UA-37194977-1

24.6.16

Mijn healthy advies van Health Advies Breda

Al een hele tijd terug heb ik mijn health advies gekregen van Health Advies Breda en heb ik de heerlijke repen getest. Tijd voor een update! 
Het advies is helemaal afgestemd op mijn gewicht, vetpercentage en wensen. En ik was vrij verbaasd, want ik mag nog behoorlijk veel eten? Ik heb momenteel een vetpercentage van 24,5% en daarbij had ik gevraagd of er rekening gehouden kan worden met mijn lunch. Ik werk namelijk 40 uur per week en lunch altijd op werk, dit staat klaar en wordt verzorgd door mijn werkgever. Ik kan hier heel veel zoetigheid pakken en kan dat ook vaak niet weerstaan, maar omdat ik over 5 weken al naar New York ga en heel goed advies heb gekregen, ga ik nu echt heel goed bezig! Hoe ziet mijn nieuwe voedingsschema er dan uit?

Ontbijt: of een eiwitshake + een banaan of havermout (hier gooi ik dan wel kaneel en lijnzaad door)
Tussendoor: twee stuks fruit (ik ga hier een groene smoothie van maken, dit vult namelijk ontzettend)
Lunch: of 3 volkoren cracker met eiwitrijk beleg of 2 volkoren broodjes met kipfilet of achterham
Tussendoor: 150 gram kwark met ongebrande noten
Avondeten: onbeperkt groentes + kip/biefstuk/vis
Tussendoor avond: eiwitreep/150 gram kwark/2 eieren

Na het sporten moet ik een eiwitshake drinken. 

Ik ben erg tevreden met mijn advies en weet zeker dat ik hierdoor sowieso geen honger ga krijgen. Ik heb ook uitgerekend in mijn fitnesspal hoeveel kcal ik dan per dag binnen zou krijgen, dit zijn ongeveer 1400 kcal. Ik ga hiermee werken naar een vetpercentage van 20%. Ik weet niet hoeveel ik hiermee ga afvallen, maar ik weet wel dat ik hiermee mijn spiermassa behoudt. 

Tijdens mijn bezoek aan Health Advies Breda heb ik ook een 6 eiwitrepen gekocht. Als je 5 kocht kreeg je 1 gratis, dus dat was mooi meegenomen! Ik heb op advies van Lyna veel repen in de smaak chocola gekozen, omdat ik toch echt een chocolat addicted person ben.. Ik heb Oh Yeah repen en Quest bars gekozen. Ik verkies toch de Oh Yeah repen boven de Quest bars, omdat deze wat zachter en lekkerder qua smaak zijn. Qua ingrediënten verschilt het bijna niet. Heb jij al wel eens eiwitrepen gehad? Welke kies jij dan altijd?

Liefs, Patrice


6 opmerkingen:

  1. Wauw, ik ben benieuwd of het je lukt! 1400 calorieën per dag is inderdaad goed te doen, maar zo'n strak schema lijkt me nog wel pittig. Wel super goed van je! Succes. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed schema ook! Die repen lijken mij ook wel lekker. Zelf neem ik ook elke morgen een eiwit rijke shake maar dan met Herbalife proteïne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed schema! Ik heb nog nooit eiwitrepen gehad, maar ze klinken best lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een goed en haalbaar schema, veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een haalbaar schema! Ik ben benieuwd hoe het is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er inderdaad niet uit alsof je maar heel weinig mag eten. Eiwitrepen zijn denk ik niet echt mijn ding; ik houd sowieso niet zo van die gezonde repen.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.