UA-37194977-1

7.11.12

How to: fix a broken nail


Ja hoor, ik moest er voor de zoveelste keer weer aan geloven: een gebroken nagel. Maar gelukkig heb ik er een handig trucje voor gevonden om dit te verhelpen. Zo hoef ik hem niet af te knippen (én al m'n andere nagels, want ik kan er niet tegen als m'n nagels ongelijk zijn..)
Benieuwd hoe ik dit gedaan heb?


Wat je nodig hebt is een keukenrol, een theezakje, nail-hardner, blanke lak en een (soort) schaar.

Stap 1: Haal het theezakje uit de verpakking en knip de bovenkant eraf, zodat de theekorrels eruit kunnen.

Stap 2: Haal/schuif de theekorrels eruit, zodat je een leeg theezakje hebt.

Stap 3: Haal het theezakje uit elkaar tot één geheel is.

Stap 4: Knip een stuk van het theezakje af zodat het op je gebroken nagel past.

Stap 5: Met de nail-hardner 'plak' je dit stukje van het theezakje op je nagel en plaats je het op de goede plek met je nagel of een pincet. Dit laat je even drogen.

Stap 6: Het overgebleven stuk theezakpapier kun je afknippen en met een vijl vijl je de randjes van je nagel egaal.

Stap 7: Lak er nog een doorzichtige nagellak overheen om het geheel af te maken. En voilà, klaar is je gebroken nagel! 

Het kostte mij vrij weinig tijd en het is makkelijk. Met een lakje erover heen zie je het amper! 

12 opmerkingen:

  1. leuk!
    jammer dat ik dit niet eerder hadt ontdekt!
    hadt een week terug me nagel gebrokken en nu zijn ze weer allemaal kort.
    maar nu weet ik het weer voor de volgende keer hahaha

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat handig! dit ga ik zeker gebruiken :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw superhandige tips:O heb zelf ook altijd gebroken nagels:( hahaha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig zeg! Ga ik de volgende keer echt een keer uittesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een handige tip zeg!
    En leuke blog heb je, ik volg je.

    Over de collages, koop veel vt wonen bladen en 101 woonideeen daar staan altijd hele leuke dingen in, beetje indezelfde stijl!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superhandig!
    Ik heb best vaak een gebroken nagel.
    Echt een handige tip :)

    Liefs, xbeautyvampire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe handig, hier was ik zelf noooit opgekomen! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit had ik ZO nodig. Ik heb dat ook altijd (inclusief een hekel aan ongelijke nagels...) Thank you! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit zo handig en zo tof gedaan!

    Dankjewel voor het volgen, ik volg je terug! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige tip, hier ga ik gebruik van maken!!!

    P.S: Er is een leuke winactie op mijn blog, waar je een hele schattige ketting kan winnen

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.