UA-37194977-1

28.5.16

Patrice's OOTD in New York City


Zoals ik jullie laatst al in een blogpost heb laten weten zit ik nu voor drie weken in New York City voor een business English cursus. In drie weken tijd ben ik totaal verliefd geworden op deze stad en heb ik al heel wat van de stad gezien. Op de dag van deze foto's, was ik in Roosevelt Island en heb ik samen met een mede blogger uit Zuid-Korea (Yuniquezone) onze outfits op de foto gezet. De witte blazer heb ik zelfs in New York gescoord!





Top: Zara / Broek en blazer: H&M / Sneakers: Converse / Tas: Charles & Keith

13 opmerkingen:

  1. Drie weken in New York dat lijkt mij heel gaaf. Mooi blazer en leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. New York is echt geweldig! Ik ben er 2,5 jaar terug ook geweest en zou graag nog een keer teruggaan, maar ja, er is nog zoveel meer te zien ;) Leuke foto's hebben jullie gemaakt. Die blazer staat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. New York lijkt mij geweldig! Mooie foto's en ik vind die witte blazer te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dit ziet er toch gaaf uit? Wat een prachtige foto's!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat gaaf!! Je foto's zijn goed gelukt meis. Je tasje vind ik echt té leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt leuke en vrolijke foto's!
    ik ben er nog nooit geweest,
    zou er wel eens heen willen.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf dat je in New York bent! Hele leuke foto's, vooral je tasje vind ik super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat tof dat je in New York bent! Mooie outfit en foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, wat gaaf dat je daar bent! Je hebt hele mooie foto's gemaakt. Liefde voor de witte blazer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah new york, zo gaaf! Can't wait to go back! Enjoy! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave locatie!! Super leuke outfit ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.