UA-37194977-1

11.6.16

Monthly wishlist #4 | Loavies

 
Een nieuwe maand is inmiddels alweer een tijdje aangebroken, wat ook weer zou betekenen dat ik mijn wishlist van de maand mei met jullie deel. Dit keer had ik mijn oog op de webshop Loavies, een webshop dat jullie waarschijnlijk wel kennen. Hun collectie is vaak wat simpele en dat is juist iets wat heel goed bij mijn stijl past.
1: Donkergroene playsuit met print €39,95 - Zoals ik ook al had gezegd bij mijn monthly wishlist #3 ben ik dol op playsuits. En ik houd van groen, en ik houd van een bloemen(achtige) print, én ik houd van kant. Tja, waarom zou ik deze op mijn wishlist zetten? ;) / 2: Donkergroene jumpsuit €39,95 - De kleur vind ik van deze jumpsuit niet alleen mooi, maar het is vooral de bovenkant die mijn oog trekt. Ik hou van zulke roezeltjes! / 3: Zwarte kanten top €34,95 - Hoe chique is deze top? Dat kant vind ik zo vrouwelijk staan, wauw! 

4: Zalmkleurig vest €39,95 - Wat langere vesten vind ik heel stoer staan. Het maakt een girly outfit net wat meer edgy. Deze kleurencombinatie vind ik trouwens heel mooi! / 5: Peach kleurig topje met kant €25,95 - De kleur van dit topje is super leuk voor de zomer! En natuurlijk leuk dat er weer kant aan zit (alweer). / 6: Gekleurd zomer rokje €39,95 - De kleuren, de patroontjes, het feit dat hij aan de voorkant een overslag heeft... Hebben! 

7: Blauw wit gestreepte blouse €34,95 - Steeds vaker zie je dit soort blouses. Ik ben sowieso al wel een blousejes persoon, dus dat vind ik geen probleem. Plus: streepjes! / 8: Wit schoudertasje met drie vakken €29,99 - Schoudertasjes is zo'n typisch item wat mij altijd opvalt. In winkels zie ik dit soort dingen meteen en ik wil er het liefst zo veel mogelijk meenemen. Eerder neigde ik heel erg naar zwart, maar voor de zomer vind ik wit mooier. / 9: Rose gouden horloge (roze) €19,95 - Voor iemand met een horloge-tick is dit een geweldige horloge! Hij staat eigenlijk al heel lang op m'n wishlist, want ik had hem ook al eerder gezien. De simpelheid en de kleuren ervan.. Echt iets voor mij! 

Wat is jouw favoriete item?

Liefs, Jolet

6 opmerkingen:

  1. Mijn favoriet is de lichtblauwe off-shoulder blouse helemaal bovenaan, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt leuk setje en ik kan niet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh la la ik vind die blauwe off shoulder top prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige items! Het gekleurde overslag rokje vind ik ook helemaal tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook echt van loavies, top merk en mooie kleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wishlist! Ik vind de playsuit met print heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.