UA-37194977-1

3.3.16

MUA | Get the perfect brows


Iedereen wil wel perfect shaped brows (ik tenminste zeker wel!). Daarom zorgt MUA ervoor dat je met behulp van de Eyebrow Kit, de Brow Mascara, de Argan Concealer dat je de perfecte wenkbrauwen kunt creëren.

Wat MUA zegt over de Brow Mascara (€3,49):
Zodra je wenkbrauwen geperfectioneerd zijn met de Eyebrow Kit is het tijd voor de volgende stap: de MUA BROW DEFINE Tinted Brow Mascara. Deze getinte mascara is speciaal ontwikkeld voor de wenkbrauwen. MUA’s Brow Mascara legt de nadruk op de natuurlijke kleur en vorm. Het borsteltje zorgt voor een precieze applicatie. De formule van de mascara is ontworpen om niet klonteren of te vlokken en zorgt voor een flawless-look.
De Brow Mascara is verkrijgbaar in drie verschillende kleuren: Fair, Medium en Dark. Ik heb hem in de kleur Dark Brown.

Het borsteltje ziet er normaal uit. Bij mij stak er wel een haartje uit, maar daar heb ik gelukkig geen last van. Het is in een handige vorm gemaakt zodat de wenkbrauwen makkelijk te borstelen zijn.

Wat MUA zegt over de Pro-Brow Eyebrow Kit (€5,99):
Onze multi functionele Eyebrow Kit is de perfecte tool wanneer je op zoek bent naar stijlvolle wenkbrauwen. Deze all-in-one kit is te gebruiken om te shapen, in te kleuren en te highlighten. De Eyebrow Kit heeft alles wat je nodig hebt om je wenkbrauwen in model te brengen zoals een professional dit zou doen. Met het handige pincet kun je ongewenste haartjes verwijderen. Vervolgens breng je met behulp van de doubleended borstel de twee kleuren wenkbrauwpoeder aan, welke je kunt mengen om de perfecte match met jouw eigen kleur te maken. Een likje van de fixing wax zorgt ervoor dat de wenkbrauwpoeder de hele dag op zijn plaats blijft en je haartjes in model blijven. De lichte hightlighter is perfect voor het accentueren onder je wenkbrauwen voor een instant lift. Alles wat je wenkbrauwen nodig hebben in één handig doosje - geen excuses meer, want met de Eyebrow Kit zitten je wenkbrauwen de hele dag perfect! 
Dit kitje is in twee kleuren verkrijgbaar: Fair-Mid en Dark. Ik heb de Fair-Mid variant.

Er zitten 3 verschillende kleuren in. Ik vind dit altijd wel handig, want zo kun je kijken welke het mooist bij je gezicht staat. De witte kleur rechtsonder is een highlighter. Ook zit er een pincet en een klein wenkbrauwkwastje met twee kanten in.

De kleuren zagen er niet heel gepigmenteerd uit toen ik het swatchte op m'n hand. Van de highlighter snapte ik niks: je ziet niet eens dat het op m'n arm staat! 

De kleuren heb ik als volgt geplaatst: de wenkbrauwen, behalve van de foto rechtsonder, zijn in precies dezelfde volgorde als het in palette (dus de kleur die bijvoorbeeld linksboven in het palette zit, is ook hier rechts geplaatst). Rechtsonder heb ik de brow mascara op. 

De kleuren van het palette zien er goed uit, maar zijn voor mij te licht. Ik heb dan ook van mezelf redelijk donkere wenkbrauwen. Voor iemand met lichte wenkbrauwharen zou dit een perfect palette zijn! Het poeder blijft ook goed zitten. De brow mascara is dan weer veel te donker voor mij. Het werkt op zich wel handig, want je borstelt je wenkbrauwen als het ware in een bepaalde kleur zonder veel moeite, net zoals je je wimpers eigenlijk zwart borstelt. Je moet wel wat uitkijken dat je niet knoeit, maar dit is te voorkomen door je wenkbrauwen gewoon voorzichtig te borstelen met deze brow mascara. 

En de highlighter? Welke highlighter? Ik zie echt helemaal niks wanneer ik deze highligther op mijn wenkbrauwbot aanbreng. Deze kunnen ze eigenlijk wel uit het palette schrappen. Jammer! 

Wat MUA zegt over de Pro-Base Argan Concealer (€4,49):
Scherp nu de randen van je wenkbrauwen aan met de zachte en gladde PRO-BASE Argan Plush Concealer. Deze concealer is ideaal om je wenkbrauwen te laten knallen! De arganolie in de concealer zorgt ervoor dat de concealer ook geschikt is voor de gevoelige huid. De stick glijdt gemakkelijk over de huid en is op verschillende plekken in het gezicht aan te brengen. Met deze 3 eenvoudige stappen ben jij verzekerd van de perfecte wenkbrauwen deze lente! 
De Pro-Base Argan Plush Concealer is verkrijgbaar in drie verschillende kleuren: Natural, Fair en Almond. Ik heb hem in de kleur Natural. 

Ik vind het altijd handig om een concealer stick te hebben met een punt als deze. Wat me meteen opviel aan de concealer, is dat hij vrij creamy is. Dat vind ik zeker een voordeel: het is makkelijk aan te brengen en goed uit te blenden wanneer het een creamy substantie heeft. 


De kleur is gemakkelijk in de blenden op de huid. Het zorgt niet voor een geweldige camouflage, maar hij is ook niet slecht. Eigenlijk zit het een beetje tussen goed en slecht in. Rode onzuiverheden camoufleert hij daarom ook niet, maar wallen zijn wel weg te werken met deze concealer. Ik gebruik hem ook om mijn wenkbrauwen wat 'scherper' te maken. Daarvoor is hij wel heel geschikt.

Deze producten kun je kopen bij Kruidvat of op MUAstore.

6 opmerkingen:

  1. Voor mijn wenkbrauwen heb ik echt weinig geduld, zo'n setje zou voor mij ook niets zijn denk ik. Het staat je wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De brow mascara ziet er ontzettend goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er goed uit! Ik vind het altijd zo moeilijk om mijn wenkbrauwen mooi te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooie make-up is het.
    Vooral de kleuren zijn super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw! brows on fleeek! Wat een mooie wenkbrauwen heb je :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.