UA-37194977-1

22.3.16

Jolet's OOTD | In Tilburg


Tijdens het weekendje weg met Patrice, hebben we zoals jullie al weten geshopt in Breda. Daar kwam ik dit ontzettend leuke jurkje tegen. Hij is simpel, maar toch (naar mijn idee) heel mooi. Als ik iets nieuws heb wil ik het ook meteen aan. Dus zo liep ik rond, in de zon, met m'n nieuwe zonnebril op van de America Today, in Tilburg (en als het koud werd had ik natuurlijk wel een jasje mee).




Jurkje: Vila / Schoenen: Scapino / Zonnebril: America Today / Oorbellen: Six

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit! Gelukkig scheen de zon lekker, heerlijk altijd die zonnestralen op je gezicht. Al helemaal als je meteen je nieuwe zonnebril kan showen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jurkje! Ik vind streepjes weer super leuk de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.