UA-37194977-1

7.6.16

NIVEA | Creme Care gezichtsreinigingslijn


Tegenwoordig weten we heel goed dat het belangrijk is om ons gezicht te reinigen. Toch blijkt 57%(!) van de vrouwen haar gezicht niet regelmatig te reinigen. Vaak zijn we bang dat gezichtsreinigingsproducten onze huid uitdrogen. En daarvoor komt NIVEA ons te hulpt met de Creme Care Gezichtsreinigingslijn: deze lijn is speciaal ontwikkeld om al het vuil van de huid af te halen. Dat klinkt allemaal heel mooi, maar komt NIVEA dit ook echt na?

 Ik review de reinigingsmelk, -crème en -doekjes in de vertrouwelijke blauwe NIVEA verpakking.

De NIVEA Creme Care Reinigingsmelk (200 ml, €6,29) kan worden aangebracht met een wattenschijfje voor een milde reiniging. De substantie is vrij dik, maar wanneer je het aanbrengt op je gezicht, voel je hier niks meer van. Je hebt niet te veel nodig en met een tube van 200 ml kun je een lange tijd vooruit. De melk trekt snel in, waardoor je niet het idee hebt dat er een hele laag product op je gezicht blijft zitten. Ik vind 'm heel fijn! 
De reiningsmelk breng je 's morgens en 's avonds op. Dit verwijdert de (make-up/vuil)restjes op je huid.
De NIVEA Creme Care Reinigingscrème (150 ml,  €5,99) reinigt de huid in combinatie met water. Ook hierbij is de substantie vrij dik (wel dikker dan bij de reiningsmelk), maar hier merk je bij het uitsmeren niks van: dit gaat namelijk gemakkelijk. De reiningscrème haalt veel make-up en vuil van de huid en droogt mijn huid absoluut niet uit. 

De NIVEA Creme Care Gezichtsdoekjes (25 stuks, €3,99) kunnen direct worden gebruikt om het gezicht te reinigen. Ze halen mijn make-up er zonder al te veel moeite af, maar na het gebruik van zo'n reiningsdoekje moet je toch nog even met de melk de restjes er af halen. Dit is niet zo'n probleem, want ik heb nog nooit reiningsdoekjes gehad die mijn huid volledig restjes-vrij maakte, maar toch hoop je het stiekem wel. Verder zijn ze prima: ze zijn mild en m'n huid raakt niet geïrriteerd.

Sinds ik deze producten in mijn badkamer staan, gebruik ik ze dagelijks. Ik vind ze ontzettend fijn en wanneer het op is, zou ik zo weer nieuwe producten van deze lijn kopen.

De NIVEA Creme Care lijn is verkrijgbaar bij de drogisterijen.

6 opmerkingen:

  1. Nivea blijft een topper vind ik - :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een grote fan van Nivea. Hoe ruiken deze producten? Beetje vergelijkbaar met de crème uit het blauwe blikje? -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben altijd al dol geweest op Nivea, ik gebruik al een tijdje de gezichtsdoekjes en ik vind ze erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nivea, het blijft een fijn merk! De geur is altijd zo fijn. En de prijsjes zijn ook fijn betaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt fijn! Ik vind het vooral fijn dat de producten zo mild zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.