UA-37194977-1

21.6.16

Bloggers in het zonnetje #1


Er is weer een nieuwe rubriek op mijn blog! Namelijk, zoals de titel al verklapt had, 'Bloggers in het zonnetje'. Waarom? Nou, omdat wij het als bloggers verdienen om af en toe met onze blog even uitgelicht te worden. En natuurlijk mag jij jouw eigen blog in de comments posten, zodat ik jou de volgende keer in het zonnetje kan zetten! WHO RUNS THE WORLD? BLOGS!

AnnaJirina
Een van de blogs die ik het liefst lees, is die van Anna. Haar blog is veelzijdig door de uiteenlopende onderwerpen: beauty, lifestyle, DIY, maar ook persoonlijke artikelen verschijnen op haar blog. Bij sommige bloggers heb je een hele hoge gunfactor, en dat heb ik bij haar! 
Susan haar blog vol ik al denk ik wel een paar jaar. Ook zij blogt niet alleen over één onderwerp, maar meerdere: lifestyle, fashion en beauty. Dit zijn toch altijd de onderwerpen die mij het meest aanspreken. Ik vind bij haar template ook heel mooi, en het feit dat elke post begint met dezelfde afbeelding: een iPad met een foto of iets dergelijks er in. Ik vind het heel origineel en daarom past het heel erg bij haar blog! 
Ik vind persoonlijke blogs ook leuk om te lezen, zoals Sarah's blog! Ze blogt niet alleen over persoonlijke dingen hoor, maar dat vind ik vaak wel het leukst. Ze post ook dingen over beauty/fashion/lifestyle (komen de onderwerpen weer..), waarbij ze mooie foto's plaats. 

Mysimplyspecial
Ook Margot volg ik al een tijdje. Ook haar blog is weer heel veelzijdig. Ze heeft een duidelijk blogschema waarbij ze op maandag altijd iets over fashion plaats, op dinsdag een persoonlijk artikel, op woensdag t/m vrijdag is het een verassing, op zaterdag verschijnen er 'to do' tips en de week wordt afgesloten met op zondag een inspirerende quote. Heerlijk, zo veel structuur! Wat ik overigens het leukste van haar blog vind, zijn de 'binnenkijken bij...' artikelen. Echt een aanrader dus!

Kende jij deze blogs al? En vergeet niet jouw blog in de comments te plaatsen met een beschrijving! Wie weet sta jij dan binnenkort ook in het zonnetje! 


Liefs, Jolet

15 opmerkingen:

  1. Wat super lief dat je mij en mijn blog hebt genoemd in je artikel, ah! Ik zag je reactie op mijn blog en heb meteen even een kijkje genomen, ik was zo benieuwd haha. Hopelijk vind je mijn nieuwe website net zo leuk:)! Ik zal je artikel later even delen via Facebook! Lief!!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ook een leuke manier om nieuwe blogs te leren kennen :) ik ga ze allemaal even bekijken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fijn om nieuwe bloggers te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn om nieuwe blogs te ontdekken! Deze drie ken ik nog niet dus ik neem zeker een kijkje! En lief dat je zo schrijft over je favoriete blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lijst, altijd leuk om nieuwe bloggers te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk lijstje! ik kende ze nog niet dus ga ze zeker bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk! Ik vind het altijd leuk om nieuwe bloggers te ontdekken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik kende nog niet alle blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blogs noem je! Sommige ken ik al, maar niet allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je bloggers in het zonnetje zet! Ik ga zeker even een kijkje nemen bij de dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De blog van Anna Joran vind ik zelf ook echt leuk om te lezen. Sommige kende ik nog noet, dus zal zeker een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaw, wat super lief dat ik er tussen sta! Dankjewel! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hii <3
    Wat leuk dat je mijn blog vermeldt hebt :) Ik zat met een laptop met 0% batterij in Mexico, vandaar dat ik het nu pas zie! Erg leuk :) Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.