer aangezien ik nog onderbroeken, eten en drinken bij de La Place (V&D) en een ijsje en milskhake bij de McDonalds heb gekocht. Ach, voor een keer..(!)

9 opmerkingen:

  1. Tuurlijk volg ik je terug! Bij deze ;)
    Ik heb nog een leuke give-away op mn blog lopen, denk dat het wel leuk is voor jou om mee te doen!

    x
    http://monstrousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen, vooral dat laatste shirt. Wel heel erg dat je vriendin haar portemonnee is kwijtgeraakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aankopen! dat shirt is erg leuk :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke shoplog! I wish dat ik zoveel kon uitgeven! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je dingetjes allemaal superleeuk! En je tas, waauw! Hij is ge-wel-dig! Love it! Je bent goed losgegaan kind:) REUZE! Xliefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.