UA-37194977-1

7.7.16

Monthly wishlist #5 | Donelli

Ik ben een ontzettend blij meisje als ik denk aan het feit dat sneakers nu weer helemaal hip en happening zijn, ook voor vrouwen. Het maakt een nette outfit net even wat stoerder of een saaie outfit net even wat opvallender. Daarom heb ik voor deze Monthy wishlist mijn favoriete sneakers van Donelli op een rijtje gezet.
Links naar beneden: Adidas Stan Smith met zacht roze accenten (€109,95) - Die roze accenten maken de schoen nét even wat interessanter / Nike Air Force 1 (€100,-) - Eigenlijk zijn deze schoenen super simpel, maar ik vind ze heel mooi. Ook leuk dat ze voor heren én dames kunnen. / Zwarte Converse (€74,95) - Deze schoenen staan al zó ontzettend lang op mijn wishlist als het om schoenen gaat. Ze zijn net even wat anders dan de andere Converse sneakers omdat hierbij de zool ook helemaal zwart is. Dat vind ik juist leuk!

Rechts naar beneden: Adidas ZX 700 W (€89,-) - Leuk voor de zomer, met die gekleurde veters! Bovendien past blauw bijna overal wel bij. Leuk om te combineren met een simpele outfit, waardoor je sneakers juist extra opvallen! / Adidas Superstar (€84,-) - Deze sneakers wil ik, net als de zwarte Converse, al heel lang. Ze zijn eigenlijk zo simpel, maar zo mooi! Ik kan ook niet echt goed uitleggen wat ik er precies mooi aan vindt, maar het zijn echt sneakers die bij mij passen. Het is dat ik ze te prijzig vind, anders hadden ze allang in mijn kast gestaan! / Nike WMNS Nike MD Runner 2 Mid (€69,) - Deze zijn, net als de Adidas ZX'jes, ook lekker opvallend voor bij een simpele outfit. Ik weet toevallig dat zulke Nikes heerlijk lopen omdat ik hier ook ervaring mee heb. Dat is altijd ontzettend belangrijk!

Wat is jouw favoriet?

Liefs, Jolet 

2 opmerkingen:

  1. Die eerste en de laatste Adidas schoenen vind ik het leukst! De Nike Air Force 1 zou ik heel goed kunnen gebruiken voor dansles.
    Liefs
    http://www.thatkindofvibe.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is een moeilijke, ik denk toch dat ik voor de witte Adidassen ga. Maar de witte nikes zijn ook wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.