UA-37194977-1

20.11.15

Bonbons uit Antwerpen


Mijn zus had een tijdje terug een bakje bonbons meegenomen uit Antwerpen als kleingheidje. Ik kan heel blij worden van zulke kleine, lieve gebaren en het zag er zo lekker en leuk uit, dat ik het gewoon even moest delen! 

 Hoe mooi is dat strikje er omheen? Ik ben er echt helemaal weg van.



Ze zien er niet alleen heel leuk uit, maar ze zijn ook nog eens enorm lekker! Thanks, Patrice!

Over Patrice gesproken: mijn zus gaat binnenkort ook artikelen schrijven voor mijn blog over healthy lifestyle (recepten, sporten etc.). 
Om uit elkaar te houden wie wat heeft geschreven, zul je na elke blogpost één van deze twee tegenkomen:

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden dat mijn blog qua onderwerpen nog meer uitgebreid wordt. Patrice en ik vinden het in ieder geval super leuk om samen deze blog te onderhouden en jullie te inspireren met van alles en nog wat! 

12 opmerkingen:

  1. Ahh wat ziet dat er lekker uit!
    Ik wil ook wel haha
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en wat heb je een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh die zien er mooi uit en heel lekker! Ik krijg nu spontaan zin in chocolade.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh lekkerrr, ik vind bonbons altijd heel spannend haha. Maakt het juist zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, wat zien ze er prachtig én lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Ik krijg spontaan zin in chocolade

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Belgische chocolade...yummmmm! Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeh hoe lekker ik hou van chocoladeeee haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit lijkt me zo heerlijk!! Wat een onwijs leuke blog heb je =)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.