UA-37194977-1

28.12.15

MUA | Get the metallic look


De Metallic Fall/Winter look van MUA is geïnspireerd op metallics voor tijdens de koudere dagen. Ik review twee producten, namelijk een het Luxe Metallic Paletteen een de Whipped Bronzer.


Het Luxe Metallic Palette in Alchemy maakt volgens MUA dramatische en schitterende statement ogen. De zijdezachte kleuren zijn gemakkelijk te blenderen en bevatten een oogprimer voor langdurig effect. 

De kleuren van het pallete vind ik erg mooi. Er zit een witte kleur in, een soort licht-taupe en een koperachtige kleur. De roze kleur die je rechts ziet is een oogschaduwprimer.

De kleuren zijn op mijn huid goed gepigmenteerd. Van de oogschaduwprimer komt er meer af dan je verwacht en ik smeerde ook veel te veel primer op m'n oogleden toen ik hem voor het eerst gebruikte. De oogschaduws zijn creamy. Ik vind dat zelf heel fijn werken. Wat het blenden betreft komt MUA inderdaad de belofte na: ze zijn makkelijk te blenden.

De kleuren vind ik eigenlijk stuk voor stuk vooral 'ooglid kleuren' (behalve de witte, die kun je natuurlijk ook gebruiken als highlighter). Daarom heb ik bij deze look de oogschaduw gecombineerd met oogschaduw van mijn Naked 3 palette voor in mijn arcadeboog. Op mijn ooglid heb ik de middelste kleur gebruikt en in mijn ooghoeken de witte kleur.

En de oogschaduwprimer? Die is niet geweldig. Hij doet z'n werk, maar mijn oogschaduw blijft daardoor niet de hele dag zitten.

De Whipped Bronze in Majestic Gild is een cream bronzer. Wat MUA er over zegt:
Breng deze bronzer aan op de wangen voor een licht en onmiddellijk gloei-effect. De ultra lichtgewicht formule zorgt ervoor dat de bronzer met gemak te blenderen is. 

De kleur is ontzettend mooi. Het is een bruin, maar er zit een gouden shimmer in verwerkt. Deze zijn niet heel opvallend, maar geven juist een heel mooi effect.

Sinds ik deze bronzer heb, gebruik ik geen andere bronzer meer. Hij brengt zo fijn aan, smeert goed uit en laat een mooi effect achter. Ik ben er echt fan van!

Het Luxe Metallic Palette kost €5,99 en de Whipped Bronzer €4,99. De producten van MUA zijn verkrijgbaar bij Kruidvat of bij kruidvat.nl/mua.

19 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi! Ik vind jouw oogkleur ook heel mooi trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, hoor! Ik bezit nog (steeds) niet van MUA...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur van de oogschaduw is best mooi. Fijn dat je zo tevreden bent met de bronzer. Bij mijn Kruidvat hebben ze het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze producten ook en de bronzer is inderdaad wel mooi! De oogschaduws vind ik ook mooi alleen blijven die bij mij ook niet de hele dag zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De oogprimer word ik niet zo warm van, maar de kleuren vind ik wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het erg mooi! Ik wil het merk ook eens uitproberen.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw hele mooie kleuren zeg prachtig palette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren. De bronzer ziet er inderdaad goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi, goed pigment ook zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het palette heeft me niet echt overtuigd, maar die bronzer lijkt me wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hm ik vind het niet super..
    Of nouja, laat ik het zo zeggen dat ik er niets mee kan hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat die oogschaduwkleuren vooral huidskleuren zijn! Fijn dat de bronzer je zo goed bevalt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de kleuren uit het palette wel mooi, maar mua is me eigenlijk al vaak tegengevallen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw, het palette ziet er in ieder geval heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb het niet zo snel met oogschaduw, maar deze vind ik wel echt mooi en apart dat er al een primer bij zit!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.