UA-37194977-1

30.10.16

Libresse | Red.fit programma + WINACTIE!

Libresse vindt dat je menstruatie nooit mag betekenen dat je niet kunt sporten en bewegen. Er is echter maar weinig informatie beschikbaar die je hierbij kan helpen, waardoor denk ik de meeste meiden het sporten dan ook maar laten zitten als ze met hun menstruatie zitten (ik herken het zelf ook). Om dit te voorkomen, heeft Libresse het Red.fit programma samengesteld. Zo kun je ook tijdens je menstruatie fit blijven zoals je de rest van de maand ook bent! Benieuwd naar wat het inhoudt? 

Het Red.fit programma bestaat uit het advies van sportdeskundige Georgie Bruinvels, performance coach Faye Downey en biologisch fastfood restaurant Leon om het beste trainingsschema en voedingsadvies samen te stellen voor elke fase in je cyclus. De cyclus is in vier fasen opgesplitst: BLEED (best vanzelfsprekend), PEAK, BURN en FIGHT. Voor elke fase bestaat een YouTube filmpje met uitleg over de fase, een trainingsschema met passende bewegingen (tegen bijvoorbeeld kramp, NEEDED!) en een gezond recept.

Even een weetje tussendoor..: Wist je dat je progesteron- en oestrogeenspiegels erg hoog zijn in je burn fase, waardoor je emotioneler bent en het eten van goede vetten juist aan te raden is?

Ik vind het echt een geweldig initiatief, want het helpt ons als vrouwen en het kost nog geen geld ook. Lijkt het je leuk om op de hoogte te blijven van het Red.fit programma? Meld je aan voor de nieuwsbrief (op hun site helemaal naar beneden scrollen) en je krijgt één keer per maand een update.


WINACTIE 

Nu heb ik iets leuks voor jullie! Ik mag namelijk drie Libresse Red.fit bidons weggeven aan jullie! Altijd handig voor bij het sporten! 

Wat moet je doen?
- Volg mij op één van mijn social media kanalen: Facebook / Twitter / Instagram / Bloglovin'
- Vertel mij of jij gebruik zou maken van het Red.fit programma en waarom wel/niet

20 november kies ik (willekeurig) 3 winnaressen en met deze meiden zoek ik contact via de mail. Succes! 

Liefs, Jolet 

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed initiatief, ik doe graag mee! Ik ben zelf ook niet zo actief tijdens mijn periode, dus ik ben erg benieuwd. Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt wel als een goed initiatief! Ik wist eerder ook niet zo goed wat ik moest met sporten tijdens de menstruatie, maar eigenlijk kan het inderdaad gewoon. Sterker nog: ik heb zelf het idee dat ik dan minder snel spierpijn krijg. Buikspieren sla ik alleen liever wel over dan.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.