UA-37194977-1

18.6.16

Bezoekje aan Wildlands


Een tijdje terug ging ik met mijn schoonfamilie naar Wildlands. We hadden prachtig weer en hebben heel erg kunnen genieten van alle leuke beestjes die in het park rondlopen (behalve de vlinders, die hadden ze van mij wel weg kunnen laten..). Kijk je mee naar de foto's?
Laat ik allereerst zeggen dat het echt een prachtig park is geworden. Het is niet echt meer een dierentuin, maar meer een soort attractiepark. Je hebt drie gedeelten die gekenmerkt worden door de leefomgeving en de dieren die daarin leven. Je moet het eigenlijk even met eigen ogen zien, want het is echt heel mooi!

Deze olifantjes werden besproeid met wat water. Ontzettend schattig om te zien!

Hier kun je wel een beetje zien dat ze het leefgebied van de dieren echt hebben nageboots. Daardoor lijkt het net alsof je in de savanne loopt. Ik vind zebra's trouwens maar rare dieren.. Hoe langer je er naar kijkt, hoe gekker ze ook worden.

 De giraffen eten vaak aan de plantjes die aan de rand staan. Zo kun je ze van dichtbij zien. Heel bijzonder!

Hier vlakbij waren de leeuwen, die ook een heel groot leefgebied hadden voor een dierentuin. Om die reden kon je ze ook niet zo goed zien, omdat ze wat verstopt zaten, maar dat ik ze minder goed kan zien dan dat de dieren een klein leefgebied hebben.

De wegwijsbordjes waren ook helemaal in de stijl die erbij paste. Oog voor detail, vind ik leuk! 

Jaa, er waren ook geiten! Ik was weer dolgelukkig. Ten eerste waren er baby geitjes, ten tweede kon je ze allemaal aaien en ten derde zat op de linkerfoto een geit met z'n poot tegen de muur aan. Heel casual houding, love die dieren.

In het andere gedeelte, Nordic (als ik het goed onthouden heb), waren deze cuties te vinden. Ze waggelen zo ontzettend schattig.

Wanneer je in een nieuw gedeelte ging, was deze ook zo vormgegeven zoals het in het echt er ook een beetje uit ziet. Hier ging je bijvoorbeeld de jungle in. 

En daar waren onder andere deze aapjes, die gewoon langs je voeten liepen. Deze zat heel lang op de andere aap en het zag er zo grappig uit!

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet heel veel foto's gemaakt heb, maar ik wilde ze toch even met jullie delen zodat jullie een klein sfeertje konden proeven van Wildlands (in Emmen). Het is misschien wat aan de prijzige kant, maar wel zeker de moeite waard!

Liefs, Jolet

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ziet er zeker leuk en netjes uit, zelf wil ik er zeker nog eens kijken. Wel hoor ik veel verschillende verhalen van mensen over het nieuwe park. Liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's! Eens kijken of ik binnenkort een tripje hier heen kan plannen, ziet er mooi uit namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er erg leuk uit!
    En inderdaad, details zijn altijd leuk.
    sommige plekken maken ze altijd perfect in een sfeer.. net als bijvoorbeeld bij de efteling.
    je komt gewoon terecht in een sprookje. dit lijkt me ook zo'n fijne plek om eens heen te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er mooi uit! de laatste foto is vooral heel cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, ziet er een gezellig dagje uit! Wat fijn dat je goed weer had.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op wildlands! Ik woon vlakbij, heb een abonnementje en kom er vaak wekelijks ! Mooie foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.