UA-37194977-1

30.3.16

Cadeautip | Pennenhouder van Pixum.nl


Cadeaus verzinnen voor mannen vind ik over het algemeen een moeilijke opgave. Ik zat wat rond te speuren naar een leuk cadeautje voor m'n vriend, tot door Pixum op het idee kwam op een pennenhouder met een eigen foto erin. Benieuwd naar hoe de mijne is geworden?

Pixum geeft een aantal richtlijnen voor het ontwerpen van de pennenhouder. Handig, want zo weet je waar je op moet letten. 

Het ontwerpen gaat makkelijk: je uploadt een foto, zet hem in het vlak en je kunt bezig met bewerken. Je kunt het contrast aanpassen, of bijvoorbeeld de helderheid. Je kunt inzoomen, uitzoomen, de foto roteren: alles wat je nodig hebt. Ook kun je er voor kiezen om een tekst op de foto te zetten. Ik heb dat niet gedaan. 

De pennenhouder zit in een simpel doosje.

De pennenhouder ziet er luxe uit door de doorzichtigheid van het glas. De foto kun je op wit enorm slecht zien, zoals je op de foto ziet. Daar is al voor gewaarschuwd: "Het motief wordt in het binnenste van het glas gebrand". 

Als je het pennenbakje voor een donkere achtergrond zet, wordt de foto wél zichtbaar. Ik vind het echt een leuk effect hebben: het is net even iets anders. Bovendien heb je ook nog een origineel cadeautje! 

De pennenhouder is niet het enige leuke fotocadeau dat je kan verkrijgen op Pixum.nl, ze hebben nog veel meer: telefoonhoesjes, spelletjes, klokken, bekers en noem maar op. Het is zeker even een kijkje waar, mocht je nog een leuk cadeau voor iemand (of gewoon voor jezelf) zoeken. 

9 opmerkingen:

  1. Een heel leuk en origineel cadeau! Helaas gebruikt mijn vriend niet echt een pennenbak, maar ik ga zeker even rondneuzen op de website. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau en een lieve foto! Mijn vriend schrijft helaas nooit. Daar maakt hij ook regelmatig grapjes over, haha. Zelf pen ik van alles neer, maar hij doet alles op zijn laptop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super tof! Ik wist niet eens dat dit kon.
    leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig zeg! Ik heb ook altijd moeite met cadeaus verzinnen voor mannen, lastige wezens zijn het haha :p. Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker leuk cadeau dit. Jullie twee staan er ook leuk op. Een pennenbakje is wel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat super mooie is dat meid.
    Hoppe was je vriend der heel erg blij mee.
    Het is in een woord prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat vind ik ook altijd zo lastig mannencadeaus! Mijn vriend was laatst jarig en hij heeft nog steeds geen cadeau hihi.Ik laat hem nu maar zelf iets kiezen. Dit is bestwel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.