UA-37194977-1

29.6.17

Ketting van Names4ever

Kettingen: ik hou er van! Ik draag standaard een ketting die ik voor m'n verjaardag van m'n zus heb gekregen. Voordat ik die had, was ik helemaal fan van die statement kettingen. Die kettingen van een paar jaar geleden, die zo opvallend mogelijk moesten zijn, hebben nu plaats gemaakt voor wat minimalistischer kettingen. En zo eentje laat ik vandaag aan jullie zien!

Toen Names4ever vroeg of ik een ketting wilde uitproberen, hoefde ik niet te twijfelen: tuurlijk wil ik dat! Ik had dit model namelijk al gezien en vond hem echt geweldig. Zo simpel, maar toch lekker opvallend. En laten we zeker niet de verpakking vergeten, want hoe cute is dat?! Ik vind het zonde om het doosje weg te gooien, dus ik denk dat ik het nog lekker ga hergebruiken als doosje om mijn ringen in op te bergen.

Maar goed, even terug naar Names4ever. Het is een webshop met allemaal soorten sieraden. Je kunt kiezen voor een naamketting, maar ook een foto hanger (wat overigens nieuw is!) of een hanger met vingerafdruk (wat ik ook wel heel tof vind). Verder kun je kiezen uit armbanden, ringen met graveringen... Noem maar op! Er is genoeg keus en voor ieder wat wils. Niet alleen leuk voor jezelf, maar leuk om als cadeau te geven!

Ik heb gekozen voor de zilveren bar naamketting small. De tekst die erop staat is niet mijn eigen naam, maar een Bijbeltekst: Isaiah 43:1. Deze Bijbeltekst heeft heel veel betekenis voor mij en ik vond het meer waarde hebben om dit erop te graveren dan mijn eigen naam (wat ook heel mooi kan zijn hoor, begrijp me niet verkeerd!). Het lettertype die ik heb gekozen is 'Typewriter'. Ik ben echt ontzettend tevreden over hoe de ketting eruit ziet. De bar is niet te dik, niet te groot en niet te zwaar: eigenlijk precies goed. De tekst is wel wat aan de kleine kant, maar dat is ook logisch omdat de bar klein is. Zelf had ik het eigenlijk nog wel wat groter willen hebben, maar daarvoor zou de medium denk ik beter geschikt zijn geweest.

De ketting valt op een goede plek, vind ik. Ook de prijs viel me zeker niet tegen: voor €29,95 heb je je eigen gepersonaliseerde ketting.

Ik ben super blij met dit nieuwe pareltje! Ik vind bar kettingen zo leuk omdat ze goed te combineren zijn met andere kettinkjes, zoals hier of hier te zien is op Pinterest. Ik heb nu al zin om er mee te gaan experimenteren! En, wat vind jij van deze ketting?

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ook heel leuk dat je niet voor je eigen naam hebt gekozen, dit is toch net even anders en (wat mij betreft) meer bijzonder. Hij's ook heel subtiel, tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. When I saw you for the first time, I thanked God for introducing me to the most beautiful angel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf heb ik ook een bar ketting, ben er ook echt gek op! Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.