UA-37194977-1

4.11.12

Before I die


Je leeft maar één keer dit (korte) leven en daar moet je wat van maken. Daarom maken veel mensen - dus ik ook - een to-do list genaamd: 'Before I die', of ook wel 'Bucket List'. Ik wilde niet achterblijven met deze 'trend' en maakte mijn eigen Bucket List.


Deze kan ik gelukkig binnenkort afstrepen. Ik ben hartstikke obsessed bij deze jongens en wilde ook dolgraag naar hun concert in 2013 in Amsterdam. De kaartenverkoop begon gisteren om 10 uur, dus ik met volle moed om 10 uur voor de computer zitten in de hoop dat ik kaartjes kreeg. Ik stond eerst 20 minuten in de wachtrij, en toen kreeg ik de melding dat er geen kaarten meer beschikbaar waren. Toen had ik even mijn depri-momentje, want ik wilde het zo graag. Ik moest en zou er alles aan doen om wel kaarten te krijgen, dus heb ik uiteindelijk mijn kaartjes voor hun concert in Hamburg, in Duitsland kunnen bemachtigen. Ik ga er samen met 3 vriendinnen heen, 12 mei, en ik heb er super veel zin in!

Dit is natuurlijk de droom van ieder meisje, maar ook deze kon natuurlijk niet ontbreken. De 'ware' ontmoeten.

Hoe graag zou ik wel niet een inloopkast willen hebben. Als ik een eigen huis heb, móet ik gewoon een extra kamer hebben om een eigen inloopkast te hebben. En ik zou het ook niet heel erg vinden als ik er een eigen stylist bij zou hebben..

Ik wil natuurlijk ook een eigen familie. het liefst 'a cute, little, happy family'.

Dit wil ik ook zo graag leren: koken. Het enige wat ik kan is een eitje bakken, een tosti maken en dingen snijden. Ik vind het nu nog niet nodig, maar in de toekomst zou ik graag lekkere dingen voor mezelf (en anderen) willen koken.

In plaats van een uitwisselings student wil ik gewoon een student zijn op een high school. Waarschijnlijk ga ik na m'n havo (op m'n 16e, een maand na de zomervakantie wordt ik dan 17 (als ik niet blijf zitten)) een jaar naar Amerika voor een jaartje high school. Ik wil dit graag omdat ik simpelweg wat van de wereld wil zien. Ik wil niet mijn hele leven in Nederland blijven. Ik wil erop uit, ook al is het maar voor 1 jaar. Amerika is een super leuk land met aardige mensen en het weer is er mooi (ik wil naar de west-kust), so why not?! 

Ik en mijn beste vriendin zijn vriendinnen sinds 2009 onafscheidelijk, ook al we veel in onze vriendschap te verduren hebben gehad. We zijn er altijd voor elkaar en ik kan gewoon niet zonder haar. We hebben het al 3 jaar vol gehouden, dus die andere 67 jaar moet een makkie zijn, toch? :)

Het is altijd zo leuk om te zien hoe mensen mooie foto's maken. Van zichzelf, natuur, 'old' stuff etc. Ik zou zelf ook graag een professionele camera willen hebben. Het enige wat mij in de weg staat is dat ik er op dit moment geen geld voor heb.

Helemaal rood wil ik niet gaan, maar een bruine kleur met een rode gloed lijkt me geweldig. Als ik mijn haar binnenkort weer ga verven ga ik (denk ik) kastanjebruin.

Dit lijkt me zó vet. Een, twee, of drie weekjes op vakantie naar hawaii. De hele dag aan het witte strand liggen tussen de helderblauwe zee en de palmbomen.

Vanzelfsprekend, toch? Wie wil dit nou niet.. 

Het lijkt me heel vet om in een soap, film etc. te spelen. Als ik maar één keer in mijn leven op TV kan komen.

And last but not least, al deze dromen uit laten komen.

Wat is jouw Bucket list?

18 opmerkingen:

  1. 'Have a dressing room' Oh ja dat wil ik ook wel :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die plaatjes altijd zo leuk! XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien!
    Ik ga One Direction wel zien 3 mei. Maar ik had precies hetzelfde! Stonden we in die wachtrij al sinds 10 uur en kreeg je die melding! Later hadden we gelukkig nog 3 losse seats kunnen regelen. 3 Mei wordt de derde keer dat ik ze zie ^^
    Heel misschien ga ik ook nog naar Oberhausen :'D.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je naar 1D gaat!

    xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke post! Ik wil heel toevallig ook m'n haar rood verven :p
    En ontzettend leuk dat je naar 1D gaat.. volgens mij droomt daar elk meisje van haha :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zou ook graag oud willen worden met mijn vriendin, ik heb precies hetzeflde wat jij daar net hebt beschreven :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke dingen! own a proffesional camera, dat wil ik ook :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke lijst!! ga ik ook eens op me blog doen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ze ALLEMAAL. Gelukkig kan ik de eerste ook afstrepen over een tijdjee. Yeeeah, we gaan naar 1D! X liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben het echt met alles eens, ik heb helaas ook geen kaarten kunnen krijgen voor 1D :( echt heel erg balen.
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke lijst! Wat gaaf dat je naar het concert gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Duidelijk eens met die laatste, misschien kunnen we elkaar volgen?

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke lijst. Die dressing room, die wil ik ook :-).

    Xo
    Jennifer | My Scrambled Style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi lijstje! Learn how to cook staat er bij mij ook op. En een dressing room natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.