UA-37194977-1

9.11.12

My apps

Ik kan niet zonder mijn iPod, dus ook niet zonder de apps die erop staan. Deze leuke apps wil ik graag met jullie delen. Benieuwd?


Twitter. Vanzelfsprekend, want ik denk dat (bijna) iedereen dit wel op zijn iPod/mobiel heeft staan. 

Facebook. Waarschijnlijk heeft ook (bijna) iedereen facebook, dus waarom zou ik achterblijven met deze rage? Ik zit er wel stukken minder op dan twitter, maar vind het toch leuk om af en toe eens mijn status bij te werken.




Instagram. Ik hou van fotografie, dus vind dit een geweldige app! Als je me wilt volgen: jooolet.
Tumblr. Zoals ik al zei, ik hou van fotografie. Maar niet alleen zelf foto's maken vind ik leuk, foto's bekijken vind ik ook erg leuk! Daarom heb ik deze tumblr-app. Ik heb zelf ook tumbrl: http://itsrainingfashion.tumblr.com/

Reclamefolder. Ik kan er echt van genieten om soms een folders te bekijken. Soms mis ik de folders thuis, dus dan heb ik deze app nog! Ook handig: je kan er dingen 'uitknippen' en op een prikbord plakken, zo onthoud je het beter! 
Rtlxl. Handig, voor als ik programma gemist en ze (snel) even terug wil kijken (zonder een (slome) computer op te starten).
Google Translate. Voor als ik een (bijvoorbeeld) engels woord niet in het nederlands weet, kan ik hem snel ever vertalen met deze app.

EHBO. Ik heb deze nog nooit nodig gehad, maar in een noodgeval is het natuurlijk wel gebruikelijk. Dus, voor noodgevallen heb ik deze EHBO app op m'n iPod staan.

Blogger. Tja, deze app kon niet missen, toch?

iCopter. Deze staat er minstens al een jaar op, maar hij is nog steeds niet verwijderd. Zelf een helicopter besturen met je vinger en obstakels ontwijken, i love it.

Flow. Kleuren verbinden met elkaar zonder dat ze elkaar kruisen. Het is een inzicht spelletje, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me best goed af gaat. Er zijn super veel levels, dus ben nog lang niet uitgespeeld! 

Wat is/zijn jouw favoriete app(s)? 


7 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf geen apps want ik heb een nokia mobiel haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke leuke apps !
    Liefs,
    Lindsey.

    ik was agirlwholovesbeauty.blogspot.com maar ik ben nu http://sparksandfairytales.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Instragram is altijd goed. :)

    x

    Chicks About Fashion | check onze winactie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! ik heb neit zoveel apps op me telefoon, daar is ie te oud voor dus de meeste kan die niet aan :( maar natuurlijk wel instagram, twitter, heb ook een vogue, h&m, zara en asos app!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke apps! flow is echt een super leuk spel hahaa, echt verslavend :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook een iPod Touch! Liefde voor dat ding. Leuke apps.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.