UA-37194977-1

30.5.16

Dingen die ik wel met jullie móést delen | #1


Het internet is een plek met ontzettend veel leuke bevindingen. Ik als blogger deel zelf veel dingen met jullie, maar dat betekent niet dat ik de leuke dingen die ik op het internet vind niet graag wil delen met jullie. Daarom deze nieuwe rubriek: de 'dingen die ik wel met jullie móést delen!' En de naam zegt het eigenlijk al, hier deel ik de dingen die ik heel graag met jullie wil delen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Als ik ooit nog eens iets wil proberen, is dat yoga. Het schijnt heel ontspannend te zijn. Maar als ik ergens voor ga, ga ik er ook helemaal voor. Vandaar dat zo'n yoga retreat me ideaal lijkt, maar naar mijn idee zijn ze toch een beetje aan de prijzige kant. Totdat ik op Book Yoga Retreats zag dat dus helemaal niet het geval is! In dit artikel delen ze 20 betaalbare yoga retreats. Dikke duim omhoog!

Op HEMA's blog staat dit ontzettend leuke en inspirerende artikel over 3 verschillende (familie)planners. Je kunt ze natuurlijk maken voor je gezin, maar je kunt zoiets ook gewoon voor jezelf maken. Niet alleen ter decoratie voor in je kamer, maar ook nog eens heel handig!

Freebies: ik kan er niet genoeg van krijgen! Ik kan uren spenderen om een leuke achtergrond voor m'n telefoon of bureaublad voor m'n laptop te vinden. Ook heb je super veel leuke freebies om uitgeprint om in een fotolijstje te stoppen of om te gebruiken voor cadeaus of een feestje. Toen ik dit bord op Pinterest tegen kwam, maakte m'n hart een sprongetje. Natuurlijk moest ik dat even met jullie delen!

Als laatste deze rozen. Op het plaatje lijken ze op gewone rozen, maar het is nog beter: het zijn mega rozen van crêpe papier! StudioDIY laat hier zien hoe je ze moet maken. Leuk om cadeau te geven of voor jezelf te maken. Ik houd echt van dit soort (onnuttige) dingetjes, haha!

10 opmerkingen:

  1. Ik vind Hema ook zo leuk! De winkel en wat ze verkopen, het blog en hun Instagram-pagina. Kan er veel inspiratie uithalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen! Ik doe zelf wel eens yoga met een YouTube video (klinkt misschien gek, maar het is heel chill!) maar zo'n retreat lijkt me echt geweldig. Een paar dagen helemaal zen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en de rozen lijken inderdaad net echt. Ik wist niet dat hema ook een blog had, even kijken dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben al jaren met yoga al bezig en ik zie alleen maar voordelen ervan. Yoga retreats had ik ooit willen doen, maar nooit van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook super graag yoga willen proberen, maar het komt er nooit van...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke artikelen! Ik ben dol op StudioDIY!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw die rozen lijken serieus net echt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Yoga is heel fijn inderdaad, en wat zien die hema planners er leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk! Dat ideetje van de HEMA is zo leuk! Yoga lijkt me ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.